18 detinguts per furtar més de 4.200 quilograms de taronges

La Policia de la Generalitat ha intervingut en l'últim mes un total de 4.240 quilos de taronges en una campanya d'inspecció en magatzems de productes hortofructícoles, coordinada per la Subdelegació del Govern i l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, que s'ha saldat amb la detenció de 18 persones.

  

  

En la campanya s'efectuen inspeccions en magatzems i comprovacions de productes hortofructícoles per part d'equips multidisciplinaris de la Policia autonòmica, Equips Roca de la Guàrdia Civil, comissaries de la policia nacional, policies locals, Inspecció d'Ocupació i Seguretat Social i inspectors de les Conselleries de Sanitat i Medi ambient i Agricultura.

Les huit actuacions incloses en aquesta campanya s'han realitzat en magatzems de les províncies de València i Castelló, amb la col·laboració d'efectius de les poblacions de Lliria, Massanasa, Quartell, Sagunt, Canet, Vila-real, Nules, Tavernes de Valldigna, Corbera, Alzira i Algemesí. 

  

 

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica