Telecinco acaba de confirmar la notícia més esperada dels últims anys

 

Telecinco acaba d’anunciar una de les notícies més esperades pels grans fans de ‘Gran Hermano‘, i és que el ‘reality’ estrella de la cadena tornarà. Esta notícia arriba en un moment en el que molts afirmaven que ‘GH’ no tornaria mai més.

 

Recordem que este format va patir grans problemes en el passat. A partir del famós ‘Caso Carlota Prado‘ i les conseqüències que va tenir en l’esdevenir del programa. Carlota Prado és una exconcursant de ‘Gran Hermano‘ que presumptament va ser violada dins de la casa de Guadalix. Per este motiu, molts anunciants van decidir retirar les seues publicitats de tots els programes de ‘Gran Hermano’: ‘Gran Hermano VIP’ i ‘Gran Hermano Duo‘.

 

La decisió de Telecinco va ser la de no emetre el ‘reality’ durant un temps, i per això es va crear ‘La Casa Fuerte‘, espai que ara afronta la seua segona edició. Amb esta decisió de la cadena de Paolo Vasile molts van creure que el format de ‘GH’ no tornaria mai.

 

No obstant això, Telecinco en la seua campanya de 2020-2021 no va anunciar la inclusió del ‘reality’ més longeu de la història a Espanya, així que, tot apuntava al final definitiu del programa presentat per Jorge Javier en l’actualitat i Mercedes Milá en el passat.

 

Resulta que la cadena ha guardat esta sorpresa que s’acaba de confirmar ara: ‘Gran Hermano’ torna. Després d’un any sense emetre’s, s’espera que l’any 2021 torne. «Estem començant converses i jo crec que tornarà l’any que ve. No puc dir-te a quina altura, però tornarà», ha explicat Manuel Villanueva, director general de continguts de ‘Mediaset’ en la presentació de ‘La Casa Fuerte’.

 

Precisament,  ‘La Casa Fuerte s’ha creat amb l’objectiu de reemplaçar a ‘Gran Hermano‘, ja que diferents mitjans com ‘Vertele’ i ‘Yotele’ han tingut accés a esta informació i han confirmat el que Villanueva ha explicat.

 

Telecinco aposta de nou per ‘Gran Hermano’

El que sí que es descarta pràcticament és que el format no torne en la seua versió d’anònims, cosa que molts fans demanaven a crits. «No tenim pensat com tornarà, però segurament serà amb personatges coneguts. Tampoc sabem a quina altura de l’any ni de quina manera», ha reiterat el director general de continguts de Mediaset.

 

Molt probablement la cadena i la productora aposten per ‘GH VIP’, ja que d’esta manera s’assegura una bona part d’audiència i s’evita tindre problemes amb personatges anònims.

 

La presència de famosos a un ‘reality’ de Telecinco sempre és sinònim d’èxit. Fent comptes, és probable que ‘Gran Hermano’ torne abans de l’estiu de l’any que ve, ja que es rumoreja que a finals de gener s’estrenaria la nova edició de ‘La isla de las tentaciones‘.

 

Òbviament encara està tot està en l’aire, ja que el coronavirus ha afectat l’esdevenir de molts programes de televisió. La tornada de ‘Gran Hermano’ pot suposar moltes crítiques, ja que hi ha molts que creuen que el que va passar amb Carlota Prado va suposar el final del programa. Segurament, Jorge Javier torne a ser l’encarregat de conduir el programa.

 

Però, els dubtes sorgixen en qui serà el responsable de dirigir els debats, ja que fa uns quants mesos que Jordi González està desaparegut de la televisió. Així que, Carlos Sobera o Sandra Barneda són els noms que més sonen.

 

El que està clar és que els rumors que indicaven el final de ‘Gran Hermano‘ acaben de desaparèixer després de la confessió del director general de continguts de ‘Mediaset’. De moment no hi ha cap comunicat oficial sobre la notícia, però sí que hi ha les declaracions a què han tingut accés diferents mitjans com ‘Vertele’ o ‘Yotele’.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nova manifestació a València el 28 de març per a exigir presó a Carlos Mazón per la dana

Col·lectius socials, cívics i sindicals han convocat el 28 de març una nova marxa a València. Reclamen presó per a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024.

Quatre ferits en una col·lisió entre dos cotxes en Novetlé

Quatre persones han resultat ferides en la col·lisió de dos cotxes al carrer Enric Valor de Novetlé. Dos ocupants han hagut de ser excarcerats.

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.