Risto Mejide revela el secret millor guardat de les seues ulleres de sol

Risto Mejide al programa 'Got Talent'

Risto Mejide en el programa ‘Got Talent’ | TELECINCO

Risto Mejide és conegut per tots pel seu to crític que sempre l’acompanya i també per un complement imprescindible de la seua imatge, del que poques voltes ha prescindit: les ulleres de sol. Amb elles, es va donar a conéixer com a jurat en ‘Operación triunfo’ i amb elles s’ha seguit mostrant en tots els programes en què ha aparegut, llevant-se-les en comptades ocasions i canviant-se-les per unes de vista només en el programa d’entrevistes que va dirigir en Antena 3, ‘El Rincón de pensar’.

 

El curiós motiu pel que no se les lleva mai

Este complement s’ha convertit en protagonista però, en el últim episodi de ‘Got Talent’, Risto va explicar per fi el motiu pel que sempre duia posades les ulleres de sol, arran de l’actuació d’una concursant a qui va criticar per haver mantingut els ulls tancats durant tota la seua actuació.

 

Risto va criticar l'actuació d'una concursant

Risto va criticar l’actuació d’una concursant | TELECINCO

«Els ulls expressen també moltes coses. És la porta per a on entren les emocions», va recriminar el publicista a l’artista per a explicar per què utilitza sempre ulleres de sol «perquè sinó, la gent, veient els meus ulls preciosos, s’enamoraria de mi», va etzibar-li amb to d’humor mentres el públic i els seus companys se’n reien d’ell.

 

Dani Martínez no va poder aguantar-se davant d’esta afirmació i va contestar-li: «El senyor de les ulleres obscures li ha dit que la mirada és el que transmet. És que és terrible», va dir-li en to jocós. D’altra banda, Paz Padilla no se’n fiava del motiu real pel que el publicista estaria amagant els seus ulls i va fer la seua pròpia hipòtesi al respecte: «Jo crec que tens els ulls molt enganxats o tens un ull mirant cap a l’altra banda».

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.