18.7 C
València
Dimecres, 14 maig, 2025

Shakira parla sobre com és la seua família: «No som una parella tradicional»

Shakira ha explicat que ella i Piqué no són una parella tradicional

Shakira ha explicat que ella i Piqué no són una parella tradicional | Agències

 

Després de més de vint anys, Shakira té una llarga i exitosa carrera com a cantant i ha conseguit grans fites musicals i socials en la seua vida, creant una fundació benèfica en la seua ciutat natal i col·laborant amb altres ONG. Però també cal destacar la seua part més familiar, casada amb el futbolista Gerard Piqué i mare de dos fills, Milan i Sasha, de 6 i 4 anys, respectivament.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

«A vegades és difícil»

En una entrevista realitzada per a la revista ‘Viva’, Shakira ha parlat, a més d’alguns dels moments destacats de la seua carrera musical, sobre la seua família i la dinàmica que tenen en casa. La cantant colombiana ha explicat que la parella s’encarrega de l’educació i de la criança dels seus fills equitativament: «Mai hem sigut una parella tradicional».

 

Shakira, en eixe sentit, ha detallat perquè creu que no són una família tradicional: «No és que tinguem un acord escrit en el que ens repartim les obligacions, però els dos som pares molt involucrats i ens anem manejant com podem, donant-nos suport mútuament i també molt en les nostres famílies». De fet, la cantant ha afirmat que no saben cap altra forma per fer-ho.

 

A pesar de tot, com totes les famílies, també tenen moments difícils, sobretot pel fet que ella és una famosa cantant internacional i viatja molt durant les seues gires: «A vegades és difícil quan u no pot vore als xiquets durant un mes o més. És dur, però fem moltes telefonades per ‘Facetime’: estem en constant comunicació, i això ajuda».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paiporta habilita més de mil places d’aparcament públic per millorar l’estacionament després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta habilita més de mil places d'aparcament provisional com a resposta a les dificultats d'estacionament provocades per la dana del mes d'octubre. Les mesures inclouen la reordenació del trànsit i l'ús de solars per fer més accessibles els espais públics als veïns i veïnes.

Problemes de trànsit a Morella degut a una intensa pedregada

Una forta pedregada afecta les carreteres CV-12 i N-232 a Morella, amb la mobilització de bombers per a la neteja de la calçada i registres de pluja significatius a la comarca dels Ports.

Trump aixeca les sancions a Síria: una nova oportunitat per al país

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha anunciat la fi de les sancions a Síria en una nova estratègia per oferir al país una oportunitat per a prosperar després de la caiguda del règim de Bashar al-Assad. Els detalls del diàleg amb Iran també han estat abordats.

El Govern defensa que corresponia a Mazón demanar ajuda europea després de la dana.

El Govern explica que la Generalitat Valenciana, presidida per Carlos Mazón, era responsable de sol·licitar ajuda europea després de la dana del 29 d'octubre, cosa que no es va fer fins a l'8 de novembre. Així, l'executiu valencià va declinar l'assistència de quatre països i només va acceptar ajuda de Portugal i França.

Trump signa acords històrics de defensa a Aràbia Saudita per valor de 127.000 milions d’euros

Els Estats Units i Aràbia Saudita tanquen un acord de defensa i inversió històric, que inclou contractes per 127.000 milions d'euros, amb un enfocament en la cooperació en seguretat i tecnologia.

El Parlament Europeu es converteix en la casa de les víctimes de la dana a l’escoltar-les sis mesos després de la tragèdia

Els eurodiputats reben a Brussel·les a representants de víctimes de la riuada de la dana, destacant la falta de suport per part del president de la Generalitat, Carlos Mazón. Les associacions demanen justícia i reparació per a les 228 víctimes mortals.

Sumar expressa suport a Oltra confiants en el final de la seva persecució judicial

La portaveu de Sumar, Verónica Martínez Barber, manifesta el seu suport a Mónica Oltra, davant la decisió de mantenir el seu processament judicial per presumptes abusos encoberts.

Muñoz critica la ineficàcia de Mazón mentre Von der Leyen atén a les víctimes de la dana

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, lamenta que la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, atengui a les víctimes de la dana abans que el president Mazón, subratllant la ineficàcia del govern valencià.