Vila-real ofereix una nova oferta formativa per a afavorir la inserció laboral

 

L’Agència de Desenvolupament Local de Regidoria d’Economia reprén el curs formatiu amb diverses activitats dirigides sobretot a persones desocupades, així com a emprenedors.

L’oferta compta amb cursos i tallers enfocats a la millora de les competències personals, la formació en àmbits com la comptabilitat o la gestió de magatzem, als quals s’uneix una proposta formativa en l’àmbit de la construcció, un sector amb perspectives d’ocupació.

En estos moments, està oberta la inscripció per als tallers de millora de les competències personals que iniciaran dilluns que ve 20 de setembre amb un curs de 4 dies de duració denominat ‘5 eines clau per a l’ocupació’, en el qual es treballaran aspectes com el disseny del curriculum vitae, la carta de presentació, l’entrevista de treball o la cerca de treball per internet.

El programa formatiu, que durarà fins a final d’any, continuarà amb altres cursos sobre processador de textos, gestió i organització de magatzem, fulls de càlcul o de facturació i gestió comptable.

Tots estos cursos estan impartits i subvencionats per la Diputació de Castelló dins del marc de l’Estratègia Provincial per a l’Ocupació i l’Emprenedoria 2021 i es realitzaran en les instal·lacions del Viver d’Empreses de Vila-real.

També, a través del conveni entre la Fundació Laboral de la Construcció i la Diputació de Castelló, està previst impartir a Vila-real tres cursos d’especialització en l’àmbit de la construcció, sector actualment amb perspectives importants d’ocupació. 

Estos cursos, que començaran també este mes de setembre en les instal·lacions de la Fundació Laboral de la Construcció situades en el Camí Betxí de Vila-real, tenen com a continguts la rehabilitació i patologies en edificis, la instal·lació de façanes ventilades, i els sistemes d’aïllament tèrmic exterior (SATE). Cal incidir en què estos cursos que estan certificats per la pròpia fundació, inclouen 20 hores de formació sobre prevenció de riscos laborals específics.

D’altra banda, l’Agència de Desenvolupament Local està concloent el procés de selecció del personal directiu, docent i de suport, així com dels alumnes- treballadors, que participaran en el pròxim taller d’ocupació 2021-2022 que té previst iniciar el 15 d’octubre i en el qual es donarà formació a 30 persones desocupades majors de 18 anys en l’àmbit de la jardineria, l’agricultura i l’atenció sociosanitària, amb una inversió de prop de 725.000 euros, finançada per la Generalitat. 

Esta quantitat cobrirà tant el cost del personal i dels materials, com els salaris dels alumnes-treballadors durant els 12 mesos de projecte que es desenvoluparà en les instal·lacions de la Biblioteca Universitària del Coneixement (BUC) i del Centre de Capacitació Agrària de la Conselleria d’Agricultura en la carretera d’Onda.

Tota la informació sobre els cursos de formació i ús de l’Agència de Desenvolupament Local de Vila-real es pot consultar en http://portaltreball.vila-real.es i en les xarxes socials de l’agència local.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.