València Diari arriba als 7,3 milions de visites i als 1,4 milions d’usuaris únics en 2021

Aquest 2021 el portal de València Diari ha aplegat als 7,3 milions de visites, de les quals 1,4 milions han sigut d’usuaris únics, és a dir usuaris diferents que han entrat almenys una vegada al web.

Cal destacar que més de dos terços (el 69,6% concretament) dels visitants són nous lectors del nostre mitjà, i més d’1,1 milions de persones entren al web almenys una vegada cada tres dies, per tant, diverses voltes a la setmana.

El mòbil es consolida com la plataforma preferida dels lectors per entrar a València Diari, amb un 93% dels visitants que entren per aquest suport, molt lluny d’altres dispositius com l’ordinador (3,6%) o la tablet (3,2%). Pel que fa a les vies per les quals hi accedeixen els lectors, les xarxes socials suposen el principal canal per a 1,2 milions dels usuaris únics dels 1,4.

Pel que respecta al perfil demogràfic, el lector mitjà de València Diari es tracta una persona jove, ja que el 61% de l’audiència té entre 18 i 34 anys. Dividits per sexes, els homes suposen un poc més de la majoria, perquè representen un 54% de l’audiència enfront del 46% de les dones.

Geogràficament, les visites estan prou repartides entre les tres capitals de província: Alacant, Castelló i València; però també ens llegiu des de poblacions de tota la Comunitat Valenciana com Torrent, Elx, Alzira, Sueca, Alcoi o Vinaròs.

Últimes notícies

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.