14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

València Diari arriba als 7,3 milions de visites i als 1,4 milions d’usuaris únics en 2021

Aquest 2021 el portal de València Diari ha aplegat als 7,3 milions de visites, de les quals 1,4 milions han sigut d’usuaris únics, és a dir usuaris diferents que han entrat almenys una vegada al web.

Cal destacar que més de dos terços (el 69,6% concretament) dels visitants són nous lectors del nostre mitjà, i més d’1,1 milions de persones entren al web almenys una vegada cada tres dies, per tant, diverses voltes a la setmana.

El mòbil es consolida com la plataforma preferida dels lectors per entrar a València Diari, amb un 93% dels visitants que entren per aquest suport, molt lluny d’altres dispositius com l’ordinador (3,6%) o la tablet (3,2%). Pel que fa a les vies per les quals hi accedeixen els lectors, les xarxes socials suposen el principal canal per a 1,2 milions dels usuaris únics dels 1,4.

Pel que respecta al perfil demogràfic, el lector mitjà de València Diari es tracta una persona jove, ja que el 61% de l’audiència té entre 18 i 34 anys. Dividits per sexes, els homes suposen un poc més de la majoria, perquè representen un 54% de l’audiència enfront del 46% de les dones.

Geogràficament, les visites estan prou repartides entre les tres capitals de província: Alacant, Castelló i València; però també ens llegiu des de poblacions de tota la Comunitat Valenciana com Torrent, Elx, Alzira, Sueca, Alcoi o Vinaròs.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.