16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detenen a 5 menors per pegar-li una pallissa a un altre i furtar-li el mòbil

El paratge del Pou Clar en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida | Cedida

 

Este dimarts, dia 18, s’ha detingut a cinc adolescents com a autors –presumptament– d’un robatori amb violència i intimidació a un menor en el paratge natural del Pou Clar, en Ontinyent. Segons fonts policials, els detinguts van tirar a la víctima en terra i li van començar a pegar puntades per a furtar-li el mòbil i dos euros que portava damunt.

 

La Guàrdia Civil va tindre constància del cas el divendres passat i, en eixe moment, es va ajudar a la víctima i es va iniciar l’operació batejada com a ‘Pouet 22’, dirigida des de la caserna d’Ontinyent. A causa de la investigació, es va poder identificar als agressors, cinc xics de nacionalitat espanyola i marroquina menors d’edat.

 

S’ha acusat als menors del delicte de robatori amb violència i intimidació i els agents de la Guàrdia Civil han posat als agressors a disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.