Wyoming creu que actualment la policia no és tan diferent a la de l’època del franquisme

‘El Gran Wyoming’ | Cedida

 

El Gran Wyoming ha presentat el seu llibre ‘La furia y los colores’, que descriu amb tocs d’humor l’Espanya dels anys 70 i 80. El presentador de ‘El Intermedio’ ha parlat en una entrevista de promoció en una ràdio de Catalunya, a on ha ressaltat coses que es pareixen entre aquella època i l’actual.

 

Wyoming ha criticat de manera contundent la policia de hui en dia, assegurant que no és tant diferent de la del franquisme: «És molt fort que només el testimoni d’un policia ja servisca per a fer una acusació. Però això està passant constantment. S’estàn denunciant a milers de persones que no han fet res». A més, ha ratificat que la transició espanyola va ser «sinistra» i que «va ser un desembarcament de les principals institucions franquistes, com la policia i els jutges, sense cap classe de filtre».

 

«Si hi una majoria clara a favor de la independència, s’hauria de solucionar»

També ha parlat sobre la situació de Catalunya, a on ha demanat sentar-se i parlar: «L’enfrontament nodrix les dos parts, hauríem d’arribar a una normalització i parlar del que s’haja de parlar». «Si hi ha una majoria clara a favor de la independència, s’hauria de solucionar» ha destacat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.