29 persones celebren diferents festes il·legals en Canet, Olocau i Chulilla

 

La Guàrdia Civil en el marc de la lluita per a contra les concentracions de persones que no complisquen les mesures vigents contra el Covid-19, ha desmantellat tres festes il·legals en Chulilla, en els Serrans (València), en Olocau, en el Camp de Túria (València), i en Canet, el Camp de Morvedre (València).

 

Agents de la Guàrdia Civil han identificat a un total de 29 persones en el conjunt d’estes festes il·legals. La majoria d’elles eren menors de 35 anys i es trobaven bevent i ballant sense guardar les mesures de seguretat en estes reunions il·legals.

 

Per tot això, els guàrdies civils els van informar que serien proposats per a sanció per incomplir la normativa vigent. Gràcies a la col·laboració i conscienciació ciutadana ha sigut possible la localització d’estes festes il·legals en cases privades. Per això des de la Guàrdia Civil de València s’incidix que qualsevol persona que detecte una festa il·legal contrària a les normes anti Covid-19 ho comunique a través del 062.

Últimes notícies

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.