‘El Soro’, ingressat en l’Hospital Clínic de València per una angina de pit

El matador de bous valencià Vicente Ruiz ‘El Soro’ està ingressat en l’Hospital Clínic de València després d’haver patit una angina de pit, a l’espera de què se li practique un cateterisme, segons ha informat la seua parella, Eva Rogel.

 

El destre valencià, de 57 anys, ha patit diferents episodis de forts dolors en el pit en les últimes hores que no han calmat amb la medicació, motiu pel que ha sigut traslladat en ambulància i està sent tractat pel servici de Cardiologia del citat centre.

 

En abril de 2018, ‘El Soro’ va patir un infart de miocardi mentres rebia un homenatge en Roquetas de Mar (Almeria) i, després d’este episodi, se li va col·locar un estent en l’artèria coronària i pren medicació específica.

 

Un llarg historial mèdic

La seua vida té un llarg historial mèdic; el més greu, la lesió que va patir en abril de 1994 en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), en el seu moment de plenitud professional, quan es va trencar els lligaments del genoll esquerre que li va apartar de les places.

 

En 2013, i després de 34 intervencions en la cama, el cirurgià Pedro Cavadas li va implantar una cama biònica de titani, que li va permetre poder complir el seu somni de reaparéixer en el moón dels bous després de 24 anys retirat.

 

A pesar d’això, esta mateixa pròtesi es va infectar el passat estiu i va fer fins i tot témer per la integritat de l’extremitat, que va poder ser finalment mantinguda després d’una intervenció quirúrgica, també a càrrec del doctor Cavades.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.