‘El Soro’, ingressat en l’Hospital Clínic de València per una angina de pit

El matador de bous valencià Vicente Ruiz ‘El Soro’ està ingressat en l’Hospital Clínic de València després d’haver patit una angina de pit, a l’espera de què se li practique un cateterisme, segons ha informat la seua parella, Eva Rogel.

 

El destre valencià, de 57 anys, ha patit diferents episodis de forts dolors en el pit en les últimes hores que no han calmat amb la medicació, motiu pel que ha sigut traslladat en ambulància i està sent tractat pel servici de Cardiologia del citat centre.

 

En abril de 2018, ‘El Soro’ va patir un infart de miocardi mentres rebia un homenatge en Roquetas de Mar (Almeria) i, després d’este episodi, se li va col·locar un estent en l’artèria coronària i pren medicació específica.

 

Un llarg historial mèdic

La seua vida té un llarg historial mèdic; el més greu, la lesió que va patir en abril de 1994 en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en el seu moment de plenitud professional, quan es va trencar els lligaments del genoll esquerre que li va apartar de les places.

 

En 2013, i després de 34 intervencions en la cama, el cirurgià Pedro Cavadas li va implantar una cama biònica de titani, que li va permetre poder complir el seu somni de reaparéixer en el moón dels bous després de 24 anys retirat.

 

A pesar d’això, esta mateixa pròtesi es va infectar el passat estiu i va fer fins i tot témer per la integritat de l’extremitat, que va poder ser finalment mantinguda després d’una intervenció quirúrgica, també a càrrec del doctor Cavades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.