Renfe ofereix 300 llocs d’ocupació per a operari de manteniment i fabricació

 

 

Fins al 16 de juliol, romandrà oberta la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació en diverses especialitats.

En concret, la companyia ferroviària ofereix treball a 110 operaris en l’especialitat d’ajustador-muntador, 80 d’electricitat i electrònica, 60 de manteniment de material rodant ferroviari, 21 en caldereria/xapa/soldadura, màquines-eines, 8 d’especialistes en subministraments i 4 de pintura.

En totes les categories, es necessiten una titulació d’FP de diferents especialitats i tindre disponibilitat geogràfica i horària per a fer treballs a torns.

En esta convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació, es valorarà també tindre un nivell B1 o superior d’anglés i tindre experiència en el Grup Renfe en llocs iguals als oferits en estes convocatòries.

Quant al procés de selecció, els aspirants hauran de passar per una prova de coneixements amb una part comuna a totes les categories i una altra específica per a cadascuna d’elles.

El màxim de puntuació d’este examen serà de 60 punts i caldrà aconseguir un mínim de 30 puntsper a seguir avant.

Hi haurà una segona prova psicotècnica que té caràcter eliminatòria encara que només s’obtindrà la qualificació d’apte o no apte.

Se seleccionarà un nombre determinat de places que figura en cadascuna de les bases específiques perquè acudisquen a l’entrevista final que serà l’última etapa.

 

En cas d’empat, l’ordenació amb la puntuació total

 

• En primer lloc, al gènere sobrerepresentat en el col·lectiu professional de les places oferides.
• En segon lloc, a la major puntuació en la prova de coneixements.
• En tercer lloc, si continuara persistint l’empat, a l’ordre alfabètic del primer cognom, començant per la lletra establida per a l’ingrés de personal al servei de l’Administració General de l’Estat, que segons Resolució de 21 de juny de 2021, de la Secretaria d’Estat de Política Territorial i Funció Pública (BOE 23 de juny de 2021).

El resultat del qual del sorteig per a l’ordre d’actuació dels candidats en totes les proves selectives en l’Administració General de l’Estat, va ser la lletra “V”, que serà la que s’estableix com a inici de la citada prelació alfabètica.

Pots accedir a les bases de la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació ací. Comprovaràs que hi ha una pestanya amb les bases generals, una altra pestanya en la qual es desglossen els processos específics i requisits de cada categoria. En una columna a la dreta, figura també el temari de cada categoria.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.