València Diari arriba als 7,3 milions de visites i als 1,4 milions d’usuaris únics en 2021

Aquest 2021 el portal de València Diari ha aplegat als 7,3 milions de visites, de les quals 1,4 milions han sigut d’usuaris únics, és a dir usuaris diferents que han entrat almenys una vegada al web.

Cal destacar que més de dos terços (el 69,6% concretament) dels visitants són nous lectors del nostre mitjà, i més d’1,1 milions de persones entren al web almenys una vegada cada tres dies, per tant, diverses voltes a la setmana.

El mòbil es consolida com la plataforma preferida dels lectors per entrar a València Diari, amb un 93% dels visitants que entren per aquest suport, molt lluny d’altres dispositius com l’ordinador (3,6%) o la tablet (3,2%). Pel que fa a les vies per les quals hi accedeixen els lectors, les xarxes socials suposen el principal canal per a 1,2 milions dels usuaris únics dels 1,4.

Pel que respecta al perfil demogràfic, el lector mitjà de València Diari es tracta una persona jove, ja que el 61% de l’audiència té entre 18 i 34 anys. Dividits per sexes, els homes suposen un poc més de la majoria, perquè representen un 54% de l’audiència enfront del 46% de les dones.

Geogràficament, les visites estan prou repartides entre les tres capitals de província: Alacant, Castelló i València; però també ens llegiu des de poblacions de tota la Comunitat Valenciana com Torrent, Elx, Alzira, Sueca, Alcoi o Vinaròs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.