Els rumors de divorci entre Risto Mejide i Laura Escanes ja tenen resposta

 

Risto Mejide i Laura Escanes són una de les parelles més mediàtiques del panorama nacional. Els dos sempre han generat un gran interès per la seua notable diferència d’edat, tot i que la parella ha deixat clar en diferents ocasions que els importa poc que es parle d’ells per este assumpte. Es van casar allà per 2017 i fa un any es van convertir en pares de Roma, la seua primera filla en comú.

 

En les últimes hores, unes paraules de la ‘influencer’ sobre el baix moment anímic que està passant han fet saltar totes les alarmes davant d’una possible crisi de parella amb Risto Mejide. Què ha fet la ‘influencer’ per tancar a els rumors sobre una presumpta crisi amb el seu marit? Com en ella és habitual, Escanes ha fet servir les xarxes socials per a desmentir estos comentaris que estaven circulant per les converses de molts dels seus seguidors.

 

Laura Escanes aclarix els rumors de crisi

«Xics, conteste una volta i ja. Ho vaig dir en el directe, però ho recorde per ací: per no pujar fotos amb algú no vol dir que haja passat alguna cosa. Ni amb amics, ni amb parelles… Fa uns mesos que puje més prompte poques fotos com ‘post’ i estic més present en ‘stories’. No ha passat res. Estem bé. No hi ha divorci, podeu estar tranquils. He llegit cada cosa», ha sentenciat Laura.

 

 

La popular ‘influencer’ ha explicat que tot va perfectament entre ells, encara que molts pensen el contrari. La raó de la seua baixada de moral ha sigut la nova vida que porta durant la pandèmia, que com a tots els espanyols, ens ha canviat d’una manera o una altra la nostra forma de viure.

 

El gir de 180º en la vida de Laura i Risto

El matrimoni va canviar de lloc de residència fa uns mesos, deixant la seua antiga vida en Barcelona per a mudar-se a una nova casa a Madrid, especialment pels compromisos laborals del publicista, que presenta cada vesprada el programa ‘Todo es mentira’ en Cuatro. A demés, per a la ‘influencer’ també li venia molt bé el canvi de ciutat per les mateixes raons professionals que el seu marit.

 

Actualment, estan viatjant a Barcelona, i més si és possible tenint en compte les restriccions de les comunitats que estan variant la vida habitual de la parella. Un gir substancial en el dia a dia que hauria provocat una reflexió sincera de Laura Escanes sobre el que estem vivint amb la pandèmia: «Últimament no puje tantes fotos ni estic tan pendent per ací. Estic donant prioritat a escoltar-me més i em va bé mentalment».

«Ens hem de permetre estar tristos»

Encara que Escanes no vol que els seus fans s’alarmen, sí que ha declarat que a voltes vol permetre’s un temps per a estar amb ella mateixa i fins i tot tindre el dret de sentir-se trista. «No crec que siga incompatible ser feliç amb passar moments més difícils o tindre dies dolents i estar trist. Ens hem de permetre estar tristos. La situació no ajuda, hi ha un poc de llibertat que ens han llevat», ha assegurat la ‘influencer’ en alguns dels seus ‘stories’.

 

La pandèmia de la Covid ha canviat completament l’estil de vida de la gent, i estos canvis sempre tenen l’objectiu d’intentar que el virus dure el menys possible en les nostres vides. Laura Escanes també ho ha passat malament durant els últims mesos i ho reflectix de tant en tant en les seues xarxes socials.

 

D’esta forma, la jove ha obert el seu cor en numeroses ocasions per a que els seus ‘followers’ vegen com és de transparent i el que patix de voltes en la mateixa pell. Amb això, Escanes demostra que no tot és alegria i positivitat en Instagram, com de voltes es vol mostrar d’una manera irreal.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.