Un dona crema 5 contenidors en una vesprada en València

Imagen de un contenedor en llamas.

Foc en contenidors | ValènciaDiari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a una dona acusada de cremar cinc contenidors en un dia en el barri de Trànsits de la ciutat de València. Segons ha informat la Prefectura Superior, a l’arrestada, de 53 anys i nacionalitat espanyola, se’l considera presumpta autora d’un delicte de danys.

 

Alguns dels contenidors van quedar completament inutilitzables i altres danyats. En el moment de la detenció, que es va produir al voltant de les 23.30 hores, els policies li van intervindre un encenedor i diversos trossos de plàstic.

 

La Policia va establir un dispositiu davant diversos incendis que s’estaven registrant en contenidors els voltants del carrer Felipe Valls i Campoamor de València. Al voltant de les 22.20 hores, van ser requerits per un ciutadà per un altre foc.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc on van observar un contenidor blau en flames, que no van conseguir apagar amb els extintors del vehicle policial. Per eixe motiu, es va necessitar la presència de bombers que van conseguir extingir-lo.

 

Al cap de cinc minuts, van tornar a ser requerits perquè eixia fum d’un altre contenidor que es trobava a pocs metres del lloc, i es va demanar, de nou, l’ajuda dels bombers per a sufocar-lo. Els dos contenidors van quedar inutilitzats.

 

Precisament, en els dos casos, diversos testimonis van manifestar haver vist a la mateixa dona tirar una bossa en el contenidor, escassos minuts abans de què començaren a cremar.

 

Ja a les 23.30 hores, diversos veïns d’una finca van requerir a una altra patrulla i van assenyalar cap a un punt del carrer i on una dona en eixe moment depositava una bossa de fem en un contenidor de paper i emprenia la marxa ràpidament.

 

La dona, que va ser interceptada pels policies, portava un encenedor i trossos de plàstic, en el moment que començava a cremar el contenidor. Els agents, després de realitzar diverses comprovacions la van detindre com a presumpta autora d’un delicte de danys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.