El sorteig de l’ONCE reparteix 400.000 euros a Puçol

Juan Carlos Ávila Duato és el venedor ONCE a Puçol que ha repartit 400.000 euros, amb 10 cupons premiats a les 5 xifres, en el sorteig del Cuponazo del divendres 8 de setembre.

Juan Carlos treballa com a venedor en l’ONCE des de fa 10 anys i té discapacitat física. Abans de treballar com a venedor ONCE es dedicava a càrrega i descàrrega de material. «Voldria agrair als comerços i bars que m’ajuden cada dia per a oferir els meus productes i felicitar els clients que han estat afortunats amb aquest premi», declara Juan Carlos.

El ‘Cuponazo’ de l’ONCE ofereix tots els divendres, per tres euros, un premi a les cinc xifres i sèrie de 6 milions d’euros. A més, es poden guanyar 134 premis de 40.000 euros a les 5 xifres del número premiat. I, amb el nou model de «pels costats pots ser guanyador», premi de 500 euros a les quatre primeres i a les quatre últimes xifres; 50 euros a les tres primeres i a les tres últimes xifres; 6 euros a les dues primeres xifres i dues últimes; i reintegrament de 3 euros a la primera xifra (primer reintegrament) i a l’última xifra (segon reintegrament).

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 19.000 agents venedors. Gràcies al Terminal Punt de Venda el client pot triar a l’instant el número que més li agrade.

A més, es poden adquirir des de www.juegosonce.es i establiments autoritzats. Els cupons de l’ONCE són part dels productes de loteria social, segura, responsable i solidària de l’Organització que, des del seu disseny fins a la seua comercialització, implementa controls per a neutralitzar consums descontrolats, prohibeix expressament la venda a menors d’edat o el consum a crèdit, entre altres mesures.

L’Organització manté una responsabilitat amb la ciutadania promovent una política de joc responsable amb els més exigents sistemes d’avaluació i seguiment definits per l’Associació Mundial de Loteries i l’Associació Europea de Loteries.

Últimes notícies

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.