Shakira sorprén a tot el món amb el seu nou ‘look’

 

La cantant colombiana Shakira ha sorprés este divendres a tots els seus seguidors amb un nou i sorprenent look. L’artista s’ha tenyit el cabell de color rosa en sa casa. «Voilà», ha escrit l’estrella en el seu compte d’Instagram amb una foto a on es pot vore este canvi estètic.

 

Després, ha publicat un nou vídeo on es veu a Shakira pentinant-se i amb el comentari: «Surprise». Com tot el que fa l’artista, les dos publicacions han tingut una gran repercussió en les xarxes socials. Pràcticament un milió de persones han interactuat amb la fotografia i el vídeo de la Shakira Rosa.

 

Tornada al 1999

Shakira reconeix que el resultat no ha sigut el que esperava. «La idea era que em quedara més rosa. Però com que s’ha acabat el rosa l’he hagut de barrejar amb un altre producte que tenia que era un poc més intens», explicava als seus seguidors. D’esta manera, la cantant deixa arrere el seu cabell per a tornar a la Shakira de 1999. Aquell any va lluir un cabell paregut al videoclip de la cançó ‘Ojos así’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

La cantant colombiana ha sigut una de les artistes llatines amb un reconeixement més gran a escala mundial i amb una important discografia que ha evolucionat al llarg de tres dècades de carrera. De fet, és l’artista sud-americana que més discs ha venut, arribant als 80 milions de còpies amb àlbums com Servicio de Lavandería, Fijación Oral Vol. 1 y 2, Loba i ¿Dónde Están los Ladrones?. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

Shakira i Piqué tanquen el seu restaurant

Shakira i Piqué van acabar l’any 2020 amb una mala notícia. El seu negoci no va poder aguantar la crisi creada arran la pandèmia del coronavirus i van haver de tancar definitivament les portes. Es tracta del restaurant Blue Spot que la parella havia inaugurat l’any 2018 en Barcelona, juntament amb el restaurador Tomás Tarruella. El futbolista va assegurar fa un parell d’anys que associar-se amb Tarruella era una «aposta segura» pel seu nou negoci, però pareix que no ha pogut ser d’esta manera.

 

El local es trobava en el barri de la Barceloneta i va tancar, com tots els altres establiments d’hostaleria, el passat 13 de març a causa de l’estat d’alarma decretat a tot el país. Tot i això, les seues xarxes advertien que tornarien a obrir el més prompte possible.

 

Finalment, Gerard Piqué i Shakira han presentat un concurs de creditors als jutjats mercantils de Barcelona. D’esta forma, la famosa parella perd un restaurant que va remuntar els seus beneficis econòmics durant l’any 2019.  I és que durant la seua obertura l’any 2018, Blue Spot va obtindre un benefici d’1,9 milions d’euros, però també van enfrontar-se a una pèrdua d’aproximadament mig milió d’euros. El restaurant començava a arrancar quan va arribar la pandèmia i van haver de tancar.

 

Tot aquell que anava a menjar a Blue Spot podia disfrutar d’un paisatge inigualable de la ciutat de Barcelona i la seua platja, amb una vista completa de 360º. Segons el Registre Mercantil, en el restaurant Blue Spot treballaven 30 persones i tenia una capacitat per a atendre 300 persones alhora. No és la primera volta que Gerard Piqué intenta sumar-se als negocis de l’hostaleria.

 

Fa anys el central blaugrana va obrir l’hamburgueseria ‘Yours’ amb el grup musical Els Amics de les Arts. El local estava situat en el carrer Londres de l’Eixample i tampoc va tindre bona sort, ja que va haver de tancar l’any 2018, mesos abans d’aventurar-se amb Blue Spot.

Últimes notícies

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.