El Soro, operat amb èxit després de patir un infart en Roquetas de Mar

El torero valencià de 55 anys Vicente Ruíz ‘El Soro’ ha sigut operat amb èxit a l’Hospital Clínic de València després d’haver patit un infart de miocardi este diumenge a Roquetas de Mar (Almeria).

 

Segons ha informat a EFE la seua dona, Eva Roger, els metges li han col·locat un stent en l’artèria coronària. Després de l’operació, el matador de bous valencià va estar en observació i ara ja ha passat a una habitació de l’anomenat centre mèdic.

 

Segons informa Levante-EMV, ara ‘El Soro’ haurà de guardar repòs mínim cinc dies, a l’espera de que se li facen més proves després d’haver sigut operat d’urgència a València a petició expressa d’ell.

 

“Gràcies a Déu ho pot contar. No és la primera vegada que Vicente pateix algun esglai del cor, però ell és un home molt fort, ha superat moltíssims contratemps que ha patit en la seua vida, i este ha sigut una mostra més de la tremenda fortalesa física i mental que té”, explicava la seua dona a EFE.

 

 

Viatge de 6 hores i mitja per a ser operat a València

Després d’haver patit un infart de miocardi a la Plaça de Bous de Roquetas de Mar, on se li anava a retre un homenatge al torero, El Soro va insistir en ser traslladat a la seua terra per a ser operat, davant la negativa dels metges que el van atendre en un primer moment.

 

Finalment, els responsables de l’hospital d’El Ejido van permetre al de Foios ser traslladat a València i durant el dia dia d’ahir va ser operat en un quiròfan a l’Hospital Clínic.

El Soro, en imatge d'arxiu

El Soro, en imatge d’arxiu | Cedida

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.