Shakira sorprén a tot el món amb el seu nou ‘look’

 

La cantant colombiana Shakira ha sorprés este divendres a tots els seus seguidors amb un nou i sorprenent look. L’artista s’ha tenyit el cabell de color rosa en sa casa. «Voilà», ha escrit l’estrella en el seu compte d’Instagram amb una foto a on es pot vore este canvi estètic.

 

Després, ha publicat un nou vídeo on es veu a Shakira pentinant-se i amb el comentari: «Surprise». Com tot el que fa l’artista, les dos publicacions han tingut una gran repercussió en les xarxes socials. Pràcticament un milió de persones han interactuat amb la fotografia i el vídeo de la Shakira Rosa.

 

Tornada al 1999

Shakira reconeix que el resultat no ha sigut el que esperava. «La idea era que em quedara més rosa. Però com que s’ha acabat el rosa l’he hagut de barrejar amb un altre producte que tenia que era un poc més intens», explicava als seus seguidors. D’esta manera, la cantant deixa arrere el seu cabell per a tornar a la Shakira de 1999. Aquell any va lluir un cabell paregut al videoclip de la cançó ‘Ojos así’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

La cantant colombiana ha sigut una de les artistes llatines amb un reconeixement més gran a escala mundial i amb una important discografia que ha evolucionat al llarg de tres dècades de carrera. De fet, és l’artista sud-americana que més discs ha venut, arribant als 80 milions de còpies amb àlbums com Servicio de Lavandería, Fijación Oral Vol. 1 y 2, Loba i ¿Dónde Están los Ladrones?. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

Shakira i Piqué tanquen el seu restaurant

Shakira i Piqué van acabar l’any 2020 amb una mala notícia. El seu negoci no va poder aguantar la crisi creada arran la pandèmia del coronavirus i van haver de tancar definitivament les portes. Es tracta del restaurant Blue Spot que la parella havia inaugurat l’any 2018 en Barcelona, juntament amb el restaurador Tomás Tarruella. El futbolista va assegurar fa un parell d’anys que associar-se amb Tarruella era una «aposta segura» pel seu nou negoci, però pareix que no ha pogut ser d’esta manera.

 

El local es trobava en el barri de la Barceloneta i va tancar, com tots els altres establiments d’hostaleria, el passat 13 de març a causa de l’estat d’alarma decretat a tot el país. Tot i això, les seues xarxes advertien que tornarien a obrir el més prompte possible.

 

Finalment, Gerard Piqué i Shakira han presentat un concurs de creditors als jutjats mercantils de Barcelona. D’esta forma, la famosa parella perd un restaurant que va remuntar els seus beneficis econòmics durant l’any 2019.  I és que durant la seua obertura l’any 2018, Blue Spot va obtindre un benefici d’1,9 milions d’euros, però també van enfrontar-se a una pèrdua d’aproximadament mig milió d’euros. El restaurant començava a arrancar quan va arribar la pandèmia i van haver de tancar.

 

Tot aquell que anava a menjar a Blue Spot podia disfrutar d’un paisatge inigualable de la ciutat de Barcelona i la seua platja, amb una vista completa de 360º. Segons el Registre Mercantil, en el restaurant Blue Spot treballaven 30 persones i tenia una capacitat per a atendre 300 persones alhora. No és la primera volta que Gerard Piqué intenta sumar-se als negocis de l’hostaleria.

 

Fa anys el central blaugrana va obrir l’hamburgueseria ‘Yours’ amb el grup musical Els Amics de les Arts. El local estava situat en el carrer Londres de l’Eixample i tampoc va tindre bona sort, ja que va haver de tancar l’any 2018, mesos abans d’aventurar-se amb Blue Spot.

Últimes notícies

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.

El PPCV alerta de l’agonia del sanchismo i dubte del futur del PSPV

Fernando Pastor, síndic del PPCV en Les Corts, sosté que el sanchismo travessa una fase d'agonia política i es pregunta si arrossegarà al PSPV, al qual veu debilitat per la seua vinculació amb Pedro Sánchez i José Luis Rodríguez Zapatero.

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.