El missatge de despedida de Risto que encén les alarmes

 

Instagram acaba de ser testimoni d’un possible adéu. El presentador Risto Mejide ha publicat una imatge en la xarxa social amb un comentari que podria preocupar als seguidors de Got Talent.

 

Risto alarma als seus fans

El jutge més dur de Got Talent ha alertat als seus fans a causa de l’última publicació que ha penjat en les seues xarxes socials. La imatge diu poc, ix ell mateixa en el plató de Got Talent. El que potser diu massa, o deixa coses sense dir, és el seu comentari. «Gràcies @gottalenttv. Gràcies @telecincoes. Gràcies @fremantleesp. Gràcies @danimartinezweb. Gràcies @edurnity. Gràcies @pau_padilla. Gràcies @santimillan. I sobretot, gràcies a vosaltres. El dilluns vos les done en persona.», ha escrit el presentador.

 

 

Este missatge podria tractar-se clarament d’una despedida, a on el presentador agraïx tot l’equip de Got Talent. El programa està a punt de començar els programes en directe, després de les audicions. Risto Mejide sí que estarà com a jurat durant la recta final d’esta edició del programa.

 

La recent paternitat podria suposar l’adéu de Got Talent

El possible adéu agarra pes tenint en compte que el presentador acaba de ser pare i que de moment el seu programa en ‘Cuatro’, ‘Todo es mentira’, funciona bastant bé. Este motiu, potser, fa que el presentador busque que el pròxim 2020 siga un any més tranquil de faena. De moment, cal esperar la decisió definitiva, però el missatge de Risto ja ha creat preocupació en les xarxes, encara que només podria tractar-se d’un agraïment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.