Anuncios

Tavernes de la Valldigna contractarà 142 treballadors agrícoles durant l’estiu

 

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna contractarà durant l’estiu a 142 treballadors agrícoles a través del programa de Foment del Treball Agrari que impulsa el SEPE amb la col·laboració de les corporacions locals.

Este estiu de 2021, amb una subvenció concedida de 170.946,76 euros, es contractaran en total 130 peons i 12 capatassos per a treballar un mes durant els mesos de juliol, agost o setembre en la millora, neteja i adequació de l’entorn natural i els camins rurals del terme municipal.

Anuncios

Es tracta d’un programa que ajuda a pal·liar la desocupació agrícola estacional i garanteix un complement de renda mitjançant els Plans Especials d’Ocupació Agrària.

Les persones interessades hauran d’estar inscrites en LABORA, pertànyer al règim agrari de la Seguretat Social i acreditar la condició de treballador agrari en el període referit als 12 mesos anteriors. Per a més informació cal telefonar al departament de Foment Local de l’Ajuntament (96 282 36 60).

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha destacat que “per a l’Ajuntament és una prioritat trobar els màxims recursos i subvencions possibles per a millorar l’ocupació local. En este cas, ajudarem a 142 famílies a pal·liar la marcada estacionalitat del sector agrícola alhora que es millora l’entorn natural i rural del poble”.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios