Shakira sorprén a tot el món amb el seu nou ‘look’

 

La cantant colombiana Shakira ha sorprés este divendres a tots els seus seguidors amb un nou i sorprenent look. L’artista s’ha tenyit el cabell de color rosa en sa casa. «Voilà», ha escrit l’estrella en el seu compte d’Instagram amb una foto a on es pot vore este canvi estètic.

 

Després, ha publicat un nou vídeo on es veu a Shakira pentinant-se i amb el comentari: «Surprise». Com tot el que fa l’artista, les dos publicacions han tingut una gran repercussió en les xarxes socials. Pràcticament un milió de persones han interactuat amb la fotografia i el vídeo de la Shakira Rosa.

 

Tornada al 1999

Shakira reconeix que el resultat no ha sigut el que esperava. «La idea era que em quedara més rosa. Però com que s’ha acabat el rosa l’he hagut de barrejar amb un altre producte que tenia que era un poc més intens», explicava als seus seguidors. D’esta manera, la cantant deixa arrere el seu cabell per a tornar a la Shakira de 1999. Aquell any va lluir un cabell paregut al videoclip de la cançó ‘Ojos así’.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

La cantant colombiana ha sigut una de les artistes llatines amb un reconeixement més gran a escala mundial i amb una important discografia que ha evolucionat al llarg de tres dècades de carrera. De fet, és l’artista sud-americana que més discs ha venut, arribant als 80 milions de còpies amb àlbums com Servicio de Lavandería, Fijación Oral Vol. 1 y 2, Loba i ¿Dónde Están los Ladrones?. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shakira (@shakira)

 

Shakira i Piqué tanquen el seu restaurant

Shakira i Piqué van acabar l’any 2020 amb una mala notícia. El seu negoci no va poder aguantar la crisi creada arran la pandèmia del coronavirus i van haver de tancar definitivament les portes. Es tracta del restaurant Blue Spot que la parella havia inaugurat l’any 2018 en Barcelona, juntament amb el restaurador Tomás Tarruella. El futbolista va assegurar fa un parell d’anys que associar-se amb Tarruella era una «aposta segura» pel seu nou negoci, però pareix que no ha pogut ser d’esta manera.

 

El local es trobava en el barri de la Barceloneta i va tancar, com tots els altres establiments d’hostaleria, el passat 13 de març a causa de l’estat d’alarma decretat a tot el país. Tot i això, les seues xarxes advertien que tornarien a obrir el més prompte possible.

 

Finalment, Gerard Piqué i Shakira han presentat un concurs de creditors als jutjats mercantils de Barcelona. D’esta forma, la famosa parella perd un restaurant que va remuntar els seus beneficis econòmics durant l’any 2019.  I és que durant la seua obertura l’any 2018, Blue Spot va obtindre un benefici d’1,9 milions d’euros, però també van enfrontar-se a una pèrdua d’aproximadament mig milió d’euros. El restaurant començava a arrancar quan va arribar la pandèmia i van haver de tancar.

 

Tot aquell que anava a menjar a Blue Spot podia disfrutar d’un paisatge inigualable de la ciutat de Barcelona i la seua platja, amb una vista completa de 360º. Segons el Registre Mercantil, en el restaurant Blue Spot treballaven 30 persones i tenia una capacitat per a atendre 300 persones alhora. No és la primera volta que Gerard Piqué intenta sumar-se als negocis de l’hostaleria.

 

Fa anys el central blaugrana va obrir l’hamburgueseria ‘Yours’ amb el grup musical Els Amics de les Arts. El local estava situat en el carrer Londres de l’Eixample i tampoc va tindre bona sort, ja que va haver de tancar l’any 2018, mesos abans d’aventurar-se amb Blue Spot.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.