Els rumors de divorci entre Risto Mejide i Laura Escanes ja tenen resposta

 

Risto Mejide i Laura Escanes són una de les parelles més mediàtiques del panorama nacional. Els dos sempre han generat un gran interès per la seua notable diferència d’edat, tot i que la parella ha deixat clar en diferents ocasions que els importa poc que es parle d’ells per este assumpte. Es van casar allà per 2017 i fa un any es van convertir en pares de Roma, la seua primera filla en comú.

 

En les últimes hores, unes paraules de la ‘influencer’ sobre el baix moment anímic que està passant han fet saltar totes les alarmes davant d’una possible crisi de parella amb Risto Mejide. Què ha fet la ‘influencer’ per tancar a els rumors sobre una presumpta crisi amb el seu marit? Com en ella és habitual, Escanes ha fet servir les xarxes socials per a desmentir estos comentaris que estaven circulant per les converses de molts dels seus seguidors.

 

Laura Escanes aclarix els rumors de crisi

«Xics, conteste una volta i ja. Ho vaig dir en el directe, però ho recorde per ací: per no pujar fotos amb algú no vol dir que haja passat alguna cosa. Ni amb amics, ni amb parelles… Fa uns mesos que puje més prompte poques fotos com ‘post’ i estic més present en ‘stories’. No ha passat res. Estem bé. No hi ha divorci, podeu estar tranquils. He llegit cada cosa», ha sentenciat Laura.

 

 

La popular ‘influencer’ ha explicat que tot va perfectament entre ells, encara que molts pensen el contrari. La raó de la seua baixada de moral ha sigut la nova vida que porta durant la pandèmia, que com a tots els espanyols, ens ha canviat d’una manera o una altra la nostra forma de viure.

 

El gir de 180º en la vida de Laura i Risto

El matrimoni va canviar de lloc de residència fa uns mesos, deixant la seua antiga vida en Barcelona per a mudar-se a una nova casa a Madrid, especialment pels compromisos laborals del publicista, que presenta cada vesprada el programa ‘Todo es mentira’ en Cuatro. A demés, per a la ‘influencer’ també li venia molt bé el canvi de ciutat per les mateixes raons professionals que el seu marit.

 

Actualment, estan viatjant a Barcelona, i més si és possible tenint en compte les restriccions de les comunitats que estan variant la vida habitual de la parella. Un gir substancial en el dia a dia que hauria provocat una reflexió sincera de Laura Escanes sobre el que estem vivint amb la pandèmia: «Últimament no puje tantes fotos ni estic tan pendent per ací. Estic donant prioritat a escoltar-me més i em va bé mentalment».

«Ens hem de permetre estar tristos»

Encara que Escanes no vol que els seus fans s’alarmen, sí que ha declarat que a voltes vol permetre’s un temps per a estar amb ella mateixa i fins i tot tindre el dret de sentir-se trista. «No crec que siga incompatible ser feliç amb passar moments més difícils o tindre dies dolents i estar trist. Ens hem de permetre estar tristos. La situació no ajuda, hi ha un poc de llibertat que ens han llevat», ha assegurat la ‘influencer’ en alguns dels seus ‘stories’.

 

La pandèmia de la Covid ha canviat completament l’estil de vida de la gent, i estos canvis sempre tenen l’objectiu d’intentar que el virus dure el menys possible en les nostres vides. Laura Escanes també ho ha passat malament durant els últims mesos i ho reflectix de tant en tant en les seues xarxes socials.

 

D’esta forma, la jove ha obert el seu cor en numeroses ocasions per a que els seus ‘followers’ vegen com és de transparent i el que patix de voltes en la mateixa pell. Amb això, Escanes demostra que no tot és alegria i positivitat en Instagram, com de voltes es vol mostrar d’una manera irreal.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.