Detenen a 5 menors per pegar-li una pallissa a un altre i furtar-li el mòbil

El paratge del Pou Clar en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida | Cedida

 

Este dimarts, dia 18, s’ha detingut a cinc adolescents com a autors –presumptament– d’un robatori amb violència i intimidació a un menor en el paratge natural del Pou Clar, en Ontinyent. Segons fonts policials, els detinguts van tirar a la víctima en terra i li van començar a pegar puntades per a furtar-li el mòbil i dos euros que portava damunt.

 

La Guàrdia Civil va tindre constància del cas el divendres passat i, en eixe moment, es va ajudar a la víctima i es va iniciar l’operació batejada com a ‘Pouet 22’, dirigida des de la caserna d’Ontinyent. A causa de la investigació, es va poder identificar als agressors, cinc xics de nacionalitat espanyola i marroquina menors d’edat.

 

S’ha acusat als menors del delicte de robatori amb violència i intimidació i els agents de la Guàrdia Civil han posat als agressors a disposició de la Fiscalia de Menors de València.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.