El sorteig de l’ONCE reparteix 400.000 euros a Puçol

Juan Carlos Ávila Duato és el venedor ONCE a Puçol que ha repartit 400.000 euros, amb 10 cupons premiats a les 5 xifres, en el sorteig del Cuponazo del divendres 8 de setembre.

Juan Carlos treballa com a venedor en l’ONCE des de fa 10 anys i té discapacitat física. Abans de treballar com a venedor ONCE es dedicava a càrrega i descàrrega de material. «Voldria agrair als comerços i bars que m’ajuden cada dia per a oferir els meus productes i felicitar els clients que han estat afortunats amb aquest premi», declara Juan Carlos.

El ‘Cuponazo’ de l’ONCE ofereix tots els divendres, per tres euros, un premi a les cinc xifres i sèrie de 6 milions d’euros. A més, es poden guanyar 134 premis de 40.000 euros a les 5 xifres del número premiat. I, amb el nou model de «pels costats pots ser guanyador», premi de 500 euros a les quatre primeres i a les quatre últimes xifres; 50 euros a les tres primeres i a les tres últimes xifres; 6 euros a les dues primeres xifres i dues últimes; i reintegrament de 3 euros a la primera xifra (primer reintegrament) i a l’última xifra (segon reintegrament).

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 19.000 agents venedors. Gràcies al Terminal Punt de Venda el client pot triar a l’instant el número que més li agrade.

A més, es poden adquirir des de www.juegosonce.es i establiments autoritzats. Els cupons de l’ONCE són part dels productes de loteria social, segura, responsable i solidària de l’Organització que, des del seu disseny fins a la seua comercialització, implementa controls per a neutralitzar consums descontrolats, prohibeix expressament la venda a menors d’edat o el consum a crèdit, entre altres mesures.

L’Organització manté una responsabilitat amb la ciutadania promovent una política de joc responsable amb els més exigents sistemes d’avaluació i seguiment definits per l’Associació Mundial de Loteries i l’Associació Europea de Loteries.

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.