El sorteig de l’ONCE reparteix 400.000 euros a Puçol

Juan Carlos Ávila Duato és el venedor ONCE a Puçol que ha repartit 400.000 euros, amb 10 cupons premiats a les 5 xifres, en el sorteig del Cuponazo del divendres 8 de setembre.

Juan Carlos treballa com a venedor en l’ONCE des de fa 10 anys i té discapacitat física. Abans de treballar com a venedor ONCE es dedicava a càrrega i descàrrega de material. «Voldria agrair als comerços i bars que m’ajuden cada dia per a oferir els meus productes i felicitar els clients que han estat afortunats amb aquest premi», declara Juan Carlos.

El ‘Cuponazo’ de l’ONCE ofereix tots els divendres, per tres euros, un premi a les cinc xifres i sèrie de 6 milions d’euros. A més, es poden guanyar 134 premis de 40.000 euros a les 5 xifres del número premiat. I, amb el nou model de «pels costats pots ser guanyador», premi de 500 euros a les quatre primeres i a les quatre últimes xifres; 50 euros a les tres primeres i a les tres últimes xifres; 6 euros a les dues primeres xifres i dues últimes; i reintegrament de 3 euros a la primera xifra (primer reintegrament) i a l’última xifra (segon reintegrament).

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 19.000 agents venedors. Gràcies al Terminal Punt de Venda el client pot triar a l’instant el número que més li agrade.

A més, es poden adquirir des de www.juegosonce.es i establiments autoritzats. Els cupons de l’ONCE són part dels productes de loteria social, segura, responsable i solidària de l’Organització que, des del seu disseny fins a la seua comercialització, implementa controls per a neutralitzar consums descontrolats, prohibeix expressament la venda a menors d’edat o el consum a crèdit, entre altres mesures.

L’Organització manté una responsabilitat amb la ciutadania promovent una política de joc responsable amb els més exigents sistemes d’avaluació i seguiment definits per l’Associació Mundial de Loteries i l’Associació Europea de Loteries.

Últimes notícies

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.