11.5 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Detingut per abandonar a la seua filla de dos anys a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes d’abandó de menor, després d’estar a càrrec de la seua filla de dos anys mentre la mare es trobava treballant.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou menys deu de la vesprada del divendres a la ciutat de Gandia, en plenes festes falleres, quan agents de la Policia Nacional van ser requerits per diversos ciutadans que portaven a una menor d’uns dos anys agafada de la mà, ja que l’havien vista deambular sola per la carretera d’eixida d’eixa ciutat cap a Barx, amb el consegüent risc que comportava principalment per a la menor així com per als conductors que per allí circulaven, a causa de la poca visibilitat existent i les hores que eren.

Els policies es van fer càrrec de la menor i van donar una batuda per la zona per a veure si hi havia alguna persona que estiguera a càrrec d’esta, no podent localitzar a ningú. Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera

La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.

Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant

Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.

L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida

L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.