Shakira sorprén a tot el món amb el seu nou ‘look’

 

La cantant colombiana Shakira ha sorprés este divendres a tots els seus seguidors amb un nou i sorprenent look. L’artista s’ha tenyit el cabell de color rosa en sa casa. «Voilà», ha escrit l’estrella en el seu compte d’Instagram amb una foto a on es pot vore este canvi estètic.

 

Després, ha publicat un nou vídeo on es veu a Shakira pentinant-se i amb el comentari: «Surprise». Com tot el que fa l’artista, les dos publicacions han tingut una gran repercussió en les xarxes socials. Pràcticament un milió de persones han interactuat amb la fotografia i el vídeo de la Shakira Rosa.

 

Tornada al 1999

Shakira reconeix que el resultat no ha sigut el que esperava. «La idea era que em quedara més rosa. Però com que s’ha acabat el rosa l’he hagut de barrejar amb un altre producte que tenia que era un poc més intens», explicava als seus seguidors. D’esta manera, la cantant deixa arrere el seu cabell per a tornar a la Shakira de 1999. Aquell any va lluir un cabell paregut al videoclip de la cançó ‘Ojos así’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

La cantant colombiana ha sigut una de les artistes llatines amb un reconeixement més gran a escala mundial i amb una important discografia que ha evolucionat al llarg de tres dècades de carrera. De fet, és l’artista sud-americana que més discs ha venut, arribant als 80 milions de còpies amb àlbums com Servicio de Lavandería, Fijación Oral Vol. 1 y 2, Loba i ¿Dónde Están los Ladrones?. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

Shakira i Piqué tanquen el seu restaurant

Shakira i Piqué van acabar l’any 2020 amb una mala notícia. El seu negoci no va poder aguantar la crisi creada arran la pandèmia del coronavirus i van haver de tancar definitivament les portes. Es tracta del restaurant Blue Spot que la parella havia inaugurat l’any 2018 en Barcelona, juntament amb el restaurador Tomás Tarruella. El futbolista va assegurar fa un parell d’anys que associar-se amb Tarruella era una «aposta segura» pel seu nou negoci, però pareix que no ha pogut ser d’esta manera.

 

El local es trobava en el barri de la Barceloneta i va tancar, com tots els altres establiments d’hostaleria, el passat 13 de març a causa de l’estat d’alarma decretat a tot el país. Tot i això, les seues xarxes advertien que tornarien a obrir el més prompte possible.

 

Finalment, Gerard Piqué i Shakira han presentat un concurs de creditors als jutjats mercantils de Barcelona. D’esta forma, la famosa parella perd un restaurant que va remuntar els seus beneficis econòmics durant l’any 2019.  I és que durant la seua obertura l’any 2018, Blue Spot va obtindre un benefici d’1,9 milions d’euros, però també van enfrontar-se a una pèrdua d’aproximadament mig milió d’euros. El restaurant començava a arrancar quan va arribar la pandèmia i van haver de tancar.

 

Tot aquell que anava a menjar a Blue Spot podia disfrutar d’un paisatge inigualable de la ciutat de Barcelona i la seua platja, amb una vista completa de 360º. Segons el Registre Mercantil, en el restaurant Blue Spot treballaven 30 persones i tenia una capacitat per a atendre 300 persones alhora. No és la primera volta que Gerard Piqué intenta sumar-se als negocis de l’hostaleria.

 

Fa anys el central blaugrana va obrir l’hamburgueseria ‘Yours’ amb el grup musical Els Amics de les Arts. El local estava situat en el carrer Londres de l’Eixample i tampoc va tindre bona sort, ja que va haver de tancar l’any 2018, mesos abans d’aventurar-se amb Blue Spot.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.