22.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Laura Escanes mostra el seu cos després de donar a llum

 

 

Fa poc més d’un mes que Roma, la filla de Laura Escanes i Risto Mejide, va nàixer. Des d’eixe moment, la parella ha anat compartint en els seus perfils de xarxes socials com està sent esta nova experiència. En concret, la jove influencer ha mostrat el seu cos després de donar a llum, que s’està recuperant encara de l’embaràs.

 

Laura Escanes mostra el seu cos lluint una talla 40 de pantalons

Laura Escanes ha reconegut que encara no pot utilitzar la seua talla original i que, de moment, està lluint una talla 40 de pantalons. «De moment he deixat els pantalons talla 36 i 38 en l’armari. Hola talla 40, però escolta, em veig estupenda», comentava la jove en una publicació a on se la pot vore davant de l’espill.

 

 

 

Molts dels seus seguidors li han transmés la seua admiració i l’han felicitat per la seua sinceritat. No és la primera volta que Escanes reflexiona sobre el tema físic, ja que dies després de donar a llum, la influencer va mostrar com havia quedat el seu cos en rebre l’alta hospitalària.

 

«De la mateixa manera que vos vaig ensenyar el procés del meu embaràs i la meua panxa, vos deixe ací una foto del postpart. (Trobe un poc a faltar la meua panxeta)». A més a més, Laura Escanes també ha ensenyat com torna a portar l’anell de casada després de què la inflamació de les seues mans haja minvat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Espanya cau 2-4 davant Anglaterra i es va de buit de la Pro League de València

Espanya va perdre 2-4 amb Anglaterra en el tancament de la Pro League de València: va igualar un 0-2 amb doblet de Basterra, però va encaixar al final i marxa sense punts.

Marcelino complirà 200 partits en Primera amb el Vila-real davant un Getafe on no perd des de 2017

El Vila-real visita al Getafe amb Marcelino a un partit d'aconseguir els 200 en Primera amb el club. L'equip no perd en el Coliseum en Lliga des de 2017.

El PP atribuïx a Miguel Polo la responsabilitat política per les morts del barranc de Poio

El PP ha responsabilitzat políticament a Miguel Polo per les morts del barranc de Poio en la comissió d'investigació de la DANA al Senat. Polo ha replicat que la CHJ va facilitar tota la informació i ha assenyalat a la direcció del Cecopi.

Compromís plena València de cartells i acusa a Catalá del calvari del transport

Compromís ha llançat una campanya de cartells amb QR per a denunciar la deterioració del transport públic a València i acusa a Catalá. La formació denuncia un veto en Metrovalencia i alerta de costos per la ZBE no implantada.

L’Elx tanca la jornada 23 en la seua pitjor posició del curs: 15é

L'Elx ha tancat la jornada 23 en la quinzena plaça, la seua pitjor posició de la temporada, després de la derrota del dissabte. El marge sobre el descens s'ha estret.

Els davanters del Llevant, en sequera: només un gol en els últims dotze partits

Només Carlos Espí ha marcat per la davantera del Llevant en els últims dotze partits de Lliga; la resta de punts va arribar des de la segona línia i la defensa. Amb Luís Castro, Iván Romero va ser titular sense encert i Etta Eyong va perdre temps per la Copa Àfrica; així i tot l'equip suma 26 gols.

Un home es refugia en un traster després de ser acoltellat per la seua parella a València

La Policia Nacional va localitzar en Patraix a un home ferit per arma blanca ocult en un traster i va detindre a la seua parella després de seguir una reguera de sang en la vivenda.

Desarticulat un grup itinerant per robatoris en salons de joc d’Alacant i Múrcia

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal itinerant que ha assaltat salons de joc a Múrcia i Alacant amb la tècnica 'stacker'. Quatre persones han sigut detingudes i la investigació ha quedat oberta per a altres fets similars.