Laura Escanes parla sobre una traïció que va patir abans de conéixer a Risto

 

Laura Escanes, abans de conéixer a Risto Mejide, ja havia experimentat el que era l’amor amb Ferran Regaña, un xic que va conéixer quan passava l’estiu en la costa de Girona.

  

A pesar de què va ser el seu amor adolescent, Laura Escanes no guarda un bon record de la relació i d’eixa manera ho ha volgut explicar ella mateixa. Segons ha narrat la influencer, en un d’eixos estius va patir una forta traïció per part dels qui creia que eren els seus amics.

  

Laura passava un dia de platja al costat dels seus amics però, en un moment del dia, la influencer va anar a banyar-se ella a soles, instant en el que ells li van xafardejar el mòbil. En el telèfon, Laura tenia diferents fotografies pujades de to que els seus amics no van dubtar a reenviar a uns quants contactes.

 

Laura Escanes va estar tancada durant uns dies

Avergonyida, després de vore distribuïdes les seues fotos per tot el poble, Laura va estar durant mesos tancada en sa casa. Això va suposar el fi de la relació d’amistat amb algun d’eixos amics. Després de la traïció i de la ruptura amb el seu nóvio, també en eixos dies, la vida ha sabut donar-li a Laura un romanç carregat de felicitat al costat de Risto Mejide, acompanyat del naixement de la seua filla.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.