Laura Escanes mostra el seu cos després de donar a llum

 

 

Fa poc més d’un mes que Roma, la filla de Laura Escanes i Risto Mejide, va nàixer. Des d’eixe moment, la parella ha anat compartint en els seus perfils de xarxes socials com està sent esta nova experiència. En concret, la jove influencer ha mostrat el seu cos després de donar a llum, que s’està recuperant encara de l’embaràs.

 

Laura Escanes mostra el seu cos lluint una talla 40 de pantalons

Laura Escanes ha reconegut que encara no pot utilitzar la seua talla original i que, de moment, està lluint una talla 40 de pantalons. «De moment he deixat els pantalons talla 36 i 38 en l’armari. Hola talla 40, però escolta, em veig estupenda», comentava la jove en una publicació a on se la pot vore davant de l’espill.

 

 

 

Molts dels seus seguidors li han transmés la seua admiració i l’han felicitat per la seua sinceritat. No és la primera volta que Escanes reflexiona sobre el tema físic, ja que dies després de donar a llum, la influencer va mostrar com havia quedat el seu cos en rebre l’alta hospitalària.

 

«De la mateixa manera que vos vaig ensenyar el procés del meu embaràs i la meua panxa, vos deixe ací una foto del postpart. (Trobe un poc a faltar la meua panxeta)». A més a més, Laura Escanes també ha ensenyat com torna a portar l’anell de casada després de què la inflamació de les seues mans haja minvat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.