Victoria de Marichalar ja coneix a la filla de María García de Jaime i Tomás Páramo

 

A causa de les restriccions sanitàriesMaría García de Jaime i Tomás Páramo no van poder rebre les visites dels seus familiars i amics a l’hospital, però ja a casa amb la menuda Catalina ha sigut presentada poc a poc a tot el seu entorn. Fins el moment l’última persona a conéixer al nou membre de la família ha estat Victoria de Marichalar. La neboda del Rei Felipe VI és amiga de la parella i este dissabte ha pogut compartir amb ells la immensa alegria que senten en haver estat papàs per segona vegada. «Enhorabona, família, vos vull», deia en plasmar amb el seu propi objectiu un tendre moment dels influencers amb el seu bebé en braços. També fotografiava a la menuda mentre dormia plàcidament amb el seu xumet posat i abrigada. «Tast», assenyalava al costat d’un cor.

Aprofitant que el cap de setmana hi ha un descans en els seus compromisos acadèmics, Victoria sortia a eixit menjar a una terrassa amb María i Tomás, però a la cita se sumava també un altre amic dels tres, el torero Toñete Català, fill del fundador de NH i AC Hotels i de Candela Palazón, qui va treballar en televisió amb Jesús Hermida. Deu dies són les que té la nova membre de la família, i com no, totes les mirades es van posar en ella, qui ha completat la felicitat dels papàs i del seu germà major, Tomi, que amb cinc anys ha rebut a la nena amb molta emoció i desfent-se en manyagues amb ella.

La vida de Victoria de Marichalar és diferent de la de María i Tomás, però organitzen les seues agendes a la perfecció per a passar temps amb ells i ser present en dates assenyalades com a aniversaris o les noces dels influencers, al setembre de 2019. Victoria va ser present tant en l’ermita de La nostra Senyora de la Pau de Alcobendas, on van pronunciar el «sí, vull», com també en la posterior celebració, que es va allargar fins a ben entrada la matinada en la finca Soto de Mónico. Allí la prima de la princesa d’Astúries i la infanta Sofía va coincidir amb altres rostres coneguts com a María Pombo, Pablo Castellano, Marta PomboBeltrán LozanoDulceida, Alba Paul o Teresa Andrés Gonzalvo.

María i Tomás, que van començar la seua relació amb 18 anys i han plasmat esta història en un llibre anomenat Botes de colors per a dies de pluja, coincidien amb Victoria en diferents llocs i la connexió no va trigar a arribar a través d’una gran amistat. De fet, ella mateixa va dir hores abans de les noces dels seus amics que els va agafar molt d’afecte en poc temps. Ells, per part seua, també han mostrat que la neboda del Rei és molt important en les seues vides. «És una xica que, per la seua figura, estem acostumats a veure-la en tele o en premsa. Però, com li vam dir en la dedicatòria del nostre llibre, ‘ja et coneixíem, però realment t’estem coneixent ara’. És molt més senzilla del que la gent pot pensar, molt més normal, més humil, li agraden les mateixes coses que a tothom…», explicaven.

Un perill que ha quedat enrere

Amb l’arribada al món de Catalina, Erm i García de Jaime estan com en un núvol, de fet es pregunten què era abans la felicitat. No obstant això, els últims dies no han estat fàcils per al matrimoni. Després del naixement, la mamà era donada d’alta, però el bebè es va haver de quedar ingressada perquè quan li donaven els anomenats espasmes del plor li baixava molt la saturació d’oxigen. Per fortuna tot va quedar en un esglai i sis dies després s’anava a casa, on tenien tot preparat per a ella i on esperava impacient Tomi, qui es convertirà amb tota seguretat en el seu protector i el seu millor amic.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.