16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Laura Escanes parla sobre una traïció que va patir abans de conéixer a Risto

 

Laura Escanes, abans de conéixer a Risto Mejide, ja havia experimentat el que era l’amor amb Ferran Regaña, un xic que va conéixer quan passava l’estiu en la costa de Girona.

  

A pesar de què va ser el seu amor adolescent, Laura Escanes no guarda un bon record de la relació i d’eixa manera ho ha volgut explicar ella mateixa. Segons ha narrat la influencer, en un d’eixos estius va patir una forta traïció per part dels qui creia que eren els seus amics.

  

Laura passava un dia de platja al costat dels seus amics però, en un moment del dia, la influencer va anar a banyar-se ella a soles, instant en el que ells li van xafardejar el mòbil. En el telèfon, Laura tenia diferents fotografies pujades de to que els seus amics no van dubtar a reenviar a uns quants contactes.

 

Laura Escanes va estar tancada durant uns dies

Avergonyida, després de vore distribuïdes les seues fotos per tot el poble, Laura va estar durant mesos tancada en sa casa. Això va suposar el fi de la relació d’amistat amb algun d’eixos amics. Després de la traïció i de la ruptura amb el seu nóvio, també en eixos dies, la vida ha sabut donar-li a Laura un romanç carregat de felicitat al costat de Risto Mejide, acompanyat del naixement de la seua filla.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.