Risto Mejide revela el secret millor guardat de les seues ulleres de sol

Risto Mejide al programa 'Got Talent'

Risto Mejide en el programa ‘Got Talent’ | TELECINCO

Risto Mejide és conegut per tots pel seu to crític que sempre l’acompanya i també per un complement imprescindible de la seua imatge, del que poques voltes ha prescindit: les ulleres de sol. Amb elles, es va donar a conéixer com a jurat en ‘Operación triunfo’ i amb elles s’ha seguit mostrant en tots els programes en què ha aparegut, llevant-se-les en comptades ocasions i canviant-se-les per unes de vista només en el programa d’entrevistes que va dirigir en Antena 3, ‘El Rincón de pensar’.

 

El curiós motiu pel que no se les lleva mai

Este complement s’ha convertit en protagonista però, en el últim episodi de ‘Got Talent’, Risto va explicar per fi el motiu pel que sempre duia posades les ulleres de sol, arran de l’actuació d’una concursant a qui va criticar per haver mantingut els ulls tancats durant tota la seua actuació.

 

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto va criticar l’actuació d’una concursant | TELECINCO

«Els ulls expressen també moltes coses. És la porta per a on entren les emocions», va recriminar el publicista a l’artista per a explicar per què utilitza sempre ulleres de sol «perquè sinó, la gent, veient els meus ulls preciosos, s’enamoraria de mi», va etzibar-li amb to d’humor mentres el públic i els seus companys se’n reien d’ell.

 

Dani Martínez no va poder aguantar-se davant d’esta afirmació i va contestar-li: «El senyor de les ulleres obscures li ha dit que la mirada és el que transmet. És que és terrible», va dir-li en to jocós. D’altra banda, Paz Padilla no se’n fiava del motiu real pel que el publicista estaria amagant els seus ulls i va fer la seua pròpia hipòtesi al respecte: «Jo crec que tens els ulls molt enganxats o tens un ull mirant cap a l’altra banda».

També pots llegir…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.