‘El Soro’, ingressat en l’Hospital Clínic de València per una angina de pit

El matador de bous valencià Vicente Ruiz ‘El Soro’ està ingressat en l’Hospital Clínic de València després d’haver patit una angina de pit, a l’espera de què se li practique un cateterisme, segons ha informat la seua parella, Eva Rogel.

 

El destre valencià, de 57 anys, ha patit diferents episodis de forts dolors en el pit en les últimes hores que no han calmat amb la medicació, motiu pel que ha sigut traslladat en ambulància i està sent tractat pel servici de Cardiologia del citat centre.

 

En abril de 2018, ‘El Soro’ va patir un infart de miocardi mentres rebia un homenatge en Roquetas de Mar (Almeria) i, després d’este episodi, se li va col·locar un estent en l’artèria coronària i pren medicació específica.

 

Un llarg historial mèdic

La seua vida té un llarg historial mèdic; el més greu, la lesió que va patir en abril de 1994 en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en el seu moment de plenitud professional, quan es va trencar els lligaments del genoll esquerre que li va apartar de les places.

 

En 2013, i després de 34 intervencions en la cama, el cirurgià Pedro Cavadas li va implantar una cama biònica de titani, que li va permetre poder complir el seu somni de reaparéixer en el moón dels bous després de 24 anys retirat.

 

A pesar d’això, esta mateixa pròtesi es va infectar el passat estiu i va fer fins i tot témer per la integritat de l’extremitat, que va poder ser finalment mantinguda després d’una intervenció quirúrgica, també a càrrec del doctor Cavades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.