10.6 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Telecinco acaba de confirmar la notícia més esperada dels últims anys

 

Telecinco acaba d’anunciar una de les notícies més esperades pels grans fans de ‘Gran Hermano‘, i és que el ‘reality’ estrella de la cadena tornarà. Esta notícia arriba en un moment en el que molts afirmaven que ‘GH’ no tornaria mai més.

 

Recordem que este format va patir grans problemes en el passat. A partir del famós ‘Caso Carlota Prado‘ i les conseqüències que va tenir en l’esdevenir del programa. Carlota Prado és una exconcursant de ‘Gran Hermano‘ que presumptament va ser violada dins de la casa de Guadalix. Per este motiu, molts anunciants van decidir retirar les seues publicitats de tots els programes de ‘Gran Hermano’: ‘Gran Hermano VIP’ i ‘Gran Hermano Duo‘.

 

La decisió de Telecinco va ser la de no emetre el ‘reality’ durant un temps, i per això es va crear ‘La Casa Fuerte‘, espai que ara afronta la seua segona edició. Amb esta decisió de la cadena de Paolo Vasile molts van creure que el format de ‘GH’ no tornaria mai.

 

No obstant això, Telecinco en la seua campanya de 2020-2021 no va anunciar la inclusió del ‘reality’ més longeu de la història a Espanya, així que, tot apuntava al final definitiu del programa presentat per Jorge Javier en l’actualitat i Mercedes Milá en el passat.

 

Resulta que la cadena ha guardat esta sorpresa que s’acaba de confirmar ara: ‘Gran Hermano’ torna. Després d’un any sense emetre’s, s’espera que l’any 2021 torne. «Estem començant converses i jo crec que tornarà l’any que ve. No puc dir-te a quina altura, però tornarà», ha explicat Manuel Villanueva, director general de continguts de ‘Mediaset’ en la presentació de ‘La Casa Fuerte’.

 

Precisament,  ‘La Casa Fuerte s’ha creat amb l’objectiu de reemplaçar a ‘Gran Hermano‘, ja que diferents mitjans com ‘Vertele’ i ‘Yotele’ han tingut accés a esta informació i han confirmat el que Villanueva ha explicat.

 

Telecinco aposta de nou per ‘Gran Hermano’

El que sí que es descarta pràcticament és que el format no torne en la seua versió d’anònims, cosa que molts fans demanaven a crits. «No tenim pensat com tornarà, però segurament serà amb personatges coneguts. Tampoc sabem a quina altura de l’any ni de quina manera», ha reiterat el director general de continguts de Mediaset.

 

Molt probablement la cadena i la productora aposten per ‘GH VIP’, ja que d’esta manera s’assegura una bona part d’audiència i s’evita tindre problemes amb personatges anònims.

 

La presència de famosos a un ‘reality’ de Telecinco sempre és sinònim d’èxit. Fent comptes, és probable que ‘Gran Hermano’ torne abans de l’estiu de l’any que ve, ja que es rumoreja que a finals de gener s’estrenaria la nova edició de ‘La isla de las tentaciones‘.

 

Òbviament encara està tot està en l’aire, ja que el coronavirus ha afectat l’esdevenir de molts programes de televisió. La tornada de ‘Gran Hermano’ pot suposar moltes crítiques, ja que hi ha molts que creuen que el que va passar amb Carlota Prado va suposar el final del programa. Segurament, Jorge Javier torne a ser l’encarregat de conduir el programa.

 

Però, els dubtes sorgixen en qui serà el responsable de dirigir els debats, ja que fa uns quants mesos que Jordi González està desaparegut de la televisió. Així que, Carlos Sobera o Sandra Barneda són els noms que més sonen.

 

El que està clar és que els rumors que indicaven el final de ‘Gran Hermano‘ acaben de desaparèixer després de la confessió del director general de continguts de ‘Mediaset’. De moment no hi ha cap comunicat oficial sobre la notícia, però sí que hi ha les declaracions a què han tingut accés diferents mitjans com ‘Vertele’ o ‘Yotele’.

 

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.