Laura Escanes mostra el seu cos després de donar a llum

 

 

Fa poc més d’un mes que Roma, la filla de Laura Escanes i Risto Mejide, va nàixer. Des d’eixe moment, la parella ha anat compartint en els seus perfils de xarxes socials com està sent esta nova experiència. En concret, la jove influencer ha mostrat el seu cos després de donar a llum, que s’està recuperant encara de l’embaràs.

 

Laura Escanes mostra el seu cos lluint una talla 40 de pantalons

Laura Escanes ha reconegut que encara no pot utilitzar la seua talla original i que, de moment, està lluint una talla 40 de pantalons. «De moment he deixat els pantalons talla 36 i 38 en l’armari. Hola talla 40, però escolta, em veig estupenda», comentava la jove en una publicació a on se la pot vore davant de l’espill.

 

 

 

Molts dels seus seguidors li han transmés la seua admiració i l’han felicitat per la seua sinceritat. No és la primera volta que Escanes reflexiona sobre el tema físic, ja que dies després de donar a llum, la influencer va mostrar com havia quedat el seu cos en rebre l’alta hospitalària.

 

«De la mateixa manera que vos vaig ensenyar el procés del meu embaràs i la meua panxa, vos deixe ací una foto del postpart. (Trobe un poc a faltar la meua panxeta)». A més a més, Laura Escanes també ha ensenyat com torna a portar l’anell de casada després de què la inflamació de les seues mans haja minvat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.