12 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Un torero valencià, a presó per estafar a l’asseguradora amb falsos robatoris

Un torero, veí de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), ha acceptat la pena d’un any i quatre mesos de presó per estafar a la seua asseguradora amb robatoris falsos de tratges de torero, capots, jaquetes i botes.

 

D’esta manera ha quedat establit en l’acord conseguit entre el ministeri fiscal i la defensa, pel que el torero es considera autor de dos delictes de simulació de delicte en concurs amb un delicte consumat d’estafa i un altre intentat, i d’un delicte de falsedat documental, amb l’atenuant de reparació del mal.

 

A demés de l’any i quatre mesos de presó, al torero se li ha fixat una multa de 720 euros. Però, a pesar d’açò, se li ha concedit la suspensió de la pena de presó sempre que, durant quatre mesos, no cometa cap nou delicte i abone la multa imposada.

 

Arribà a denunciar tres robatoris falsos

La primera denúncia per un fals robatori es va interposar en novembre de 2012, quan el torero va manifestar que havien entrat a robar en sa casa després de tallar la tanca metàl·lica, la finestra del menjador i el pany de la porta de la cuina. Per açò, l’asseguradora li va abonar 31.000 euros, ja que el torero va afirmar que era la segona volta que li furtaven en sa casa en l’últim any.

 

A l’any següent, en novembre de 2013, el torero va acudir de nou a la Guàrdia Civil i va denunciar un altre robatori en sa casa. L’ara condemnat va donar part a la seua companyia d’assegurances, però esta volta no se li va arribar a abonar res en detectar el frau.

 

Arribà a presentar una factura feta per ell mateix

Per a justificar els objectes furtats, l’home, sabent que no era certa, va presentar una factura, feta per ell mateix o per una altra persona, en la que figurava la compra, per part de l’acusat, de quatre tratges de camperol, uns cuixals de pell, una jaqueta marsellesa, quatre capots de passeig amb imatge, sis tratges de torero i dos parells de botes per valor de 33.360 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.