Un dona crema 5 contenidors en una vesprada en València

Imagen de un contenedor en llamas.

Foc en contenidors | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a una dona acusada de cremar cinc contenidors en un dia en el barri de Trànsits de la ciutat de València. Segons ha informat la Prefectura Superior, a l’arrestada, de 53 anys i nacionalitat espanyola, se’l considera presumpta autora d’un delicte de danys.

 

Alguns dels contenidors van quedar completament inutilitzables i altres danyats. En el moment de la detenció, que es va produir al voltant de les 23.30 hores, els policies li van intervindre un encenedor i diversos trossos de plàstic.

 

La Policia va establir un dispositiu davant diversos incendis que s’estaven registrant en contenidors els voltants del carrer Felipe Valls i Campoamor de València. Al voltant de les 22.20 hores, van ser requerits per un ciutadà per un altre foc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van observar un contenidor blau en flames, que no van conseguir apagar amb els extintors del vehicle policial. Per eixe motiu, es va necessitar la presència de bombers que van conseguir extingir-lo.

 

Al cap de cinc minuts, van tornar a ser requerits perquè eixia fum d’un altre contenidor que es trobava a pocs metres del lloc, i es va demanar, de nou, l’ajuda dels bombers per a sufocar-lo. Els dos contenidors van quedar inutilitzats.

 

Precisament, en els dos casos, diversos testimonis van manifestar haver vist a la mateixa dona tirar una bossa en el contenidor, escassos minuts abans de què començaren a cremar.

 

Ja a les 23.30 hores, diversos veïns d’una finca van requerir a una altra patrulla i van assenyalar cap a un punt del carrer i on una dona en eixe moment depositava una bossa de fem en un contenidor de paper i emprenia la marxa ràpidament.

 

La dona, que va ser interceptada pels policies, portava un encenedor i trossos de plàstic, en el moment que començava a cremar el contenidor. Els agents, després de realitzar diverses comprovacions la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de danys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.