14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

50 quilòmetres de retenció del trànsit en totes les entrades a València

Retencions | ACN

Els accessos a la ciutat de València es troben totalment col·lapsats a estes hores de la vesprada. Els problemes en el trànsit afecten a diferents vies, que sumen pràcticament 50 quilòmetres de retenció. La situació està provocada per la coincidència de l’horari d’eixida del treball i el partit de futbol que disputen en Mestalla el València i el Sevilla.

 

La via més afectada és la V-31, direcció a la capital, amb 12 quilòmetres de problemes, encara que segons pareix no es deu a cap accident. La retenció afecta als quilòmetres de l’1 fins al 13. 

 

La V-21 també es troba col·lapsada. La retenció afecta des del quilòmetre 16 fins al 9, on la circulació avança amb més fluïdesa. 

 

A més, l’A-3, suma altres 6 quilòmetres de retenció, amb circulació lenta des del quilòmetre 352 al 346. 

 

També, la V-30 suma altres dos quilòmetres de retencions, al costat del municipi de Xirivella, de l’Horta de València. Cal sumar els problemes en la C-36 , que està afectada, amb més de 6 quilòmetres de retenció.

 

Altres vies afectades amb retencions són l’N-220, a l’altura de Manises i la CV-35 a l’altura de Burjassot. 

 

També al costat de Paterna, hi ha una gran congestió en la CV-30, amb 5 quilòmetres de parada de vehicles i que se sumen a la retenció en l’A-7

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.