‘El Soro’, ingressat en l’Hospital Clínic de València per una angina de pit

El matador de bous valencià Vicente Ruiz ‘El Soro’ està ingressat en l’Hospital Clínic de València després d’haver patit una angina de pit, a l’espera de què se li practique un cateterisme, segons ha informat la seua parella, Eva Rogel.

 

El destre valencià, de 57 anys, ha patit diferents episodis de forts dolors en el pit en les últimes hores que no han calmat amb la medicació, motiu pel que ha sigut traslladat en ambulància i està sent tractat pel servici de Cardiologia del citat centre.

 

En abril de 2018, ‘El Soro’ va patir un infart de miocardi mentres rebia un homenatge en Roquetas de Mar (Almeria) i, després d’este episodi, se li va col·locar un estent en l’artèria coronària i pren medicació específica.

 

Un llarg historial mèdic

La seua vida té un llarg historial mèdic; el més greu, la lesió que va patir en abril de 1994 en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en el seu moment de plenitud professional, quan es va trencar els lligaments del genoll esquerre que li va apartar de les places.

 

En 2013, i després de 34 intervencions en la cama, el cirurgià Pedro Cavadas li va implantar una cama biònica de titani, que li va permetre poder complir el seu somni de reaparéixer en el moón dels bous després de 24 anys retirat.

 

A pesar d’això, esta mateixa pròtesi es va infectar el passat estiu i va fer fins i tot témer per la integritat de l’extremitat, que va poder ser finalment mantinguda després d’una intervenció quirúrgica, també a càrrec del doctor Cavades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.