14.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

El missatge de despedida de Risto que encén les alarmes

 

Instagram acaba de ser testimoni d’un possible adéu. El presentador Risto Mejide ha publicat una imatge en la xarxa social amb un comentari que podria preocupar als seguidors de Got Talent.

 

Risto alarma als seus fans

El jutge més dur de Got Talent ha alertat als seus fans a causa de l’última publicació que ha penjat en les seues xarxes socials. La imatge diu poc, ix ell mateixa en el plató de Got Talent. El que potser diu massa, o deixa coses sense dir, és el seu comentari. «Gràcies @gottalenttv. Gràcies @telecincoes. Gràcies @fremantleesp. Gràcies @danimartinezweb. Gràcies @edurnity. Gràcies @pau_padilla. Gràcies @santimillan. I sobretot, gràcies a vosaltres. El dilluns vos les done en persona.», ha escrit el presentador.

 

 

Este missatge podria tractar-se clarament d’una despedida, a on el presentador agraïx tot l’equip de Got Talent. El programa està a punt de començar els programes en directe, després de les audicions. Risto Mejide sí que estarà com a jurat durant la recta final d’esta edició del programa.

 

La recent paternitat podria suposar l’adéu de Got Talent

El possible adéu agarra pes tenint en compte que el presentador acaba de ser pare i que de moment el seu programa en ‘Cuatro’, ‘Todo es mentira’, funciona bastant bé. Este motiu, potser, fa que el presentador busque que el pròxim 2020 siga un any més tranquil de faena. De moment, cal esperar la decisió definitiva, però el missatge de Risto ja ha creat preocupació en les xarxes, encara que només podria tractar-se d’un agraïment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.

El futbol sala valencià tanca 2025 entre títols, ascensos i dificultats per la permanència

Peníscola va firmar un curs històric amb la Copa d'Espanya i el lideratge de la fase regular, mentres l'Alzira va pujar a Primera. El tancament d'any arriba amb el campió fora de la Copa i el debutant com a cuer.

La xiqueta rescatada en el naufragi d’Indonèsia viatjarà a València en els pròxims dies

La menor salvada del naufragi a l'illa de Padar tornarà a València amb el seu pare després d'obtindre el visat. La seua mare romandrà a Indonèsia per a seguir la busca.

El València encadena Lligues amb més derrotes que victòries des de 2020

Des de la temporada 2019-20 el València no tanca una Lliga amb més triomfs que caigudes. El repàs per campanyes i entrenadors confirma una tendència sostinguda.