Anuncios

Risto Mejide s’enfronta a un mitjà de comunicació per un article sobre la seua dona

El publicista i presentador de televisió és molt actiu en les xarxes, a on aprofita les seues intervencions per a ser molt crític i denunciar certes injustícies. Algunes d’estes vinculades a la seua pròpia persona. En este cas, Risto ha hagut de fer front a un titular publicat en el digital ‘Crónica Directo’ a on dediquen un article a la seua dona, Laura Escanes.

 

Este article partix d’un titular molt desafortunat que diu «Laura Escanes abandona a la seua filla per a anar-se’n de copes». Davant de la publicació d’esta notícia, Risto ha volgut compartir la pantalla a on apareix el text i ha aprofitat per a etiquetar al periodista que la redacta.

 

Posa el masclisme sobre la taula

Risto ha explicat que es dedica a presentar ‘Todo es mentira’ per a poder denunciar i remarcar la faena que fan alguns periodistes com el que firma esta notícia. Un text que ha catalogat com a masclista i repugnant. Després d’estes afirmacions, han sigut moltes les persones que l’han recolzat i han mostrat el seu desacord en el text publicat pel citat mitjà de comunicació.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.