Tavernes de la Valldigna contractarà 142 treballadors agrícoles durant l’estiu

 

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna contractarà durant l’estiu a 142 treballadors agrícoles a través del programa de Foment del Treball Agrari que impulsa el SEPE amb la col·laboració de les corporacions locals.

Este estiu de 2021, amb una subvenció concedida de 170.946,76 euros, es contractaran en total 130 peons i 12 capatassos per a treballar un mes durant els mesos de juliol, agost o setembre en la millora, neteja i adequació de l’entorn natural i els camins rurals del terme municipal.

Es tracta d’un programa que ajuda a pal·liar la desocupació agrícola estacional i garanteix un complement de renda mitjançant els Plans Especials d’Ocupació Agrària.

Les persones interessades hauran d’estar inscrites en LABORA, pertànyer al règim agrari de la Seguretat Social i acreditar la condició de treballador agrari en el període referit als 12 mesos anteriors. Per a més informació cal telefonar al departament de Foment Local de l’Ajuntament (96 282 36 60).

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha destacat que “per a l’Ajuntament és una prioritat trobar els màxims recursos i subvencions possibles per a millorar l’ocupació local. En este cas, ajudarem a 142 famílies a pal·liar la marcada estacionalitat del sector agrícola alhora que es millora l’entorn natural i rural del poble”.

 

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.