16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Susanna Griso alarma als seus seguidors per una fotografia recent

Susanna Griso en la presentació del programa | Cedida

 

Susanna Griso, presentadora amant de la natura i dels animals, ha passat les seues vacacions de Nadal en una de les terres preferides: Àfrica. La periodista ha demostrat eixa passió compartint unes fotografies en Instagram a on mostra el seu viatge a Uganda. I és en eixes fotografies que han despertat les alarmes dels seus fans.

 

Les fotografies que han provocat l’alarma

Segons pareix, una de les imàtgens ha sorprés negativament per l’aparença física de la presentadora d’Antena 3, que es veu molt prima i descuidada. Són eixes fotografies les que fan evident que la periodista ha perdut molt de pes d’un temps cap ací. Cal no oblidar que la periodista ha tancat un any dur, amb la mort de la seua germana, a la qui estava molt unida.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lagos y más lagos. Paisajes de ensueño, siempre verde y temperaturas suaves: Esto es #Uganda.

Una publicación compartida de Susanna Griso (@susannagrisooficial) el

 

La seua cara més solidària

Però si una cosa també s’ha pogut vore en les fotografies fetes públiques és la seua faceta més altruista. Susanna Griso s’ha reafirmat en la seua ajuda cap a les persones que més ho necessiten, i ha decidit apadrinar a xiquets desafavorits, com ha comunicat en els seus perfils públics d’internet.

 

A demés, una de les imàtgens que ha robat més el cor de l’audiència ha sigut la d’una cria de goril·la. Una de tantes fotos que la periodista s’ha fet amb diferents animals del continent africà i que han fet evident la seua passió i afecte pel món natural.

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant suspén el dissabte ramblero i ajorna el Carnestoltes al divendres 20 pel vent

L'Ajuntament ha suspés el dissabte ramblero del dia 14 per l'alerta taronja de vent i trasllada la celebració del Carnestoltes a la nit del divendres 20. La mesura inclou restriccions en terrasses, esport a l'aire lliure i tancament del cementeri fins al diumenge a les 8.

Pedro Martínez alerta d’un viatge dur i de la incòmoda pista d’Andorra

El tècnic del València Basket va advertir de la dificultat del dol a Andorra pel desplaçament, la incomoditat de la pista i el canvi d'entrenador rival. També va assenyalar el desgast després de l'Eurolliga i les molèsties de Matt Costello.

La Fiscalia manté 10 anys de presó per al presumpte patró d’una pastera amb quatre morts

La Fiscalia d'Alacant ha mantingut la petició de 10 anys de presó per a un home acusat de dirigir una pastera en la qual van morir quatre tripulants. L'acusat nega ser el patró i el juí ha quedat vist per a sentència.

Luis Vázquez amenaça al Vila-real en el Coliseum

El Getafe rep a un Vila-real que ha recuperat la victòria, amb Luis Vázquez en ratxa com a focus del perill. Marcelino aconseguix 200 partits entre baixes i un calendari atapeït.

Maig obrirà la final del Benidorm Fest 2026 i Tony Grox i LucyCalys la tancaran

La final del dissabte s'obrirà amb Maig i es tancarà amb Tony Grox i LucyCalys, amb els favorits concentrats al final. És la primera edició sense Eurovisió i amb nous premis.

L’Europeu d’atletisme València 2027 arranca amb la presentació del logo i focus en el llegat

L'organització de l'Europeu d'atletisme de 2027 a València va donar el tret d'eixida amb la seua identitat visual i un missatge comú: deixar un llegat durador. Autoritats i exatletas van destacar l'impuls a infraestructures, llicències i projecció internacional que portarà la cita en el Velòdrom Luis Puig.

Restablida la circulació en la Línia 1 de Metrovalencia entre Alberic i Castelló amb possibles retards

La Línia 1 ha quedat restablida este divendres després de diverses hores d'interrupció pel trencament d'una catenària entre Alberic i Castelló. Metrovalencia ha advertit de demores mentres es normalitza la freqüència.

Bernabé ha assegurat que el PSPV donaria suport a una ordenança abolicionista de prostitució a València i ha oferit un pacte a Catalá

La líder del PSPV a València ha proposat a l'alcaldessa un pacte per a aprovar una ordenança abolicionista que sancione a clients i a la terceria locativa i reforce la protecció a les dones, després de la denúncia veïnal de repunt en Velluters.