Telecinco acaba de confirmar la notícia més esperada dels últims anys

 

Telecinco acaba d’anunciar una de les notícies més esperades pels grans fans de ‘Gran Hermano‘, i és que el ‘reality’ estrella de la cadena tornarà. Esta notícia arriba en un moment en el que molts afirmaven que ‘GH’ no tornaria mai més.

 

Recordem que este format va patir grans problemes en el passat. A partir del famós ‘Caso Carlota Prado‘ i les conseqüències que va tenir en l’esdevenir del programa. Carlota Prado és una exconcursant de ‘Gran Hermano‘ que presumptament va ser violada dins de la casa de Guadalix. Per este motiu, molts anunciants van decidir retirar les seues publicitats de tots els programes de ‘Gran Hermano’: ‘Gran Hermano VIP’ i ‘Gran Hermano Duo‘.

 

La decisió de Telecinco va ser la de no emetre el ‘reality’ durant un temps, i per això es va crear ‘La Casa Fuerte‘, espai que ara afronta la seua segona edició. Amb esta decisió de la cadena de Paolo Vasile molts van creure que el format de ‘GH’ no tornaria mai.

 

No obstant això, Telecinco en la seua campanya de 2020-2021 no va anunciar la inclusió del ‘reality’ més longeu de la història a Espanya, així que, tot apuntava al final definitiu del programa presentat per Jorge Javier en l’actualitat i Mercedes Milá en el passat.

 

Resulta que la cadena ha guardat esta sorpresa que s’acaba de confirmar ara: ‘Gran Hermano’ torna. Després d’un any sense emetre’s, s’espera que l’any 2021 torne. «Estem començant converses i jo crec que tornarà l’any que ve. No puc dir-te a quina altura, però tornarà», ha explicat Manuel Villanueva, director general de continguts de ‘Mediaset’ en la presentació de ‘La Casa Fuerte’.

 

Precisament,  ‘La Casa Fuerte s’ha creat amb l’objectiu de reemplaçar a ‘Gran Hermano‘, ja que diferents mitjans com ‘Vertele’ i ‘Yotele’ han tingut accés a esta informació i han confirmat el que Villanueva ha explicat.

 

Telecinco aposta de nou per ‘Gran Hermano’

El que sí que es descarta pràcticament és que el format no torne en la seua versió d’anònims, cosa que molts fans demanaven a crits. «No tenim pensat com tornarà, però segurament serà amb personatges coneguts. Tampoc sabem a quina altura de l’any ni de quina manera», ha reiterat el director general de continguts de Mediaset.

 

Molt probablement la cadena i la productora aposten per ‘GH VIP’, ja que d’esta manera s’assegura una bona part d’audiència i s’evita tindre problemes amb personatges anònims.

 

La presència de famosos a un ‘reality’ de Telecinco sempre és sinònim d’èxit. Fent comptes, és probable que ‘Gran Hermano’ torne abans de l’estiu de l’any que ve, ja que es rumoreja que a finals de gener s’estrenaria la nova edició de ‘La isla de las tentaciones‘.

 

Òbviament encara està tot està en l’aire, ja que el coronavirus ha afectat l’esdevenir de molts programes de televisió. La tornada de ‘Gran Hermano’ pot suposar moltes crítiques, ja que hi ha molts que creuen que el que va passar amb Carlota Prado va suposar el final del programa. Segurament, Jorge Javier torne a ser l’encarregat de conduir el programa.

 

Però, els dubtes sorgixen en qui serà el responsable de dirigir els debats, ja que fa uns quants mesos que Jordi González està desaparegut de la televisió. Així que, Carlos Sobera o Sandra Barneda són els noms que més sonen.

 

El que està clar és que els rumors que indicaven el final de ‘Gran Hermano‘ acaben de desaparèixer després de la confessió del director general de continguts de ‘Mediaset’. De moment no hi ha cap comunicat oficial sobre la notícia, però sí que hi ha les declaracions a què han tingut accés diferents mitjans com ‘Vertele’ o ‘Yotele’.

 

Últimes notícies

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.