Wyoming creu que actualment la policia no és tan diferent a la de l’època del franquisme

‘El Gran Wyoming’ | Cedida

 

El Gran Wyoming ha presentat el seu llibre ‘La furia y los colores’, que descriu amb tocs d’humor l’Espanya dels anys 70 i 80. El presentador de ‘El Intermedio’ ha parlat en una entrevista de promoció en una ràdio de Catalunya, a on ha ressaltat coses que es pareixen entre aquella època i l’actual.

 

Wyoming ha criticat de manera contundent la policia de hui en dia, assegurant que no és tant diferent de la del franquisme: «És molt fort que només el testimoni d’un policia ja servisca per a fer una acusació. Però això està passant constantment. S’estàn denunciant a milers de persones que no han fet res». A més, ha ratificat que la transició espanyola va ser «sinistra» i que «va ser un desembarcament de les principals institucions franquistes, com la policia i els jutges, sense cap classe de filtre».

 

«Si hi una majoria clara a favor de la independència, s’hauria de solucionar»

També ha parlat sobre la situació de Catalunya, a on ha demanat sentar-se i parlar: «L’enfrontament nodrix les dos parts, hauríem d’arribar a una normalització i parlar del que s’haja de parlar». «Si hi ha una majoria clara a favor de la independència, s’hauria de solucionar» ha destacat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU