Detenen a 5 menors per pegar-li una pallissa a un altre i furtar-li el mòbil

El paratge del Pou Clar en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida | Cedida

 

Este dimarts, dia 18, s’ha detingut a cinc adolescents com a autors –presumptament– d’un robatori amb violència i intimidació a un menor en el paratge natural del Pou Clar, en Ontinyent. Segons fonts policials, els detinguts van tirar a la víctima en terra i li van començar a pegar puntades per a furtar-li el mòbil i dos euros que portava damunt.

 

La Guàrdia Civil va tindre constància del cas el divendres passat i, en eixe moment, es va ajudar a la víctima i es va iniciar l’operació batejada com a ‘Pouet 22’, dirigida des de la caserna d’Ontinyent. A causa de la investigació, es va poder identificar als agressors, cinc xics de nacionalitat espanyola i marroquina menors d’edat.

 

S’ha acusat als menors del delicte de robatori amb violència i intimidació i els agents de la Guàrdia Civil han posat als agressors a disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.