Laura Escanes mostra el seu cos després de donar a llum

 

 

Fa poc més d’un mes que Roma, la filla de Laura Escanes i Risto Mejide, va nàixer. Des d’eixe moment, la parella ha anat compartint en els seus perfils de xarxes socials com està sent esta nova experiència. En concret, la jove influencer ha mostrat el seu cos després de donar a llum, que s’està recuperant encara de l’embaràs.

 

Laura Escanes mostra el seu cos lluint una talla 40 de pantalons

Laura Escanes ha reconegut que encara no pot utilitzar la seua talla original i que, de moment, està lluint una talla 40 de pantalons. «De moment he deixat els pantalons talla 36 i 38 en l’armari. Hola talla 40, però escolta, em veig estupenda», comentava la jove en una publicació a on se la pot vore davant de l’espill.

 

 

 

Molts dels seus seguidors li han transmés la seua admiració i l’han felicitat per la seua sinceritat. No és la primera volta que Escanes reflexiona sobre el tema físic, ja que dies després de donar a llum, la influencer va mostrar com havia quedat el seu cos en rebre l’alta hospitalària.

 

«De la mateixa manera que vos vaig ensenyar el procés del meu embaràs i la meua panxa, vos deixe ací una foto del postpart. (Trobe un poc a faltar la meua panxeta)». A més a més, Laura Escanes també ha ensenyat com torna a portar l’anell de casada després de què la inflamació de les seues mans haja minvat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.