València Diari arriba als 7,3 milions de visites i als 1,4 milions d’usuaris únics en 2021

Aquest 2021 el portal de València Diari ha aplegat als 7,3 milions de visites, de les quals 1,4 milions han sigut d’usuaris únics, és a dir usuaris diferents que han entrat almenys una vegada al web.

Cal destacar que més de dos terços (el 69,6% concretament) dels visitants són nous lectors del nostre mitjà, i més d’1,1 milions de persones entren al web almenys una vegada cada tres dies, per tant, diverses voltes a la setmana.

El mòbil es consolida com la plataforma preferida dels lectors per entrar a València Diari, amb un 93% dels visitants que entren per aquest suport, molt lluny d’altres dispositius com l’ordinador (3,6%) o la tablet (3,2%). Pel que fa a les vies per les quals hi accedeixen els lectors, les xarxes socials suposen el principal canal per a 1,2 milions dels usuaris únics dels 1,4.

Pel que respecta al perfil demogràfic, el lector mitjà de València Diari es tracta una persona jove, ja que el 61% de l’audiència té entre 18 i 34 anys. Dividits per sexes, els homes suposen un poc més de la majoria, perquè representen un 54% de l’audiència enfront del 46% de les dones.

Geogràficament, les visites estan prou repartides entre les tres capitals de província: Alacant, Castelló i València; però també ens llegiu des de poblacions de tota la Comunitat Valenciana com Torrent, Elx, Alzira, Sueca, Alcoi o Vinaròs.

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.