Sorprenen un home que furtava bateries de cotxe en un magatzem de Castelló

La Policia Local de Castelló ha detingut un home de 31 anys que ha sigut sorprés en un magatzem pels seus treballadors quan estava furtant bateries de diversos vehicles aparcats en el recinte, segons ha informat la Policia Local en un comunicat. Els fets van ocórrer el passat dimecres 6 de desembre al voltant de les 18 hores quan en una empresa situada en la quadra Los Cubos de Castelló segons ha informat la Policia en un comunicat. Segons sembla quan va saltar l'alarma els treballadors van vore el lladre mentre estava apoderant-se de les bateries. Els treballadors van alertar la policia, ja que van vore com el sospitós tirava els objectes furtats fora de les instal·lacions. Fins al lloc es va desplaçar una patrulla de la Policia Local de Castelló que va detindre l'home per un presumpte delicte de robatori amb força. El sospitós es trobava en un cantó del magatzem amb dos bateries de cotxes en els braços. Els agents van trobar peces a l'exterior de l'edifici i després d'una anàlisi van comprovar que dos dels cotxes estacionats tenien els motors manipulats. Per a acabar els agents van comunicar al responsable del magatzem els passos per a denunciar els fets.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.