Tavernes de la Valldigna contractarà 142 treballadors agrícoles durant l’estiu

 

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna contractarà durant l’estiu a 142 treballadors agrícoles a través del programa de Foment del Treball Agrari que impulsa el SEPE amb la col·laboració de les corporacions locals.

Este estiu de 2021, amb una subvenció concedida de 170.946,76 euros, es contractaran en total 130 peons i 12 capatassos per a treballar un mes durant els mesos de juliol, agost o setembre en la millora, neteja i adequació de l’entorn natural i els camins rurals del terme municipal.

Es tracta d’un programa que ajuda a pal·liar la desocupació agrícola estacional i garanteix un complement de renda mitjançant els Plans Especials d’Ocupació Agrària.

Les persones interessades hauran d’estar inscrites en LABORA, pertànyer al règim agrari de la Seguretat Social i acreditar la condició de treballador agrari en el període referit als 12 mesos anteriors. Per a més informació cal telefonar al departament de Foment Local de l’Ajuntament (96 282 36 60).

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha destacat que “per a l’Ajuntament és una prioritat trobar els màxims recursos i subvencions possibles per a millorar l’ocupació local. En este cas, ajudarem a 142 famílies a pal·liar la marcada estacionalitat del sector agrícola alhora que es millora l’entorn natural i rural del poble”.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.