24.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

El Soro, operat amb èxit després de patir un infart en Roquetas de Mar

El torero valencià de 55 anys Vicente Ruíz ‘El Soro’ ha sigut operat amb èxit a l’Hospital Clínic de València després d’haver patit un infart de miocardi este diumenge a Roquetas de Mar (Almeria).

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Segons ha informat a EFE la seua dona, Eva Roger, els metges li han col·locat un stent en l’artèria coronària. Després de l’operació, el matador de bous valencià va estar en observació i ara ja ha passat a una habitació de l’anomenat centre mèdic.

 

Segons informa Levante-EMV, ara ‘El Soro’ haurà de guardar repòs mínim cinc dies, a l’espera de que se li facen més proves després d’haver sigut operat d’urgència a València a petició expressa d’ell.

 

“Gràcies a Déu ho pot contar. No és la primera vegada que Vicente pateix algun esglai del cor, però ell és un home molt fort, ha superat moltíssims contratemps que ha patit en la seua vida, i este ha sigut una mostra més de la tremenda fortalesa física i mental que té”, explicava la seua dona a EFE.

 

 

Viatge de 6 hores i mitja per a ser operat a València

Després d’haver patit un infart de miocardi a la Plaça de Bous de Roquetas de Mar, on se li anava a retre un homenatge al torero, El Soro va insistir en ser traslladat a la seua terra per a ser operat, davant la negativa dels metges que el van atendre en un primer moment.

 

Finalment, els responsables de l’hospital d’El Ejido van permetre al de Foios ser traslladat a València i durant el dia dia d’ahir va ser operat en un quiròfan a l’Hospital Clínic.

El Soro, en imatge d'arxiu

El Soro, en imatge d’arxiu | Cedida

 

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.