Sara Sampaio sorprèn amb les seues últimes fotos en bikini

 

#Thailand

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

Sara Sampaio, una de les models més admirades de ‘Victoria’s Secret’, ha generat expectació amb motiu de l'última imatge que ha compartit. La portuguesa apareix a Tailàndia, envoltada de naturalesa, en una sessió que només es poden descriure com paradisíaca. No obstant açò, no és l'entorn el més cridaner de les seues fotografies, sinó el físic de la pròpia model.

Sampario apareix en les seues imatges amb un ajustat bikini que ha sorprès als seus seguidors. En les imatges, ni rastre dels turgents pits que apareixen amb la bellesa portuguesa en les passarel·les. «On estan?», es pregunten els seus admiradors en les xarxes socials, preocupats de les increïbles imatges que envolten a la model en aigua turquesa.

 

Diferents teories acompanyen l'efecte. La primera, els retocs en Photoshop, on l'editor de les imatges podria haver llevat més físic del necessari a la model. Una altra, que les fotos siguen antigues, anteriors a un possible augment de pit. Finalment, la tercera teoria diu que Sampaio té este físic i que és quan està en passarel·les quan els retocs artístics li fan ressaltar les seues corbes.

 

Turkey day in Thailand @bohnes

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

 

 

I could be a cowgirl expect I don't get along with horses! #VSholiday17

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

Últimes notícies

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.