Sorprenen un home que furtava bateries de cotxe en un magatzem de Castelló

La Policia Local de Castelló ha detingut un home de 31 anys que ha sigut sorprés en un magatzem pels seus treballadors quan estava furtant bateries de diversos vehicles aparcats en el recinte, segons ha informat la Policia Local en un comunicat. Els fets van ocórrer el passat dimecres 6 de desembre al voltant de les 18 hores quan en una empresa situada en la quadra Los Cubos de Castelló segons ha informat la Policia en un comunicat. Segons sembla quan va saltar l'alarma els treballadors van vore el lladre mentre estava apoderant-se de les bateries. Els treballadors van alertar la policia, ja que van vore com el sospitós tirava els objectes furtats fora de les instal·lacions. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va detindre l'home per un presumpte delicte de robatori amb força. El sospitós es trobava en un cantó del magatzem amb dos bateries de cotxes en els braços. Els agents van trobar peces a l'exterior de l'edifici i després d'una anàlisi van comprovar que dos dels cotxes estacionats tenien els motors manipulats. Per a acabar els agents van comunicar al responsable del magatzem els passos per a denunciar els fets.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.