El sorteig del Niño reparteix un segon i tercer premi a la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Lotería del Niño se celebra a Madrid el 6 de gener i el seu procediment en diferent al del sorteig de Nadal. El sorteig del Niño dura aproximadament mitja hora i es realitza mitjançant el sistema de bombos múltiples.

El primer premi ha sigut per al número 41665 amb 200.000 € el dècim i 2 milions a la sèrie. Aquest primer premi ha sigut repartit a La Rioja íntegrament, en l’administració número 6 de Logronyo.

El segon premi, dotat amb 75.000 € al dècim (750.000 € la sèrie) ha sigut per al número 44469. Els agraciats han sigut els veïns i veïnes de moltes parts d’Espanya, entre elles la província d’Alacant on ha caigut en: Alacant, Callosa d’en Sarrià, Cox, El Campello, Elx, La Murada, Oriola, Petrer i Torrevella. A Castelló també ha caigut a Cinctorres, Nules i Vila-real. A València ha tocat en: Gandia, Aldaia, Carlet, Loriguilla, Mislata, Paiporta, Tavernes de la Valldigna, València, Villanueva de Castellón i Iàtova

El tercer premi d’aquest sorteig ha sigut per al número 19467, amb 25.000 € al dècim, 250 € a la sèrie. Aquest premi ha caigut a València, entre molts altres municipis de tot el territori espanyol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.