Vila-real ofereix una nova oferta formativa per a afavorir la inserció laboral

 

L’Agència de Desenvolupament Local de Regidoria d’Economia reprén el curs formatiu amb diverses activitats dirigides sobretot a persones desocupades, així com a emprenedors.

L’oferta compta amb cursos i tallers enfocats a la millora de les competències personals, la formació en àmbits com la comptabilitat o la gestió de magatzem, als quals s’uneix una proposta formativa en l’àmbit de la construcció, un sector amb perspectives d’ocupació.

En estos moments, està oberta la inscripció per als tallers de millora de les competències personals que iniciaran dilluns que ve 20 de setembre amb un curs de 4 dies de duració denominat ‘5 eines clau per a l’ocupació’, en el qual es treballaran aspectes com el disseny del curriculum vitae, la carta de presentació, l’entrevista de treball o la cerca de treball per internet.

El programa formatiu, que durarà fins a final d’any, continuarà amb altres cursos sobre processador de textos, gestió i organització de magatzem, fulls de càlcul o de facturació i gestió comptable.

Tots estos cursos estan impartits i subvencionats per la Diputació de Castelló dins del marc de l’Estratègia Provincial per a l’Ocupació i l’Emprenedoria 2021 i es realitzaran en les instal·lacions del Viver d’Empreses de Vila-real.

També, a través del conveni entre la Fundació Laboral de la Construcció i la Diputació de Castelló, està previst impartir a Vila-real tres cursos d’especialització en l’àmbit de la construcció, sector actualment amb perspectives importants d’ocupació. 

Estos cursos, que començaran també este mes de setembre en les instal·lacions de la Fundació Laboral de la Construcció situades en el Camí Betxí de Vila-real, tenen com a continguts la rehabilitació i patologies en edificis, la instal·lació de façanes ventilades, i els sistemes d’aïllament tèrmic exterior (SATE). Cal incidir en què estos cursos que estan certificats per la pròpia fundació, inclouen 20 hores de formació sobre prevenció de riscos laborals específics.

D’altra banda, l’Agència de Desenvolupament Local està concloent el procés de selecció del personal directiu, docent i de suport, així com dels alumnes- treballadors, que participaran en el pròxim taller d’ocupació 2021-2022 que té previst iniciar el 15 d’octubre i en el qual es donarà formació a 30 persones desocupades majors de 18 anys en l’àmbit de la jardineria, l’agricultura i l’atenció sociosanitària, amb una inversió de prop de 725.000 euros, finançada per la Generalitat. 

Esta quantitat cobrirà tant el cost del personal i dels materials, com els salaris dels alumnes-treballadors durant els 12 mesos de projecte que es desenvoluparà en les instal·lacions de la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) i del Centre de Capacitació Agrària de la Conselleria d’Agricultura en la carretera d’Onda.

Tota la informació sobre els cursos de formació i ús de l’Agència de Desenvolupament Local de Vila-real es pot consultar en http://portaltreball.vila-real.es i en les xarxes socials de l’agència local.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.