Anuncios

Un dona crema 5 contenidors en una vesprada en València

Imagen de un contenedor en llamas.

Foc en contenidors | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a una dona acusada de cremar cinc contenidors en un dia en el barri de Trànsits de la ciutat de València. Segons ha informat la Prefectura Superior, a l’arrestada, de 53 anys i nacionalitat espanyola, se’l considera presumpta autora d’un delicte de danys.

 

Anuncios

Alguns dels contenidors van quedar completament inutilitzables i altres danyats. En el moment de la detenció, que es va produir al voltant de les 23.30 hores, els policies li van intervindre un encenedor i diversos trossos de plàstic.

 

La Policia va establir un dispositiu davant diversos incendis que s’estaven registrant en contenidors els voltants del carrer Felipe Valls i Campoamor de València. Al voltant de les 22.20 hores, van ser requerits per un ciutadà per un altre foc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van observar un contenidor blau en flames, que no van conseguir apagar amb els extintors del vehicle policial. Per eixe motiu, es va necessitar la presència de bombers que van conseguir extingir-lo.

 

Al cap de cinc minuts, van tornar a ser requerits perquè eixia fum d’un altre contenidor que es trobava a pocs metres del lloc, i es va demanar, de nou, l’ajuda dels bombers per a sufocar-lo. Els dos contenidors van quedar inutilitzats.

 

Precisament, en els dos casos, diversos testimonis van manifestar haver vist a la mateixa dona tirar una bossa en el contenidor, escassos minuts abans de què començaren a cremar.

 

Ja a les 23.30 hores, diversos veïns d’una finca van requerir a una altra patrulla i van assenyalar cap a un punt del carrer i on una dona en eixe moment depositava una bossa de fem en un contenidor de paper i emprenia la marxa ràpidament.

 

La dona, que va ser interceptada pels policies, portava un encenedor i trossos de plàstic, en el moment que començava a cremar el contenidor. Els agents, després de realitzar diverses comprovacions la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de danys.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.

El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena

El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.

La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez

La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.
Anuncios