Sara Sampaio sorprèn amb les seues últimes fotos en bikini

 

#Thailand

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

Sara Sampaio, una de les models més admirades de ‘Victoria’s Secret’, ha generat expectació amb motiu de l'última imatge que ha compartit. La portuguesa apareix a Tailàndia, envoltada de naturalesa, en una sessió que només es poden descriure com paradisíaca. No obstant açò, no és l'entorn el més cridaner de les seues fotografies, sinó el físic de la pròpia model.

Sampario apareix en les seues imatges amb un ajustat bikini que ha sorprès als seus seguidors. En les imatges, ni rastre dels turgents pits que apareixen amb la bellesa portuguesa en les passarel·les. «On estan?», es pregunten els seus admiradors en les xarxes socials, preocupats de les increïbles imatges que envolten a la model en aigua turquesa.

 

Diferents teories acompanyen l'efecte. La primera, els retocs en Photoshop, on l'editor de les imatges podria haver llevat més físic del necessari a la model. Una altra, que les fotos siguen antigues, anteriors a un possible augment de pit. Finalment, la tercera teoria diu que Sampaio té este físic i que és quan està en passarel·les quan els retocs artístics li fan ressaltar les seues corbes.

 

Turkey day in Thailand @bohnes

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

 

 

I could be a cowgirl expect I don't get along with horses! #VSholiday17

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.