11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

El sorteig de l’ONCE reparteix 400.000 euros a Puçol

Juan Carlos Ávila Duato és el venedor ONCE a Puçol que ha repartit 400.000 euros, amb 10 cupons premiats a les 5 xifres, en el sorteig del Cuponazo del divendres 8 de setembre.

Juan Carlos treballa com a venedor en l’ONCE des de fa 10 anys i té discapacitat física. Abans de treballar com a venedor ONCE es dedicava a càrrega i descàrrega de material. “Voldria agrair als comerços i bars que m’ajuden cada dia per a oferir els meus productes i felicitar els clients que han estat afortunats amb aquest premi”, declara Juan Carlos.

El ‘Cuponazo’ de l’ONCE ofereix tots els divendres, per tres euros, un premi a les cinc xifres i sèrie de 6 milions d’euros. A més, es poden guanyar 134 premis de 40.000 euros a les 5 xifres del número premiat. I, amb el nou model de “pels costats pots ser guanyador”, premi de 500 euros a les quatre primeres i a les quatre últimes xifres; 50 euros a les tres primeres i a les tres últimes xifres; 6 euros a les dues primeres xifres i dues últimes; i reintegrament de 3 euros a la primera xifra (primer reintegrament) i a l’última xifra (segon reintegrament).

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 19.000 agents venedors. Gràcies al Terminal Punt de Venda el client pot triar a l’instant el número que més li agrade.

A més, es poden adquirir des de www.juegosonce.es i establiments autoritzats. Els cupons de l’ONCE són part dels productes de loteria social, segura, responsable i solidària de l’Organització que, des del seu disseny fins a la seua comercialització, implementa controls per a neutralitzar consums descontrolats, prohibeix expressament la venda a menors d’edat o el consum a crèdit, entre altres mesures.

L’Organització manté una responsabilitat amb la ciutadania promovent una política de joc responsable amb els més exigents sistemes d’avaluació i seguiment definits per l’Associació Mundial de Loteries i l’Associació Europea de Loteries.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.