Vila-real ofereix una nova oferta formativa per a afavorir la inserció laboral

 

L’Agència de Desenvolupament Local de Regidoria d’Economia reprén el curs formatiu amb diverses activitats dirigides sobretot a persones desocupades, així com a emprenedors.

L’oferta compta amb cursos i tallers enfocats a la millora de les competències personals, la formació en àmbits com la comptabilitat o la gestió de magatzem, als quals s’uneix una proposta formativa en l’àmbit de la construcció, un sector amb perspectives d’ocupació.

En estos moments, està oberta la inscripció per als tallers de millora de les competències personals que iniciaran dilluns que ve 20 de setembre amb un curs de 4 dies de duració denominat ‘5 eines clau per a l’ocupació’, en el qual es treballaran aspectes com el disseny del curriculum vitae, la carta de presentació, l’entrevista de treball o la cerca de treball per internet.

El programa formatiu, que durarà fins a final d’any, continuarà amb altres cursos sobre processador de textos, gestió i organització de magatzem, fulls de càlcul o de facturació i gestió comptable.

Tots estos cursos estan impartits i subvencionats per la Diputació de Castelló dins del marc de l’Estratègia Provincial per a l’Ocupació i l’Emprenedoria 2021 i es realitzaran en les instal·lacions del Viver d’Empreses de Vila-real.

També, a través del conveni entre la Fundació Laboral de la Construcció i la Diputació de Castelló, està previst impartir a Vila-real tres cursos d’especialització en l’àmbit de la construcció, sector actualment amb perspectives importants d’ocupació. 

Estos cursos, que començaran també este mes de setembre en les instal·lacions de la Fundació Laboral de la Construcció situades en el Camí Betxí de Vila-real, tenen com a continguts la rehabilitació i patologies en edificis, la instal·lació de façanes ventilades, i els sistemes d’aïllament tèrmic exterior (SATE). Cal incidir en què estos cursos que estan certificats per la pròpia fundació, inclouen 20 hores de formació sobre prevenció de riscos laborals específics.

D’altra banda, l’Agència de Desenvolupament Local està concloent el procés de selecció del personal directiu, docent i de suport, així com dels alumnes- treballadors, que participaran en el pròxim taller d’ocupació 2021-2022 que té previst iniciar el 15 d’octubre i en el qual es donarà formació a 30 persones desocupades majors de 18 anys en l’àmbit de la jardineria, l’agricultura i l’atenció sociosanitària, amb una inversió de prop de 725.000 euros, finançada per la Generalitat. 

Esta quantitat cobrirà tant el cost del personal i dels materials, com els salaris dels alumnes-treballadors durant els 12 mesos de projecte que es desenvoluparà en les instal·lacions de la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) i del Centre de Capacitació Agrària de la Conselleria d’Agricultura en la carretera d’Onda.

Tota la informació sobre els cursos de formació i ús de l’Agència de Desenvolupament Local de Vila-real es pot consultar en http://portaltreball.vila-real.es i en les xarxes socials de l’agència local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.