Renfe ofereix 300 llocs d’ocupació per a operari de manteniment i fabricació

 

 

Fins al 16 de juliol, romandrà oberta la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació en diverses especialitats.

En concret, la companyia ferroviària ofereix treball a 110 operaris en l’especialitat d’ajustador-muntador, 80 d’electricitat i electrònica, 60 de manteniment de material rodant ferroviari, 21 en caldereria/xapa/soldadura, màquines-eines, 8 d’especialistes en subministraments i 4 de pintura.

En totes les categories, es necessiten una titulació d’FP de diferents especialitats i tindre disponibilitat geogràfica i horària per a fer treballs a torns.

En esta convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació, es valorarà també tindre un nivell B1 o superior d’anglés i tindre experiència en el Grup Renfe en llocs iguals als oferits en estes convocatòries.

Quant al procés de selecció, els aspirants hauran de passar per una prova de coneixements amb una part comuna a totes les categories i una altra específica per a cadascuna d’elles.

El màxim de puntuació d’este examen serà de 60 punts i caldrà aconseguir un mínim de 30 puntsper a seguir avant.

Hi haurà una segona prova psicotècnica que té caràcter eliminatòria encara que només s’obtindrà la qualificació d’apte o no apte.

Se seleccionarà un nombre determinat de places que figura en cadascuna de les bases específiques perquè acudisquen a l’entrevista final que serà l’última etapa.

 

En cas d’empat, l’ordenació amb la puntuació total

 

• En primer lloc, al gènere sobrerepresentat en el col·lectiu professional de les places oferides.
• En segon lloc, a la major puntuació en la prova de coneixements.
• En tercer lloc, si continuara persistint l’empat, a l’ordre alfabètic del primer cognom, començant per la lletra establida per a l’ingrés de personal al servei de l’Administració General de l’Estat, que segons Resolució de 21 de juny de 2021, de la Secretaria d’Estat de Política Territorial i Funció Pública (BOE 23 de juny de 2021).

El resultat del qual del sorteig per a l’ordre d’actuació dels candidats en totes les proves selectives en l’Administració General de l’Estat, va ser la lletra “V”, que serà la que s’estableix com a inici de la citada prelació alfabètica.

Pots accedir a les bases de la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació ací. Comprovaràs que hi ha una pestanya amb les bases generals, una altra pestanya en la qual es desglossen els processos específics i requisits de cada categoria. En una columna a la dreta, figura també el temari de cada categoria.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.