Els rumors de divorci entre Risto Mejide i Laura Escanes ja tenen resposta

 

Risto Mejide i Laura Escanes són una de les parelles més mediàtiques del panorama nacional. Els dos sempre han generat un gran interès per la seua notable diferència d’edat, tot i que la parella ha deixat clar en diferents ocasions que els importa poc que es parle d’ells per este assumpte. Es van casar allà per 2017 i fa un any es van convertir en pares de Roma, la seua primera filla en comú.

 

En les últimes hores, unes paraules de la ‘influencer’ sobre el baix moment anímic que està passant han fet saltar totes les alarmes davant d’una possible crisi de parella amb Risto Mejide. Què ha fet la ‘influencer’ per tancar a els rumors sobre una presumpta crisi amb el seu marit? Com en ella és habitual, Escanes ha fet servir les xarxes socials per a desmentir estos comentaris que estaven circulant per les converses de molts dels seus seguidors.

 

Laura Escanes aclarix els rumors de crisi

«Xics, conteste una volta i ja. Ho vaig dir en el directe, però ho recorde per ací: per no pujar fotos amb algú no vol dir que haja passat alguna cosa. Ni amb amics, ni amb parelles… Fa uns mesos que puje més prompte poques fotos com ‘post’ i estic més present en ‘stories’. No ha passat res. Estem bé. No hi ha divorci, podeu estar tranquils. He llegit cada cosa», ha sentenciat Laura.

 

 

La popular ‘influencer’ ha explicat que tot va perfectament entre ells, encara que molts pensen el contrari. La raó de la seua baixada de moral ha sigut la nova vida que porta durant la pandèmia, que com a tots els espanyols, ens ha canviat d’una manera o una altra la nostra forma de viure.

 

El gir de 180º en la vida de Laura i Risto

El matrimoni va canviar de lloc de residència fa uns mesos, deixant la seua antiga vida en Barcelona per a mudar-se a una nova casa a Madrid, especialment pels compromisos laborals del publicista, que presenta cada vesprada el programa ‘Todo es mentira’ en Cuatro. A demés, per a la ‘influencer’ també li venia molt bé el canvi de ciutat per les mateixes raons professionals que el seu marit.

 

Actualment, estan viatjant a Barcelona, i més si és possible tenint en compte les restriccions de les comunitats que estan variant la vida habitual de la parella. Un gir substancial en el dia a dia que hauria provocat una reflexió sincera de Laura Escanes sobre el que estem vivint amb la pandèmia: «Últimament no puje tantes fotos ni estic tan pendent per ací. Estic donant prioritat a escoltar-me més i em va bé mentalment».

«Ens hem de permetre estar tristos»

Encara que Escanes no vol que els seus fans s’alarmen, sí que ha declarat que a voltes vol permetre’s un temps per a estar amb ella mateixa i fins i tot tindre el dret de sentir-se trista. «No crec que siga incompatible ser feliç amb passar moments més difícils o tindre dies dolents i estar trist. Ens hem de permetre estar tristos. La situació no ajuda, hi ha un poc de llibertat que ens han llevat», ha assegurat la ‘influencer’ en alguns dels seus ‘stories’.

 

La pandèmia de la Covid ha canviat completament l’estil de vida de la gent, i estos canvis sempre tenen l’objectiu d’intentar que el virus dure el menys possible en les nostres vides. Laura Escanes també ho ha passat malament durant els últims mesos i ho reflectix de tant en tant en les seues xarxes socials.

 

D’esta forma, la jove ha obert el seu cor en numeroses ocasions per a que els seus ‘followers’ vegen com és de transparent i el que patix de voltes en la mateixa pell. Amb això, Escanes demostra que no tot és alegria i positivitat en Instagram, com de voltes es vol mostrar d’una manera irreal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.