Renfe ofereix 300 llocs d’ocupació per a operari de manteniment i fabricació

 

 

Fins al 16 de juliol, romandrà oberta la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació en diverses especialitats.

En concret, la companyia ferroviària ofereix treball a 110 operaris en l’especialitat d’ajustador-muntador, 80 d’electricitat i electrònica, 60 de manteniment de material rodant ferroviari, 21 en caldereria/xapa/soldadura, màquines-eines, 8 d’especialistes en subministraments i 4 de pintura.

En totes les categories, es necessiten una titulació d’FP de diferents especialitats i tindre disponibilitat geogràfica i horària per a fer treballs a torns.

En esta convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació, es valorarà també tindre un nivell B1 o superior d’anglés i tindre experiència en el Grup Renfe en llocs iguals als oferits en estes convocatòries.

Quant al procés de selecció, els aspirants hauran de passar per una prova de coneixements amb una part comuna a totes les categories i una altra específica per a cadascuna d’elles.

El màxim de puntuació d’este examen serà de 60 punts i caldrà aconseguir un mínim de 30 puntsper a seguir avant.

Hi haurà una segona prova psicotècnica que té caràcter eliminatòria encara que només s’obtindrà la qualificació d’apte o no apte.

Se seleccionarà un nombre determinat de places que figura en cadascuna de les bases específiques perquè acudisquen a l’entrevista final que serà l’última etapa.

 

En cas d’empat, l’ordenació amb la puntuació total

 

• En primer lloc, al gènere sobrerepresentat en el col·lectiu professional de les places oferides.
• En segon lloc, a la major puntuació en la prova de coneixements.
• En tercer lloc, si continuara persistint l’empat, a l’ordre alfabètic del primer cognom, començant per la lletra establida per a l’ingrés de personal al servei de l’Administració General de l’Estat, que segons Resolució de 21 de juny de 2021, de la Secretaria d’Estat de Política Territorial i Funció Pública (BOE 23 de juny de 2021).

El resultat del qual del sorteig per a l’ordre d’actuació dels candidats en totes les proves selectives en l’Administració General de l’Estat, va ser la lletra “V”, que serà la que s’estableix com a inici de la citada prelació alfabètica.

Pots accedir a les bases de la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació ací. Comprovaràs que hi ha una pestanya amb les bases generals, una altra pestanya en la qual es desglossen els processos específics i requisits de cada categoria. En una columna a la dreta, figura també el temari de cada categoria.

Últimes notícies

La DANA 29-O crea els reconeixements Memòria per mantindre viu el record de les víctimes

L’Associació Víctimes Mortals DANA 29-O celebrarà el 31 d’octubre al teatre Talía de València la primera edició dels reconeixements Memòria, amb tres guardons a professionals que han ajudat a preservar el record de la tragèdia de 2024. L’acte s’emmarca en l’esforç de les famílies per construir un espai de memòria i evitar que el que va passar caiga en l’oblit.

Detinguda a Xert una cuidadora de la llar per un presumpte robatori de joies de 20.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 52 anys a Xert, sospitosa d’haver furtat joies per uns 20.000 euros en vivendes on treballava com a ajuda en la llar. La investigació es va iniciar després de les denúncies de tres veïnes i el cas ja està en mans del jutjat de Vinaroz.

Les víctimes de la DANA del 29-O es mobilitzen al Congrés en la nova citació de Mazón

Les principals associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 es concentraran dilluns davant el Congrés, coincidint amb la segona compareixença de Carlos Mazón i la de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso. Reclamen veritat, justícia i reparació quasi dos anys després de la tragèdia.

La UPV avança un gran acord amb Geely per a formar en IA i innovació

La UPV i el grup xinés Geely han acordat avançar cap a un acord marc per a col·laborar en formació, intel·ligència artificial i innovació, amb impacte directe en l’alumnat valencià. La consellera d’Educació ha acompanyat la delegació en la visita a la seu mundial de Geely a la Xina.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per tràfic de drogues

Un hòmen de 49 anys amb una ordre europea de detenció per tràfic de drogues ha sigut arrestat a Alacant. El reclamava Àustria per uns fets comesos a Viena en 2022.

Mor sobtadament Jelly Bean, una de les belugues rescatades de Marineland Canadà i acollides a l’Oceanogràfic

L'Oceanogràfic de València ha informat de la mort sobtada de Jelly Bean, una de les belugues rescatades de Marineland Canadà i traslladades al parc el mes d'agost, després d'uns dies amb problemes d'alimentació. Els veterinaris faran una necropsia per a aclarir les causes, mentres Cleopatra i els quatre dofins rescatats en la mateixa operació continuen evolucionant bé.

Duelos directes entre aspirants al títol en la tercera jornada del grup VI

La tercera jornada del grup VI de Tercera Federació arriba marcada per enfrontaments directes entre candidats a l’ascens com Levante B-Ontinyent 1931 i Atlético Saguntino-Villarreal C, amb el Torrent líder i l’únic ple de punts.

Deting a Castelló després de donar positiu en alcoholemia i xocar amb quatre cotxes

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Castelló després de donar positiu en alcoholemia, col·lidir amb quatre vehicles i amenaçar un agent de la Policia Local.