València Diari arriba als 7,3 milions de visites i als 1,4 milions d’usuaris únics en 2021

Aquest 2021 el portal de València Diari ha aplegat als 7,3 milions de visites, de les quals 1,4 milions han sigut d’usuaris únics, és a dir usuaris diferents que han entrat almenys una vegada al web.

Cal destacar que més de dos terços (el 69,6% concretament) dels visitants són nous lectors del nostre mitjà, i més d’1,1 milions de persones entren al web almenys una vegada cada tres dies, per tant, diverses voltes a la setmana.

El mòbil es consolida com la plataforma preferida dels lectors per entrar a València Diari, amb un 93% dels visitants que entren per aquest suport, molt lluny d’altres dispositius com l’ordinador (3,6%) o la tablet (3,2%). Pel que fa a les vies per les quals hi accedeixen els lectors, les xarxes socials suposen el principal canal per a 1,2 milions dels usuaris únics dels 1,4.

Pel que respecta al perfil demogràfic, el lector mitjà de València Diari es tracta una persona jove, ja que el 61% de l’audiència té entre 18 i 34 anys. Dividits per sexes, els homes suposen un poc més de la majoria, perquè representen un 54% de l’audiència enfront del 46% de les dones.

Geogràficament, les visites estan prou repartides entre les tres capitals de província: Alacant, Castelló i València; però també ens llegiu des de poblacions de tota la Comunitat Valenciana com Torrent, Elx, Alzira, Sueca, Alcoi o Vinaròs.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.