Laura Escanes mostra el seu cos després de donar a llum

 

 

Fa poc més d’un mes que Roma, la filla de Laura Escanes i Risto Mejide, va nàixer. Des d’eixe moment, la parella ha anat compartint en els seus perfils de xarxes socials com està sent esta nova experiència. En concret, la jove influencer ha mostrat el seu cos després de donar a llum, que s’està recuperant encara de l’embaràs.

 

Laura Escanes mostra el seu cos lluint una talla 40 de pantalons

Laura Escanes ha reconegut que encara no pot utilitzar la seua talla original i que, de moment, està lluint una talla 40 de pantalons. «De moment he deixat els pantalons talla 36 i 38 en l’armari. Hola talla 40, però escolta, em veig estupenda», comentava la jove en una publicació a on se la pot vore davant de l’espill.

 

 

 

Molts dels seus seguidors li han transmés la seua admiració i l’han felicitat per la seua sinceritat. No és la primera volta que Escanes reflexiona sobre el tema físic, ja que dies després de donar a llum, la influencer va mostrar com havia quedat el seu cos en rebre l’alta hospitalària.

 

«De la mateixa manera que vos vaig ensenyar el procés del meu embaràs i la meua panxa, vos deixe ací una foto del postpart. (Trobe un poc a faltar la meua panxeta)». A més a més, Laura Escanes també ha ensenyat com torna a portar l’anell de casada després de què la inflamació de les seues mans haja minvat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.