Sara Sampaio sorprèn amb les seues últimes fotos en bikini

 

#Thailand

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

Sara Sampaio, una de les models més admirades de ‘Victoria’s Secret’, ha generat expectació amb motiu de l'última imatge que ha compartit. La portuguesa apareix a Tailàndia, envoltada de naturalesa, en una sessió que només es poden descriure com paradisíaca. No obstant açò, no és l'entorn el més cridaner de les seues fotografies, sinó el físic de la pròpia model.

Sampario apareix en les seues imatges amb un ajustat bikini que ha sorprès als seus seguidors. En les imatges, ni rastre dels turgents pits que apareixen amb la bellesa portuguesa en les passarel·les. «On estan?», es pregunten els seus admiradors en les xarxes socials, preocupats de les increïbles imatges que envolten a la model en aigua turquesa.

 

Diferents teories acompanyen l'efecte. La primera, els retocs en Photoshop, on l'editor de les imatges podria haver llevat més físic del necessari a la model. Una altra, que les fotos siguen antigues, anteriors a un possible augment de pit. Finalment, la tercera teoria diu que Sampaio té este físic i que és quan està en passarel·les quan els retocs artístics li fan ressaltar les seues corbes.

 

Turkey day in Thailand @bohnes

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

 

 

I could be a cowgirl expect I don't get along with horses! #VSholiday17

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

Últimes notícies

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.