13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Wyoming creu que actualment la policia no és tan diferent a la de l’època del franquisme

‘El Gran Wyoming’ | Cedida

 

El Gran Wyoming ha presentat el seu llibre ‘La furia y los colores’, que descriu amb tocs d’humor l’Espanya dels anys 70 i 80. El presentador de ‘El Intermedio’ ha parlat en una entrevista de promoció en una ràdio de Catalunya, a on ha ressaltat coses que es pareixen entre aquella època i l’actual.

 

Wyoming ha criticat de manera contundent la policia de hui en dia, assegurant que no és tant diferent de la del franquisme: «És molt fort que només el testimoni d’un policia ja servisca per a fer una acusació. Però això està passant constantment. S’estàn denunciant a milers de persones que no han fet res». A més, ha ratificat que la transició espanyola va ser «sinistra» i que «va ser un desembarcament de les principals institucions franquistes, com la policia i els jutges, sense cap classe de filtre».

 

«Si hi una majoria clara a favor de la independència, s’hauria de solucionar»

També ha parlat sobre la situació de Catalunya, a on ha demanat sentar-se i parlar: «L’enfrontament nodrix les dos parts, hauríem d’arribar a una normalització i parlar del que s’haja de parlar». «Si hi ha una majoria clara a favor de la independència, s’hauria de solucionar» ha destacat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.