Victoria de Marichalar ja coneix a la filla de María García de Jaime i Tomás Páramo

 

A causa de les restriccions sanitàriesMaría García de Jaime i Tomás Páramo no van poder rebre les visites dels seus familiars i amics a l’hospital, però ja a casa amb la menuda Catalina ha sigut presentada poc a poc a tot el seu entorn. Fins el moment l’última persona a conéixer al nou membre de la família ha estat Victoria de Marichalar. La neboda del Rei Felipe VI és amiga de la parella i este dissabte ha pogut compartir amb ells la immensa alegria que senten en haver estat papàs per segona vegada. «Enhorabona, família, vos vull», deia en plasmar amb el seu propi objectiu un tendre moment dels influencers amb el seu bebé en braços. També fotografiava a la menuda mentre dormia plàcidament amb el seu xumet posat i abrigada. «Tast», assenyalava al costat d’un cor.

Aprofitant que el cap de setmana hi ha un descans en els seus compromisos acadèmics, Victoria sortia a eixit menjar a una terrassa amb María i Tomás, però a la cita se sumava també un altre amic dels tres, el torero Toñete Català, fill del fundador de NH i AC Hotels i de Candela Palazón, qui va treballar en televisió amb Jesús Hermida. Deu dies són les que té la nova membre de la família, i com no, totes les mirades es van posar en ella, qui ha completat la felicitat dels papàs i del seu germà major, Tomi, que amb cinc anys ha rebut a la nena amb molta emoció i desfent-se en manyagues amb ella.

La vida de Victoria de Marichalar és diferent de la de María i Tomás, però organitzen les seues agendes a la perfecció per a passar temps amb ells i ser present en dates assenyalades com a aniversaris o les noces dels influencers, al setembre de 2019. Victoria va ser present tant en l’ermita de La nostra Senyora de la Pau de Alcobendas, on van pronunciar el «sí, vull», com també en la posterior celebració, que es va allargar fins a ben entrada la matinada en la finca Soto de Mónico. Allí la prima de la princesa d’Astúries i la infanta Sofía va coincidir amb altres rostres coneguts com a María Pombo, Pablo Castellano, Marta PomboBeltrán LozanoDulceida, Alba Paul o Teresa Andrés Gonzalvo.

María i Tomás, que van començar la seua relació amb 18 anys i han plasmat esta història en un llibre anomenat Botes de colors per a dies de pluja, coincidien amb Victoria en diferents llocs i la connexió no va trigar a arribar a través d’una gran amistat. De fet, ella mateixa va dir hores abans de les noces dels seus amics que els va agafar molt d’afecte en poc temps. Ells, per part seua, també han mostrat que la neboda del Rei és molt important en les seues vides. «És una xica que, per la seua figura, estem acostumats a veure-la en tele o en premsa. Però, com li vam dir en la dedicatòria del nostre llibre, ‘ja et coneixíem, però realment t’estem coneixent ara’. És molt més senzilla del que la gent pot pensar, molt més normal, més humil, li agraden les mateixes coses que a tothom…», explicaven.

Un perill que ha quedat enrere

Amb l’arribada al món de Catalina, Erm i García de Jaime estan com en un núvol, de fet es pregunten què era abans la felicitat. No obstant això, els últims dies no han estat fàcils per al matrimoni. Després del naixement, la mamà era donada d’alta, però el bebè es va haver de quedar ingressada perquè quan li donaven els anomenats espasmes del plor li baixava molt la saturació d’oxigen. Per fortuna tot va quedar en un esglai i sis dies després s’anava a casa, on tenien tot preparat per a ella i on esperava impacient Tomi, qui es convertirà amb tota seguretat en el seu protector i el seu millor amic.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.