Renfe ofereix 300 llocs d’ocupació per a operari de manteniment i fabricació

 

 

Fins al 16 de juliol, romandrà oberta la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació en diverses especialitats.

En concret, la companyia ferroviària ofereix treball a 110 operaris en l’especialitat d’ajustador-muntador, 80 d’electricitat i electrònica, 60 de manteniment de material rodant ferroviari, 21 en caldereria/xapa/soldadura, màquines-eines, 8 d’especialistes en subministraments i 4 de pintura.

En totes les categories, es necessiten una titulació d’FP de diferents especialitats i tindre disponibilitat geogràfica i horària per a fer treballs a torns.

En esta convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació, es valorarà també tindre un nivell B1 o superior d’anglés i tindre experiència en el Grup Renfe en llocs iguals als oferits en estes convocatòries.

Quant al procés de selecció, els aspirants hauran de passar per una prova de coneixements amb una part comuna a totes les categories i una altra específica per a cadascuna d’elles.

El màxim de puntuació d’este examen serà de 60 punts i caldrà aconseguir un mínim de 30 puntsper a seguir avant.

Hi haurà una segona prova psicotècnica que té caràcter eliminatòria encara que només s’obtindrà la qualificació d’apte o no apte.

Se seleccionarà un nombre determinat de places que figura en cadascuna de les bases específiques perquè acudisquen a l’entrevista final que serà l’última etapa.

 

En cas d’empat, l’ordenació amb la puntuació total

 

• En primer lloc, al gènere sobrerepresentat en el col·lectiu professional de les places oferides.
• En segon lloc, a la major puntuació en la prova de coneixements.
• En tercer lloc, si continuara persistint l’empat, a l’ordre alfabètic del primer cognom, començant per la lletra establida per a l’ingrés de personal al servei de l’Administració General de l’Estat, que segons Resolució de 21 de juny de 2021, de la Secretaria d’Estat de Política Territorial i Funció Pública (BOE 23 de juny de 2021).

El resultat del qual del sorteig per a l’ordre d’actuació dels candidats en totes les proves selectives en l’Administració General de l’Estat, va ser la lletra “V”, que serà la que s’estableix com a inici de la citada prelació alfabètica.

Pots accedir a les bases de la convocatòria d’ocupació en Renfe per a 300 operaris de manteniment i fabricació ací. Comprovaràs que hi ha una pestanya amb les bases generals, una altra pestanya en la qual es desglossen els processos específics i requisits de cada categoria. En una columna a la dreta, figura també el temari de cada categoria.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.