Un dona crema 5 contenidors en una vesprada en València

Imagen de un contenedor en llamas.

Foc en contenidors | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a una dona acusada de cremar cinc contenidors en un dia en el barri de Trànsits de la ciutat de València. Segons ha informat la Prefectura Superior, a l’arrestada, de 53 anys i nacionalitat espanyola, se’l considera presumpta autora d’un delicte de danys.

 

Alguns dels contenidors van quedar completament inutilitzables i altres danyats. En el moment de la detenció, que es va produir al voltant de les 23.30 hores, els policies li van intervindre un encenedor i diversos trossos de plàstic.

 

La Policia va establir un dispositiu davant diversos incendis que s’estaven registrant en contenidors els voltants del carrer Felipe Valls i Campoamor de València. Al voltant de les 22.20 hores, van ser requerits per un ciutadà per un altre foc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van observar un contenidor blau en flames, que no van conseguir apagar amb els extintors del vehicle policial. Per eixe motiu, es va necessitar la presència de bombers que van conseguir extingir-lo.

 

Al cap de cinc minuts, van tornar a ser requerits perquè eixia fum d’un altre contenidor que es trobava a pocs metres del lloc, i es va demanar, de nou, l’ajuda dels bombers per a sufocar-lo. Els dos contenidors van quedar inutilitzats.

 

Precisament, en els dos casos, diversos testimonis van manifestar haver vist a la mateixa dona tirar una bossa en el contenidor, escassos minuts abans de què començaren a cremar.

 

Ja a les 23.30 hores, diversos veïns d’una finca van requerir a una altra patrulla i van assenyalar cap a un punt del carrer i on una dona en eixe moment depositava una bossa de fem en un contenidor de paper i emprenia la marxa ràpidament.

 

La dona, que va ser interceptada pels policies, portava un encenedor i trossos de plàstic, en el moment que començava a cremar el contenidor. Els agents, després de realitzar diverses comprovacions la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de danys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.