13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Sara Sampaio sorprèn amb les seues últimes fotos en bikini

 

#Thailand

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

Sara Sampaio, una de les models més admirades de ‘Victoria’s Secret’, ha generat expectació amb motiu de l'última imatge que ha compartit. La portuguesa apareix a Tailàndia, envoltada de naturalesa, en una sessió que només es poden descriure com paradisíaca. No obstant açò, no és l'entorn el més cridaner de les seues fotografies, sinó el físic de la pròpia model.

Sampario apareix en les seues imatges amb un ajustat bikini que ha sorprès als seus seguidors. En les imatges, ni rastre dels turgents pits que apareixen amb la bellesa portuguesa en les passarel·les. «On estan?», es pregunten els seus admiradors en les xarxes socials, preocupats de les increïbles imatges que envolten a la model en aigua turquesa.

 

Diferents teories acompanyen l'efecte. La primera, els retocs en Photoshop, on l'editor de les imatges podria haver llevat més físic del necessari a la model. Una altra, que les fotos siguen antigues, anteriors a un possible augment de pit. Finalment, la tercera teoria diu que Sampaio té este físic i que és quan està en passarel·les quan els retocs artístics li fan ressaltar les seues corbes.

 

Turkey day in Thailand @bohnes

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

 

 

 

I could be a cowgirl expect I don't get along with horses! #VSholiday17

Una publicación compartida de Sara Sampaio (@sarasampaio) el

Últimes notícies

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.