‘El Soro’, ingressat en l’Hospital Clínic de València per una angina de pit

El matador de bous valencià Vicente Ruiz ‘El Soro’ està ingressat en l’Hospital Clínic de València després d’haver patit una angina de pit, a l’espera de què se li practique un cateterisme, segons ha informat la seua parella, Eva Rogel.

 

El destre valencià, de 57 anys, ha patit diferents episodis de forts dolors en el pit en les últimes hores que no han calmat amb la medicació, motiu pel que ha sigut traslladat en ambulància i està sent tractat pel servici de Cardiologia del citat centre.

 

En abril de 2018, ‘El Soro’ va patir un infart de miocardi mentres rebia un homenatge en Roquetas de Mar (Almeria) i, després d’este episodi, se li va col·locar un estent en l’artèria coronària i pren medicació específica.

 

Un llarg historial mèdic

La seua vida té un llarg historial mèdic; el més greu, la lesió que va patir en abril de 1994 en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en el seu moment de plenitud professional, quan es va trencar els lligaments del genoll esquerre que li va apartar de les places.

 

En 2013, i després de 34 intervencions en la cama, el cirurgià Pedro Cavadas li va implantar una cama biònica de titani, que li va permetre poder complir el seu somni de reaparéixer en el moón dels bous després de 24 anys retirat.

 

A pesar d’això, esta mateixa pròtesi es va infectar el passat estiu i va fer fins i tot témer per la integritat de l’extremitat, que va poder ser finalment mantinguda després d’una intervenció quirúrgica, també a càrrec del doctor Cavades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.