Una mare abandona a la seua filla en un cotxe per a anar-se a una discoteca a Sueca

 

 

La Policia Local de Sueca va auxiliar una menor que es trobava desemparada i mullada de matinada a l’interior d’un cotxe, després del que va detindre a la seua mare per presumptament abandonar-la allí per a anar a una discoteca.

L’actuació es va produir dissabte passat, dins del dispositiu desplegat per la pluja i per les concentracions i botellons de joves en les zones d’oci de la ciutat, informa el consistori.

Va ser la pròpia menor la que va donar la veu d’alarma a través d’una anomenada al 112, moment en el qual els policies van desplegar tots els recursos per a intentar localitzar a la xiqueta que desconeixia el lloc exacte on estava, ja que resideixen en un altre municipi.

Segons el Consistori, la xicoteta va ser localitzada al cap de pocs minuts amb la roba mullada, nerviosa i plorant a l’interior del vehicle aparcat en un carrer.

La xiqueta desconeixia el lloc exacte on estava, al no residir a Sueca, però va ser localitzada al cap de pocs minuts amb la roba mullada, nerviosa i plorant a l’interior del vehicle aparcat en un carrer.

Una vegada calmada i assistida, després de rebre aliment i roba d’abrigar, la menor va ser atesa personalment per una agent de la Policia Local amb formació en psicologia per a intentar evitar, o minimitzar en la mesura del possible, les conseqüències d’aquesta experiència.

Al mateix temps es van realitzar les corresponents diligències contra la mare per un delicte d’abandó de menors, en haver deixat presumptament a la menor de manera conscient, amb risc greu per a la seua integritat o la seua vida. També es va traslladar la comunicació al departament de Serveis Socials per al seu estudi i seguiment.

La mare de la xiqueta va ser detinguda posteriorment en la caserna de la Guàrdia Civil, on va acudir al no trobar a la seua filla, per un presumpte delicte d’abandó d’obligacions familiars.

La mare de la xiqueta va ser detinguda posteriorment en la caserna de la Guàrdia Civil, on va acudir al no trobar a la seua filla. El regidor de Seguretat Ciutadana de Sueca, Carlos Ramírez, ha destacat la sensibilitat dels agents en aquesta actuació en la qual “es van bolcar” per a proporcionar atenció a la xiqueta i tractar de mitigar els possibles efectes traumàtics.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.