Sara Sampaio sorprèn amb les seues últimes fotos en bikini

 

#Thailand

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

Sara Sampaio, una de les models més admirades de ‘Victoria’s Secret’, ha generat expectació amb motiu de l'última imatge que ha compartit. La portuguesa apareix a Tailàndia, envoltada de naturalesa, en una sessió que només es poden descriure com paradisíaca. No obstant açò, no és l'entorn el més cridaner de les seues fotografies, sinó el físic de la pròpia model.

Sampario apareix en les seues imatges amb un ajustat bikini que ha sorprès als seus seguidors. En les imatges, ni rastre dels turgents pits que apareixen amb la bellesa portuguesa en les passarel·les. «On estan?», es pregunten els seus admiradors en les xarxes socials, preocupats de les increïbles imatges que envolten a la model en aigua turquesa.

 

Diferents teories acompanyen l'efecte. La primera, els retocs en Photoshop, on l'editor de les imatges podria haver llevat més físic del necessari a la model. Una altra, que les fotos siguen antigues, anteriors a un possible augment de pit. Finalment, la tercera teoria diu que Sampaio té este físic i que és quan està en passarel·les quan els retocs artístics li fan ressaltar les seues corbes.

 

Turkey day in Thailand @bohnes

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

 

 

I could be a cowgirl expect I don't get along with horses! #VSholiday17

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.