6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

El missatge de despedida de Risto que encén les alarmes

 

Instagram acaba de ser testimoni d’un possible adéu. El presentador Risto Mejide ha publicat una imatge en la xarxa social amb un comentari que podria preocupar als seguidors de Got Talent.

 

Risto alarma als seus fans

El jutge més dur de Got Talent ha alertat als seus fans a causa de l’última publicació que ha penjat en les seues xarxes socials. La imatge diu poc, ix ell mateixa en el plató de Got Talent. El que potser diu massa, o deixa coses sense dir, és el seu comentari. «Gràcies @gottalenttv. Gràcies @telecincoes. Gràcies @fremantleesp. Gràcies @danimartinezweb. Gràcies @edurnity. Gràcies @pau_padilla. Gràcies @santimillan. I sobretot, gràcies a vosaltres. El dilluns vos les done en persona.», ha escrit el presentador.

 

 

Este missatge podria tractar-se clarament d’una despedida, a on el presentador agraïx tot l’equip de Got Talent. El programa està a punt de començar els programes en directe, després de les audicions. Risto Mejide sí que estarà com a jurat durant la recta final d’esta edició del programa.

 

La recent paternitat podria suposar l’adéu de Got Talent

El possible adéu agarra pes tenint en compte que el presentador acaba de ser pare i que de moment el seu programa en ‘Cuatro’, ‘Todo es mentira’, funciona bastant bé. Este motiu, potser, fa que el presentador busque que el pròxim 2020 siga un any més tranquil de faena. De moment, cal esperar la decisió definitiva, però el missatge de Risto ja ha creat preocupació en les xarxes, encara que només podria tractar-se d’un agraïment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.