Laura Escanes parla sobre una traïció que va patir abans de conéixer a Risto

 

Laura Escanes, abans de conéixer a Risto Mejide, ja havia experimentat el que era l’amor amb Ferran Regaña, un xic que va conéixer quan passava l’estiu en la costa de Girona.

  

A pesar de què va ser el seu amor adolescent, Laura Escanes no guarda un bon record de la relació i d’eixa manera ho ha volgut explicar ella mateixa. Segons ha narrat la influencer, en un d’eixos estius va patir una forta traïció per part dels qui creia que eren els seus amics.

  

Laura passava un dia de platja al costat dels seus amics però, en un moment del dia, la influencer va anar a banyar-se ella a soles, instant en el que ells li van xafardejar el mòbil. En el telèfon, Laura tenia diferents fotografies pujades de to que els seus amics no van dubtar a reenviar a uns quants contactes.

 

Laura Escanes va estar tancada durant uns dies

Avergonyida, després de vore distribuïdes les seues fotos per tot el poble, Laura va estar durant mesos tancada en sa casa. Això va suposar el fi de la relació d’amistat amb algun d’eixos amics. Després de la traïció i de la ruptura amb el seu nóvio, també en eixos dies, la vida ha sabut donar-li a Laura un romanç carregat de felicitat al costat de Risto Mejide, acompanyat del naixement de la seua filla.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU