Shakira sorprén a tot el món amb el seu nou ‘look’

 

La cantant colombiana Shakira ha sorprés este divendres a tots els seus seguidors amb un nou i sorprenent look. L’artista s’ha tenyit el cabell de color rosa en sa casa. «Voilà», ha escrit l’estrella en el seu compte d’Instagram amb una foto a on es pot vore este canvi estètic.

 

Després, ha publicat un nou vídeo on es veu a Shakira pentinant-se i amb el comentari: «Surprise». Com tot el que fa l’artista, les dos publicacions han tingut una gran repercussió en les xarxes socials. Pràcticament un milió de persones han interactuat amb la fotografia i el vídeo de la Shakira Rosa.

 

Tornada al 1999

Shakira reconeix que el resultat no ha sigut el que esperava. «La idea era que em quedara més rosa. Però com que s’ha acabat el rosa l’he hagut de barrejar amb un altre producte que tenia que era un poc més intens», explicava als seus seguidors. D’esta manera, la cantant deixa arrere el seu cabell per a tornar a la Shakira de 1999. Aquell any va lluir un cabell paregut al videoclip de la cançó ‘Ojos así’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

La cantant colombiana ha sigut una de les artistes llatines amb un reconeixement més gran a escala mundial i amb una important discografia que ha evolucionat al llarg de tres dècades de carrera. De fet, és l’artista sud-americana que més discs ha venut, arribant als 80 milions de còpies amb àlbums com Servicio de Lavandería, Fijación Oral Vol. 1 y 2, Loba i ¿Dónde Están los Ladrones?. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

Shakira i Piqué tanquen el seu restaurant

Shakira i Piqué van acabar l’any 2020 amb una mala notícia. El seu negoci no va poder aguantar la crisi creada arran la pandèmia del coronavirus i van haver de tancar definitivament les portes. Es tracta del restaurant Blue Spot que la parella havia inaugurat l’any 2018 en Barcelona, juntament amb el restaurador Tomás Tarruella. El futbolista va assegurar fa un parell d’anys que associar-se amb Tarruella era una «aposta segura» pel seu nou negoci, però pareix que no ha pogut ser d’esta manera.

 

El local es trobava en el barri de la Barceloneta i va tancar, com tots els altres establiments d’hostaleria, el passat 13 de març a causa de l’estat d’alarma decretat a tot el país. Tot i això, les seues xarxes advertien que tornarien a obrir el més prompte possible.

 

Finalment, Gerard Piqué i Shakira han presentat un concurs de creditors als jutjats mercantils de Barcelona. D’esta forma, la famosa parella perd un restaurant que va remuntar els seus beneficis econòmics durant l’any 2019.  I és que durant la seua obertura l’any 2018, Blue Spot va obtindre un benefici d’1,9 milions d’euros, però també van enfrontar-se a una pèrdua d’aproximadament mig milió d’euros. El restaurant començava a arrancar quan va arribar la pandèmia i van haver de tancar.

 

Tot aquell que anava a menjar a Blue Spot podia disfrutar d’un paisatge inigualable de la ciutat de Barcelona i la seua platja, amb una vista completa de 360º. Segons el Registre Mercantil, en el restaurant Blue Spot treballaven 30 persones i tenia una capacitat per a atendre 300 persones alhora. No és la primera volta que Gerard Piqué intenta sumar-se als negocis de l’hostaleria.

 

Fa anys el central blaugrana va obrir l’hamburgueseria ‘Yours’ amb el grup musical Els Amics de les Arts. El local estava situat en el carrer Londres de l’Eixample i tampoc va tindre bona sort, ja que va haver de tancar l’any 2018, mesos abans d’aventurar-se amb Blue Spot.

Últimes notícies

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.