12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El sorteig del Niño reparteix un segon i tercer premi a la Comunitat Valenciana

El sorteig de la Lotería del Niño se celebra a Madrid el 6 de gener i el seu procediment en diferent al del sorteig de Nadal. El sorteig del Niño dura aproximadament mitja hora i es realitza mitjançant el sistema de bombos múltiples.

El primer premi ha sigut per al número 41665 amb 200.000 € el dècim i 2 milions a la sèrie. Aquest primer premi ha sigut repartit a La Rioja íntegrament, en l’administració número 6 de Logronyo.

El segon premi, dotat amb 75.000 € al dècim (750.000 € la sèrie) ha sigut per al número 44469. Els agraciats han sigut els veïns i veïnes de moltes parts d’Espanya, entre elles la província d’Alacant on ha caigut en: Alacant, Callosa d’en Sarrià, Cox, El Campello, Elx, La Murada, Oriola, Petrer i Torrevella. A Castelló també ha caigut a Cinctorres, Nules i Vila-real. A València ha tocat en: Gandia, Aldaia, Carlet, Loriguilla, Mislata, Paiporta, Tavernes de la Valldigna, València, Villanueva de Castellón i Iàtova

El tercer premi d’aquest sorteig ha sigut per al número 19467, amb 25.000 € al dècim, 250 € a la sèrie. Aquest premi ha caigut a València, entre molts altres municipis de tot el territori espanyol.

Últimes notícies

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.