16 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Una mare abandona a la seua filla en un cotxe per a anar-se a una discoteca a Sueca

 

 

La Policia Local de Sueca va auxiliar una menor que es trobava desemparada i mullada de matinada a l’interior d’un cotxe, després del que va detindre a la seua mare per presumptament abandonar-la allí per a anar a una discoteca.

L’actuació es va produir dissabte passat, dins del dispositiu desplegat per la pluja i per les concentracions i botellons de joves en les zones d’oci de la ciutat, informa el consistori.

Va ser la pròpia menor la que va donar la veu d’alarma a través d’una anomenada al 112, moment en el qual els policies van desplegar tots els recursos per a intentar localitzar a la xiqueta que desconeixia el lloc exacte on estava, ja que resideixen en un altre municipi.

Segons el Consistori, la xicoteta va ser localitzada al cap de pocs minuts amb la roba mullada, nerviosa i plorant a l’interior del vehicle aparcat en un carrer.

La xiqueta desconeixia el lloc exacte on estava, al no residir a Sueca, però va ser localitzada al cap de pocs minuts amb la roba mullada, nerviosa i plorant a l’interior del vehicle aparcat en un carrer.

Una vegada calmada i assistida, després de rebre aliment i roba d’abrigar, la menor va ser atesa personalment per una agent de la Policia Local amb formació en psicologia per a intentar evitar, o minimitzar en la mesura del possible, les conseqüències d’aquesta experiència.

Al mateix temps es van realitzar les corresponents diligències contra la mare per un delicte d’abandó de menors, en haver deixat presumptament a la menor de manera conscient, amb risc greu per a la seua integritat o la seua vida. També es va traslladar la comunicació al departament de Serveis Socials per al seu estudi i seguiment.

La mare de la xiqueta va ser detinguda posteriorment en la caserna de la Guàrdia Civil, on va acudir al no trobar a la seua filla, per un presumpte delicte d’abandó d’obligacions familiars.

La mare de la xiqueta va ser detinguda posteriorment en la caserna de la Guàrdia Civil, on va acudir al no trobar a la seua filla. El regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha destacat la sensibilitat dels agents en aquesta actuació en la qual “es van bolcar” per a proporcionar atenció a la xiqueta i tractar de mitigar els possibles efectes traumàtics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.