Detingut per abandonar a la seua filla de dos anys a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 39 anys com a presumpte autor dels delictes d’abandó de menor, després d’estar a càrrec de la seua filla de dos anys mentre la mare es trobava treballant.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou menys deu de la vesprada del divendres a la ciutat de Gandia, en plenes festes falleres, quan agents de la Policia Nacional van ser requerits per diversos ciutadans que portaven a una menor d’uns dos anys agafada de la mà, ja que l’havien vista deambular sola per la carretera d’eixida d’eixa ciutat cap a Barx, amb el consegüent risc que comportava principalment per a la menor així com per als conductors que per allí circulaven, a causa de la poca visibilitat existent i les hores que eren.

Els policies es van fer càrrec de la menor i van donar una batuda per la zona per a veure si hi havia alguna persona que estiguera a càrrec d’esta, no podent localitzar a ningú. Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.