Telecinco acaba de confirmar la notícia més esperada dels últims anys

 

Telecinco acaba d’anunciar una de les notícies més esperades pels grans fans de ‘Gran Hermano‘, i és que el ‘reality’ estrella de la cadena tornarà. Esta notícia arriba en un moment en el que molts afirmaven que ‘GH’ no tornaria mai més.

 

Recordem que este format va patir grans problemes en el passat. A partir del famós ‘Caso Carlota Prado‘ i les conseqüències que va tenir en l’esdevenir del programa. Carlota Prado és una exconcursant de ‘Gran Hermano‘ que presumptament va ser violada dins de la casa de Guadalix. Per este motiu, molts anunciants van decidir retirar les seues publicitats de tots els programes de ‘Gran Hermano’: ‘Gran Hermano VIP’ i ‘Gran Hermano Duo‘.

 

La decisió de Telecinco va ser la de no emetre el ‘reality’ durant un temps, i per això es va crear ‘La Casa Fuerte‘, espai que ara afronta la seua segona edició. Amb esta decisió de la cadena de Paolo Vasile molts van creure que el format de ‘GH’ no tornaria mai.

 

No obstant això, Telecinco en la seua campanya de 2020-2021 no va anunciar la inclusió del ‘reality’ més longeu de la història a Espanya, així que, tot apuntava al final definitiu del programa presentat per Jorge Javier en l’actualitat i Mercedes Milá en el passat.

 

Resulta que la cadena ha guardat esta sorpresa que s’acaba de confirmar ara: ‘Gran Hermano’ torna. Després d’un any sense emetre’s, s’espera que l’any 2021 torne. «Estem començant converses i jo crec que tornarà l’any que ve. No puc dir-te a quina altura, però tornarà», ha explicat Manuel Villanueva, director general de continguts de ‘Mediaset’ en la presentació de ‘La Casa Fuerte’.

 

Precisament,  ‘La Casa Fuerte s’ha creat amb l’objectiu de reemplaçar a ‘Gran Hermano‘, ja que diferents mitjans com ‘Vertele’ i ‘Yotele’ han tingut accés a esta informació i han confirmat el que Villanueva ha explicat.

 

Telecinco aposta de nou per ‘Gran Hermano’

El que sí que es descarta pràcticament és que el format no torne en la seua versió d’anònims, cosa que molts fans demanaven a crits. «No tenim pensat com tornarà, però segurament serà amb personatges coneguts. Tampoc sabem a quina altura de l’any ni de quina manera», ha reiterat el director general de continguts de Mediaset.

 

Molt probablement la cadena i la productora aposten per ‘GH VIP’, ja que d’esta manera s’assegura una bona part d’audiència i s’evita tindre problemes amb personatges anònims.

 

La presència de famosos a un ‘reality’ de Telecinco sempre és sinònim d’èxit. Fent comptes, és probable que ‘Gran Hermano’ torne abans de l’estiu de l’any que ve, ja que es rumoreja que a finals de gener s’estrenaria la nova edició de ‘La isla de las tentaciones‘.

 

Òbviament encara està tot està en l’aire, ja que el coronavirus ha afectat l’esdevenir de molts programes de televisió. La tornada de ‘Gran Hermano’ pot suposar moltes crítiques, ja que hi ha molts que creuen que el que va passar amb Carlota Prado va suposar el final del programa. Segurament, Jorge Javier torne a ser l’encarregat de conduir el programa.

 

Però, els dubtes sorgixen en qui serà el responsable de dirigir els debats, ja que fa uns quants mesos que Jordi González està desaparegut de la televisió. Així que, Carlos Sobera o Sandra Barneda són els noms que més sonen.

 

El que està clar és que els rumors que indicaven el final de ‘Gran Hermano‘ acaben de desaparèixer després de la confessió del director general de continguts de ‘Mediaset’. De moment no hi ha cap comunicat oficial sobre la notícia, però sí que hi ha les declaracions a què han tingut accés diferents mitjans com ‘Vertele’ o ‘Yotele’.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.