13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Victoria de Marichalar ja coneix a la filla de María García de Jaime i Tomás Páramo

 

A causa de les restriccions sanitàriesMaría García de Jaime i Tomás Páramo no van poder rebre les visites dels seus familiars i amics a l’hospital, però ja a casa amb la menuda Catalina ha sigut presentada poc a poc a tot el seu entorn. Fins el moment l’última persona a conéixer al nou membre de la família ha estat Victoria de Marichalar. La neboda del Rei Felipe VI és amiga de la parella i este dissabte ha pogut compartir amb ells la immensa alegria que senten en haver estat papàs per segona vegada. “Enhorabona, família, vos vull”, deia en plasmar amb el seu propi objectiu un tendre moment dels influencers amb el seu bebé en braços. També fotografiava a la menuda mentre dormia plàcidament amb el seu xumet posat i abrigada. “Tast”, assenyalava al costat d’un cor.

Aprofitant que el cap de setmana hi ha un descans en els seus compromisos acadèmics, Victoria sortia a eixit menjar a una terrassa amb María i Tomás, però a la cita se sumava també un altre amic dels tres, el torero Toñete Català, fill del fundador de NH i AC Hotels i de Candela Palazón, qui va treballar en televisió amb Jesús Hermida. Deu dies són les que té la nova membre de la família, i com no, totes les mirades es van posar en ella, qui ha completat la felicitat dels papàs i del seu germà major, Tomi, que amb cinc anys ha rebut a la nena amb molta emoció i desfent-se en manyagues amb ella.

La vida de Victoria de Marichalar és diferent de la de María i Tomás, però organitzen les seues agendes a la perfecció per a passar temps amb ells i ser present en dates assenyalades com a aniversaris o les noces dels influencers, al setembre de 2019. Victoria va ser present tant en l’ermita de La nostra Senyora de la Pau de Alcobendas, on van pronunciar el “sí, vull”, com també en la posterior celebració, que es va allargar fins a ben entrada la matinada en la finca Soto de Mónico. Allí la prima de la princesa d’Astúries i la infanta Sofía va coincidir amb altres rostres coneguts com a María Pombo, Pablo Castellano, Marta PomboBeltrán LozanoDulceida, Alba Paul o Teresa Andrés Gonzalvo.

María i Tomás, que van començar la seua relació amb 18 anys i han plasmat esta història en un llibre anomenat Botes de colors per a dies de pluja, coincidien amb Victoria en diferents llocs i la connexió no va trigar a arribar a través d’una gran amistat. De fet, ella mateixa va dir hores abans de les noces dels seus amics que els va agafar molt d’afecte en poc temps. Ells, per part seua, també han mostrat que la neboda del Rei és molt important en les seues vides. “És una xica que, per la seua figura, estem acostumats a veure-la en tele o en premsa. Però, com li vam dir en la dedicatòria del nostre llibre, ‘ja et coneixíem, però realment t’estem coneixent ara’. És molt més senzilla del que la gent pot pensar, molt més normal, més humil, li agraden les mateixes coses que a tothom…”, explicaven.

Un perill que ha quedat enrere

Amb l’arribada al món de Catalina, Erm i García de Jaime estan com en un núvol, de fet es pregunten què era abans la felicitat. No obstant això, els últims dies no han estat fàcils per al matrimoni. Després del naixement, la mamà era donada d’alta, però el bebè es va haver de quedar ingressada perquè quan li donaven els anomenats espasmes del plor li baixava molt la saturació d’oxigen. Per fortuna tot va quedar en un esglai i sis dies després s’anava a casa, on tenien tot preparat per a ella i on esperava impacient Tomi, qui es convertirà amb tota seguretat en el seu protector i el seu millor amic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.