El missatge de despedida de Risto que encén les alarmes

 

Instagram acaba de ser testimoni d’un possible adéu. El presentador Risto Mejide ha publicat una imatge en la xarxa social amb un comentari que podria preocupar als seguidors de Got Talent.

 

Risto alarma als seus fans

El jutge més dur de Got Talent ha alertat als seus fans a causa de l’última publicació que ha penjat en les seues xarxes socials. La imatge diu poc, ix ell mateixa en el plató de Got Talent. El que potser diu massa, o deixa coses sense dir, és el seu comentari. «Gràcies @gottalenttv. Gràcies @telecincoes. Gràcies @fremantleesp. Gràcies @danimartinezweb. Gràcies @edurnity. Gràcies @pau_padilla. Gràcies @santimillan. I sobretot, gràcies a vosaltres. El dilluns vos les done en persona.», ha escrit el presentador.

 

 

Este missatge podria tractar-se clarament d’una despedida, a on el presentador agraïx tot l’equip de Got Talent. El programa està a punt de començar els programes en directe, després de les audicions. Risto Mejide sí que estarà com a jurat durant la recta final d’esta edició del programa.

 

La recent paternitat podria suposar l’adéu de Got Talent

El possible adéu agarra pes tenint en compte que el presentador acaba de ser pare i que de moment el seu programa en ‘Cuatro’, ‘Todo es mentira’, funciona bastant bé. Este motiu, potser, fa que el presentador busque que el pròxim 2020 siga un any més tranquil de faena. De moment, cal esperar la decisió definitiva, però el missatge de Risto ja ha creat preocupació en les xarxes, encara que només podria tractar-se d’un agraïment.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.