Un dona crema 5 contenidors en una vesprada en València

Imagen de un contenedor en llamas.

Foc en contenidors | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a una dona acusada de cremar cinc contenidors en un dia en el barri de Trànsits de la ciutat de València. Segons ha informat la Prefectura Superior, a l’arrestada, de 53 anys i nacionalitat espanyola, se’l considera presumpta autora d’un delicte de danys.

 

Alguns dels contenidors van quedar completament inutilitzables i altres danyats. En el moment de la detenció, que es va produir al voltant de les 23.30 hores, els policies li van intervindre un encenedor i diversos trossos de plàstic.

 

La Policia va establir un dispositiu davant diversos incendis que s’estaven registrant en contenidors els voltants del carrer Felipe Valls i Campoamor de València. Al voltant de les 22.20 hores, van ser requerits per un ciutadà per un altre foc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van observar un contenidor blau en flames, que no van conseguir apagar amb els extintors del vehicle policial. Per eixe motiu, es va necessitar la presència de bombers que van conseguir extingir-lo.

 

Al cap de cinc minuts, van tornar a ser requerits perquè eixia fum d’un altre contenidor que es trobava a pocs metres del lloc, i es va demanar, de nou, l’ajuda dels bombers per a sufocar-lo. Els dos contenidors van quedar inutilitzats.

 

Precisament, en els dos casos, diversos testimonis van manifestar haver vist a la mateixa dona tirar una bossa en el contenidor, escassos minuts abans de què començaren a cremar.

 

Ja a les 23.30 hores, diversos veïns d’una finca van requerir a una altra patrulla i van assenyalar cap a un punt del carrer i on una dona en eixe moment depositava una bossa de fem en un contenidor de paper i emprenia la marxa ràpidament.

 

La dona, que va ser interceptada pels policies, portava un encenedor i trossos de plàstic, en el moment que començava a cremar el contenidor. Els agents, després de realitzar diverses comprovacions la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de danys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.