50 quilòmetres de retenció del trànsit en totes les entrades a València

Retencions | ACN

Els accessos a la ciutat de València es troben totalment col·lapsats a estes hores de la vesprada. Els problemes en el trànsit afecten a diferents vies, que sumen pràcticament 50 quilòmetres de retenció. La situació està provocada per la coincidència de l’horari d’eixida del treball i el partit de futbol que disputen en Mestalla el València i el Sevilla.

 

La via més afectada és la V-31, direcció a la capital, amb 12 quilòmetres de problemes, encara que segons pareix no es deu a cap accident. La retenció afecta als quilòmetres de l’1 fins al 13. 

 

La V-21 també es troba col·lapsada. La retenció afecta des del quilòmetre 16 fins al 9, on la circulació avança amb més fluïdesa. 

 

A més, l’A-3, suma altres 6 quilòmetres de retenció, amb circulació lenta des del quilòmetre 352 al 346. 

 

També, la V-30 suma altres dos quilòmetres de retencions, al costat del municipi de Xirivella, de l’Horta de València. Cal sumar els problemes en la C-36 , que està afectada, amb més de 6 quilòmetres de retenció.

 

Altres vies afectades amb retencions són l’N-220, a l’altura de Manises i la CV-35 a l’altura de Burjassot. 

 

També al costat de Paterna, hi ha una gran congestió en la CV-30, amb 5 quilòmetres de parada de vehicles i que se sumen a la retenció en l’A-7

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.