Tavernes de la Valldigna contractarà 142 treballadors agrícoles durant l’estiu

 

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna contractarà durant l’estiu a 142 treballadors agrícoles a través del programa de Foment del Treball Agrari que impulsa el SEPE amb la col·laboració de les corporacions locals.

Este estiu de 2021, amb una subvenció concedida de 170.946,76 euros, es contractaran en total 130 peons i 12 capatassos per a treballar un mes durant els mesos de juliol, agost o setembre en la millora, neteja i adequació de l’entorn natural i els camins rurals del terme municipal.

Es tracta d’un programa que ajuda a pal·liar la desocupació agrícola estacional i garanteix un complement de renda mitjançant els Plans Especials d’Ocupació Agrària.

Les persones interessades hauran d’estar inscrites en LABORA, pertànyer al règim agrari de la Seguretat Social i acreditar la condició de treballador agrari en el període referit als 12 mesos anteriors. Per a més informació cal telefonar al departament de Foment Local de l’Ajuntament (96 282 36 60).

El regidor de Foment Local, Josep Llàcer, ha destacat que “per a l’Ajuntament és una prioritat trobar els màxims recursos i subvencions possibles per a millorar l’ocupació local. En este cas, ajudarem a 142 famílies a pal·liar la marcada estacionalitat del sector agrícola alhora que es millora l’entorn natural i rural del poble”.

 

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.