Victoria de Marichalar ja coneix a la filla de María García de Jaime i Tomás Páramo

 

A causa de les restriccions sanitàriesMaría García de Jaime i Tomás Páramo no van poder rebre les visites dels seus familiars i amics a l’hospital, però ja a casa amb la menuda Catalina ha sigut presentada poc a poc a tot el seu entorn. Fins el moment l’última persona a conéixer al nou membre de la família ha estat Victoria de Marichalar. La neboda del Rei Felipe VI és amiga de la parella i este dissabte ha pogut compartir amb ells la immensa alegria que senten en haver estat papàs per segona vegada. «Enhorabona, família, vos vull», deia en plasmar amb el seu propi objectiu un tendre moment dels influencers amb el seu bebé en braços. També fotografiava a la menuda mentre dormia plàcidament amb el seu xumet posat i abrigada. «Tast», assenyalava al costat d’un cor.

Aprofitant que el cap de setmana hi ha un descans en els seus compromisos acadèmics, Victoria sortia a eixit menjar a una terrassa amb María i Tomás, però a la cita se sumava també un altre amic dels tres, el torero Toñete Català, fill del fundador de NH i AC Hotels i de Candela Palazón, qui va treballar en televisió amb Jesús Hermida. Deu dies són les que té la nova membre de la família, i com no, totes les mirades es van posar en ella, qui ha completat la felicitat dels papàs i del seu germà major, Tomi, que amb cinc anys ha rebut a la nena amb molta emoció i desfent-se en manyagues amb ella.

La vida de Victoria de Marichalar és diferent de la de María i Tomás, però organitzen les seues agendes a la perfecció per a passar temps amb ells i ser present en dates assenyalades com a aniversaris o les noces dels influencers, al setembre de 2019. Victoria va ser present tant en l’ermita de La nostra Senyora de la Pau de Alcobendas, on van pronunciar el «sí, vull», com també en la posterior celebració, que es va allargar fins a ben entrada la matinada en la finca Soto de Mónico. Allí la prima de la princesa d’Astúries i la infanta Sofía va coincidir amb altres rostres coneguts com a María Pombo, Pablo Castellano, Marta PomboBeltrán LozanoDulceida, Alba Paul o Teresa Andrés Gonzalvo.

María i Tomás, que van començar la seua relació amb 18 anys i han plasmat esta història en un llibre anomenat Botes de colors per a dies de pluja, coincidien amb Victoria en diferents llocs i la connexió no va trigar a arribar a través d’una gran amistat. De fet, ella mateixa va dir hores abans de les noces dels seus amics que els va agafar molt d’afecte en poc temps. Ells, per part seua, també han mostrat que la neboda del Rei és molt important en les seues vides. «És una xica que, per la seua figura, estem acostumats a veure-la en tele o en premsa. Però, com li vam dir en la dedicatòria del nostre llibre, ‘ja et coneixíem, però realment t’estem coneixent ara’. És molt més senzilla del que la gent pot pensar, molt més normal, més humil, li agraden les mateixes coses que a tothom…», explicaven.

Un perill que ha quedat enrere

Amb l’arribada al món de Catalina, Erm i García de Jaime estan com en un núvol, de fet es pregunten què era abans la felicitat. No obstant això, els últims dies no han estat fàcils per al matrimoni. Després del naixement, la mamà era donada d’alta, però el bebè es va haver de quedar ingressada perquè quan li donaven els anomenats espasmes del plor li baixava molt la saturació d’oxigen. Per fortuna tot va quedar en un esglai i sis dies després s’anava a casa, on tenien tot preparat per a ella i on esperava impacient Tomi, qui es convertirà amb tota seguretat en el seu protector i el seu millor amic.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.