27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Primeres paraules d’Ana Obregón després de la mort del seu fill Álex

Ana Obregón respira tranquila després d'un any

L’actriu ha acompanyat sempre al jove en la seua lluita contra el càncer | València Diari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Ahir va ser el pitjor dia de la vida d’Ana Obregón i Alessandro Lequio a causa de la mort del seu fill, Álex Lequio, que feia dos anys que lluitava contra el càncer. El jove de 27 anys ha perdut la vida, però ha mantingut un somriure intacte fins al final. Ara, sa mare ha volgut retre-li un xicotet homenatge en les xarxes socials.

 

Ana Obregón està totalment devastada després de perdre al seu fill, amb qui ha lluitat contra la malaltia fins a l’últim dia de la seua vida. L’actriu ha reaparegut este matí per a transmetre un emotiu missatge i recordar al seu fill amb l’etern somriure que sempre tenia.

 

L’homenatge d’una mare devastada al seu fill

La mare d’Álex Lequio ha publicat en el seu Instagram una tendra imatge dels dos, amb un missatge: «S’ha apagat la meua vida».  Este ha sigut el primer missatge públic de l’actriu després de la trista mort del seu fill. El jove sempre serà recordat com un guerrer, que mai es va rendir.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se apagó mi vida.

A post shared by Ana_Obregon Oficial (@ana_obregon_oficial) on

 

Una mare exemplar

Ana Obregón ha passat estos dos anys acompanyant al seu fill i cuidant-lo en cada moment. A part de ser una mare exemplar, també s’ha convertit en una autèntica lluitadora, capaç de remoure el món pel seu fill.

 

En els últims mesos, precisament, s’havia desplaçat fins a Barcelona, a on Álex Lequio estava rebent un nou tractament en la clínica Quirón per a superar la malaltia. Obregón no ha deixat de rebre milers i milers de mostres d’afecte, a demés del suport de molts dels seus amics, que han volgut fer-li costat de manera virtual, ja que donades les circumstàncies del país, no s’han pogut desplaçar a donar-li el condol.

 

L’última imatge pujada en el seu Instagram deixa molt clar la gran unió que tenien els dos, una excel·lent relació i mútua admiració. Ara Ana Obregón plora al costat de les seues germanes, Celia i Amalia, intentant fer el dol més suportable unides.

 

A pesar de què en cap moment es va informar del mal estat de salut d’Álex Lequio, Ana Obregón havia suspés feia poc el seu últim projecte professional, ja que no volia separar-se del seu fill ni un sol moment. El llegat que deixa Álex és digne d’admirar, un jove somiador i emprenedor que mai ha deixat de treballar mentres lluitava contra el càncer.

Últimes notícies

Rototom Sunsplash celebra 30 anys de música i compromís social amb focus a Gaza, la dana i el planeta

El festival Rototom Sunsplash celebra tres dècades combinant reggae amb activisme social, impulsant accions solidàries amb Palestina i abordant temes com la dana, medi ambient i interculturalitat.

Govern valencià advertix que reformes judicials podrien impedir la instrucció de causes actuals

La consellera de Justícia valenciana critica les reformes legals que traslladen funcions de jutges a fiscals i canvien l'accés a la carrera judicial, advertint que podrien impedir investigar causes actuals contra l'Executiu.

Desmantellen punt de cultiu i distribució de marihuana que proveïa Elda i Petrer a Alacant

La Policia Nacional desactiva una plantació de marihuana a Monforte del Cid, Alacant, detenint a quatre persones per tràfic de drogues i altres delictes.

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.