Laura Escanes mostra el seu cos després de donar a llum

 

 

Fa poc més d’un mes que Roma, la filla de Laura Escanes i Risto Mejide, va nàixer. Des d’eixe moment, la parella ha anat compartint en els seus perfils de xarxes socials com està sent esta nova experiència. En concret, la jove influencer ha mostrat el seu cos després de donar a llum, que s’està recuperant encara de l’embaràs.

 

Laura Escanes mostra el seu cos lluint una talla 40 de pantalons

Laura Escanes ha reconegut que encara no pot utilitzar la seua talla original i que, de moment, està lluint una talla 40 de pantalons. «De moment he deixat els pantalons talla 36 i 38 en l’armari. Hola talla 40, però escolta, em veig estupenda», comentava la jove en una publicació a on se la pot vore davant de l’espill.

 

 

 

Molts dels seus seguidors li han transmés la seua admiració i l’han felicitat per la seua sinceritat. No és la primera volta que Escanes reflexiona sobre el tema físic, ja que dies després de donar a llum, la influencer va mostrar com havia quedat el seu cos en rebre l’alta hospitalària.

 

«De la mateixa manera que vos vaig ensenyar el procés del meu embaràs i la meua panxa, vos deixe ací una foto del postpart. (Trobe un poc a faltar la meua panxeta)». A més a més, Laura Escanes també ha ensenyat com torna a portar l’anell de casada després de què la inflamació de les seues mans haja minvat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.