50 quilòmetres de retenció del trànsit en totes les entrades a València

Retencions | ACN

Els accessos a la ciutat de València es troben totalment col·lapsats a estes hores de la vesprada. Els problemes en el trànsit afecten a diferents vies, que sumen pràcticament 50 quilòmetres de retenció. La situació està provocada per la coincidència de l’horari d’eixida del treball i el partit de futbol que disputen en Mestalla el València i el Sevilla.

 

La via més afectada és la V-31, direcció a la capital, amb 12 quilòmetres de problemes, encara que segons pareix no es deu a cap accident. La retenció afecta als quilòmetres de l’1 fins al 13. 

 

La V-21 també es troba col·lapsada. La retenció afecta des del quilòmetre 16 fins al 9, on la circulació avança amb més fluïdesa. 

 

A més, l’A-3, suma altres 6 quilòmetres de retenció, amb circulació lenta des del quilòmetre 352 al 346. 

 

També, la V-30 suma altres dos quilòmetres de retencions, al costat del municipi de Xirivella, de l’Horta de València. Cal sumar els problemes en la C-36 , que està afectada, amb més de 6 quilòmetres de retenció.

 

Altres vies afectades amb retencions són l’N-220, a l’altura de Manises i la CV-35 a l’altura de Burjassot. 

 

També al costat de Paterna, hi ha una gran congestió en la CV-30, amb 5 quilòmetres de parada de vehicles i que se sumen a la retenció en l’A-7

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.