El missatge de despedida de Risto que encén les alarmes

 

Instagram acaba de ser testimoni d’un possible adéu. El presentador Risto Mejide ha publicat una imatge en la xarxa social amb un comentari que podria preocupar als seguidors de Got Talent.

 

Risto alarma als seus fans

El jutge més dur de Got Talent ha alertat als seus fans a causa de l’última publicació que ha penjat en les seues xarxes socials. La imatge diu poc, ix ell mateixa en el plató de Got Talent. El que potser diu massa, o deixa coses sense dir, és el seu comentari. «Gràcies @gottalenttv. Gràcies @telecincoes. Gràcies @fremantleesp. Gràcies @danimartinezweb. Gràcies @edurnity. Gràcies @pau_padilla. Gràcies @santimillan. I sobretot, gràcies a vosaltres. El dilluns vos les done en persona.», ha escrit el presentador.

 

 

Este missatge podria tractar-se clarament d’una despedida, a on el presentador agraïx tot l’equip de Got Talent. El programa està a punt de començar els programes en directe, després de les audicions. Risto Mejide sí que estarà com a jurat durant la recta final d’esta edició del programa.

 

La recent paternitat podria suposar l’adéu de Got Talent

El possible adéu agarra pes tenint en compte que el presentador acaba de ser pare i que de moment el seu programa en ‘Cuatro’, ‘Todo es mentira’, funciona bastant bé. Este motiu, potser, fa que el presentador busque que el pròxim 2020 siga un any més tranquil de faena. De moment, cal esperar la decisió definitiva, però el missatge de Risto ja ha creat preocupació en les xarxes, encara que només podria tractar-se d’un agraïment.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.