Victoria de Marichalar ja coneix a la filla de María García de Jaime i Tomás Páramo

 

A causa de les restriccions sanitàriesMaría García de Jaime i Tomás Páramo no van poder rebre les visites dels seus familiars i amics a l’hospital, però ja a casa amb la menuda Catalina ha sigut presentada poc a poc a tot el seu entorn. Fins el moment l’última persona a conéixer al nou membre de la família ha estat Victoria de Marichalar. La neboda del Rei Felipe VI és amiga de la parella i este dissabte ha pogut compartir amb ells la immensa alegria que senten en haver estat papàs per segona vegada. «Enhorabona, família, vos vull», deia en plasmar amb el seu propi objectiu un tendre moment dels influencers amb el seu bebé en braços. També fotografiava a la menuda mentre dormia plàcidament amb el seu xumet posat i abrigada. «Tast», assenyalava al costat d’un cor.

Aprofitant que el cap de setmana hi ha un descans en els seus compromisos acadèmics, Victoria sortia a eixit menjar a una terrassa amb María i Tomás, però a la cita se sumava també un altre amic dels tres, el torero Toñete Català, fill del fundador de NH i AC Hotels i de Candela Palazón, qui va treballar en televisió amb Jesús Hermida. Deu dies són les que té la nova membre de la família, i com no, totes les mirades es van posar en ella, qui ha completat la felicitat dels papàs i del seu germà major, Tomi, que amb cinc anys ha rebut a la nena amb molta emoció i desfent-se en manyagues amb ella.

La vida de Victoria de Marichalar és diferent de la de María i Tomás, però organitzen les seues agendes a la perfecció per a passar temps amb ells i ser present en dates assenyalades com a aniversaris o les noces dels influencers, al setembre de 2019. Victoria va ser present tant en l’ermita de La nostra Senyora de la Pau de Alcobendas, on van pronunciar el «sí, vull», com també en la posterior celebració, que es va allargar fins a ben entrada la matinada en la finca Soto de Mónico. Allí la prima de la princesa d’Astúries i la infanta Sofía va coincidir amb altres rostres coneguts com a María Pombo, Pablo Castellano, Marta PomboBeltrán LozanoDulceida, Alba Paul o Teresa Andrés Gonzalvo.

María i Tomás, que van començar la seua relació amb 18 anys i han plasmat esta història en un llibre anomenat Botes de colors per a dies de pluja, coincidien amb Victoria en diferents llocs i la connexió no va trigar a arribar a través d’una gran amistat. De fet, ella mateixa va dir hores abans de les noces dels seus amics que els va agafar molt d’afecte en poc temps. Ells, per part seua, també han mostrat que la neboda del Rei és molt important en les seues vides. «És una xica que, per la seua figura, estem acostumats a veure-la en tele o en premsa. Però, com li vam dir en la dedicatòria del nostre llibre, ‘ja et coneixíem, però realment t’estem coneixent ara’. És molt més senzilla del que la gent pot pensar, molt més normal, més humil, li agraden les mateixes coses que a tothom…», explicaven.

Un perill que ha quedat enrere

Amb l’arribada al món de Catalina, Erm i García de Jaime estan com en un núvol, de fet es pregunten què era abans la felicitat. No obstant això, els últims dies no han estat fàcils per al matrimoni. Després del naixement, la mamà era donada d’alta, però el bebè es va haver de quedar ingressada perquè quan li donaven els anomenats espasmes del plor li baixava molt la saturació d’oxigen. Per fortuna tot va quedar en un esglai i sis dies després s’anava a casa, on tenien tot preparat per a ella i on esperava impacient Tomi, qui es convertirà amb tota seguretat en el seu protector i el seu millor amic.

Últimes notícies

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.