Una mare abandona a la seua filla en un cotxe per a anar-se a una discoteca a Sueca

 

 

La Policia Local de Sueca va auxiliar una menor que es trobava desemparada i mullada de matinada a l’interior d’un cotxe, després del que va detindre a la seua mare per presumptament abandonar-la allí per a anar a una discoteca.

L’actuació es va produir dissabte passat, dins del dispositiu desplegat per la pluja i per les concentracions i botellons de joves en les zones d’oci de la ciutat, informa el consistori.

Va ser la pròpia menor la que va donar la veu d’alarma a través d’una anomenada al 112, moment en el qual els policies van desplegar tots els recursos per a intentar localitzar a la xiqueta que desconeixia el lloc exacte on estava, ja que resideixen en un altre municipi.

Segons el Consistori, la xicoteta va ser localitzada al cap de pocs minuts amb la roba mullada, nerviosa i plorant a l’interior del vehicle aparcat en un carrer.

La xiqueta desconeixia el lloc exacte on estava, al no residir a Sueca, però va ser localitzada al cap de pocs minuts amb la roba mullada, nerviosa i plorant a l’interior del vehicle aparcat en un carrer.

Una vegada calmada i assistida, després de rebre aliment i roba d’abrigar, la menor va ser atesa personalment per una agent de la Policia Local amb formació en psicologia per a intentar evitar, o minimitzar en la mesura del possible, les conseqüències d’aquesta experiència.

Al mateix temps es van realitzar les corresponents diligències contra la mare per un delicte d’abandó de menors, en haver deixat presumptament a la menor de manera conscient, amb risc greu per a la seua integritat o la seua vida. També es va traslladar la comunicació al departament de Serveis Socials per al seu estudi i seguiment.

La mare de la xiqueta va ser detinguda posteriorment en la caserna de la Guàrdia Civil, on va acudir al no trobar a la seua filla, per un presumpte delicte d’abandó d’obligacions familiars.

La mare de la xiqueta va ser detinguda posteriorment en la caserna de la Guàrdia Civil, on va acudir al no trobar a la seua filla. El regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha destacat la sensibilitat dels agents en aquesta actuació en la qual “es van bolcar” per a proporcionar atenció a la xiqueta i tractar de mitigar els possibles efectes traumàtics.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.