Els rumors de divorci entre Risto Mejide i Laura Escanes ja tenen resposta

 

Risto Mejide i Laura Escanes són una de les parelles més mediàtiques del panorama nacional. Els dos sempre han generat un gran interès per la seua notable diferència d’edat, tot i que la parella ha deixat clar en diferents ocasions que els importa poc que es parle d’ells per este assumpte. Es van casar allà per 2017 i fa un any es van convertir en pares de Roma, la seua primera filla en comú.

 

En les últimes hores, unes paraules de la ‘influencer’ sobre el baix moment anímic que està passant han fet saltar totes les alarmes davant d’una possible crisi de parella amb Risto Mejide. Què ha fet la ‘influencer’ per tancar a els rumors sobre una presumpta crisi amb el seu marit? Com en ella és habitual, Escanes ha fet servir les xarxes socials per a desmentir estos comentaris que estaven circulant per les converses de molts dels seus seguidors.

 

Laura Escanes aclarix els rumors de crisi

«Xics, conteste una volta i ja. Ho vaig dir en el directe, però ho recorde per ací: per no pujar fotos amb algú no vol dir que haja passat alguna cosa. Ni amb amics, ni amb parelles… Fa uns mesos que puje més prompte poques fotos com ‘post’ i estic més present en ‘stories’. No ha passat res. Estem bé. No hi ha divorci, podeu estar tranquils. He llegit cada cosa», ha sentenciat Laura.

 

 

La popular ‘influencer’ ha explicat que tot va perfectament entre ells, encara que molts pensen el contrari. La raó de la seua baixada de moral ha sigut la nova vida que porta durant la pandèmia, que com a tots els espanyols, ens ha canviat d’una manera o una altra la nostra forma de viure.

 

El gir de 180º en la vida de Laura i Risto

El matrimoni va canviar de lloc de residència fa uns mesos, deixant la seua antiga vida en Barcelona per a mudar-se a una nova casa a Madrid, especialment pels compromisos laborals del publicista, que presenta cada vesprada el programa ‘Todo es mentira’ en Cuatro. A demés, per a la ‘influencer’ també li venia molt bé el canvi de ciutat per les mateixes raons professionals que el seu marit.

 

Actualment, estan viatjant a Barcelona, i més si és possible tenint en compte les restriccions de les comunitats que estan variant la vida habitual de la parella. Un gir substancial en el dia a dia que hauria provocat una reflexió sincera de Laura Escanes sobre el que estem vivint amb la pandèmia: «Últimament no puje tantes fotos ni estic tan pendent per ací. Estic donant prioritat a escoltar-me més i em va bé mentalment».

«Ens hem de permetre estar tristos»

Encara que Escanes no vol que els seus fans s’alarmen, sí que ha declarat que a voltes vol permetre’s un temps per a estar amb ella mateixa i fins i tot tindre el dret de sentir-se trista. «No crec que siga incompatible ser feliç amb passar moments més difícils o tindre dies dolents i estar trist. Ens hem de permetre estar tristos. La situació no ajuda, hi ha un poc de llibertat que ens han llevat», ha assegurat la ‘influencer’ en alguns dels seus ‘stories’.

 

La pandèmia de la Covid ha canviat completament l’estil de vida de la gent, i estos canvis sempre tenen l’objectiu d’intentar que el virus dure el menys possible en les nostres vides. Laura Escanes també ho ha passat malament durant els últims mesos i ho reflectix de tant en tant en les seues xarxes socials.

 

D’esta forma, la jove ha obert el seu cor en numeroses ocasions per a que els seus ‘followers’ vegen com és de transparent i el que patix de voltes en la mateixa pell. Amb això, Escanes demostra que no tot és alegria i positivitat en Instagram, com de voltes es vol mostrar d’una manera irreal.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.