50 quilòmetres de retenció del trànsit en totes les entrades a València

Retencions | ACN

Els accessos a la ciutat de València es troben totalment col·lapsats a estes hores de la vesprada. Els problemes en el trànsit afecten a diferents vies, que sumen pràcticament 50 quilòmetres de retenció. La situació està provocada per la coincidència de l’horari d’eixida del treball i el partit de futbol que disputen en Mestalla el València i el Sevilla.

 

La via més afectada és la V-31, direcció a la capital, amb 12 quilòmetres de problemes, encara que segons pareix no es deu a cap accident. La retenció afecta als quilòmetres de l’1 fins al 13. 

 

La V-21 també es troba col·lapsada. La retenció afecta des del quilòmetre 16 fins al 9, on la circulació avança amb més fluïdesa. 

 

A més, l’A-3, suma altres 6 quilòmetres de retenció, amb circulació lenta des del quilòmetre 352 al 346. 

 

També, la V-30 suma altres dos quilòmetres de retencions, al costat del municipi de Xirivella, de l’Horta de València. Cal sumar els problemes en la C-36 , que està afectada, amb més de 6 quilòmetres de retenció.

 

Altres vies afectades amb retencions són l’N-220, a l’altura de Manises i la CV-35 a l’altura de Burjassot. 

 

També al costat de Paterna, hi ha una gran congestió en la CV-30, amb 5 quilòmetres de parada de vehicles i que se sumen a la retenció en l’A-7

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.