10.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Tavernes de la Valldigna contractarà 142 treballadors agrícoles durant l’estiu

 

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna contractarà durant l’estiu a 142 treballadors agrícoles a través del programa de Foment del Treball Agrari que impulsa el SEPE amb la col·laboració de les corporacions locals.

Este estiu de 2021, amb una subvenció concedida de 170.946,76 euros, es contractaran en total 130 peons i 12 capatassos per a treballar un mes durant els mesos de juliol, agost o setembre en la millora, neteja i adequació de l’entorn natural i els camins rurals del terme municipal.

Es tracta d’un programa que ajuda a pal·liar la desocupació agrícola estacional i garanteix un complement de renda mitjançant els Plans Especials d’Ocupació Agrària.

Les persones interessades hauran d’estar inscrites en LABORA, pertànyer al règim agrari de la Seguretat Social i acreditar la condició de treballador agrari en el període referit als 12 mesos anteriors. Per a més informació cal telefonar al departament de Foment Local de l’Ajuntament (96 282 36 60).

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha destacat que “per a l’Ajuntament és una prioritat trobar els màxims recursos i subvencions possibles per a millorar l’ocupació local. En este cas, ajudarem a 142 famílies a pal·liar la marcada estacionalitat del sector agrícola alhora que es millora l’entorn natural i rural del poble”.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.