5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Un absolt i un condemnat per violar a una xica en Benidorm

menor

Quatre anys de condemna per abusar d’una jove britànica en Benidorm  | València Diari

Condemnen a 4 anys i tres mesos de presó a un dels dos jóvens britànics que havien sigut acusats d’abusar sexualment d’una xica, també britànica, en un apartament en Benidorm l’estiu del 2018, segons informa ‘Levante’. Els delictes que se li atribuïxen són d’abús sexual i de lesions per causar-li un desgarrament vaginal. A demés, el condemnat haurà d’indemnitzar a la víctima amb una quantitat de 6.000 euros.

 

La defensa, satisfeta amb la condemna

Quant a l’altre acusat, l’Audiència Provincial d’Alacant l’ha deixat en llibertat. La Fiscalia, que en un primer moment havia demanat penes de 14 anys per als dos jóvens, en el juí les va rebaixar a 9 anys per a un i a 7 anys per a l’altre turista. Però el Tribunal no considera provat que la víctima s’oposara a les relacions prèvies a la pràctica sexual, en la que la víctima va resultar lesionada en la vagina com a conseqüència de la introducció del puny o una part de la mà de l’acusat.

 

Jorge Martínez Navas, advocat defensor dels dos acusats de 23 i 26 anys en l’actualitat, ha declarat que està «molt satisfet» amb la sentència, ja que en un principi els demanaven 14 anys, però que de totes maneres recorrerà a la condemna d’un dels dos acusats. 

 

Els fets van passar la nit del 27 de juny del 2018, quan els dos turistes britànics estaven de vacacions en Benidorm i es van trobar en un dels bars a la xica de la seua mateixa nacionalitat, a qui ja havien conegut la nit anterior. Després d’haver estat parlant fins a altes hores de la nit, els tres pujaren a l’apartament de la britànica. 

 

Quan van arribar a l’apartament, van traure un matalap al balcó i un dels acusats i la jove van mantindre relacions sexuals. Durant l’acte, el jove li va introduir una part de la mà en la vagina, cosa que li va causar un gran dolor, i a pesar de la insistència d’ella per a que parara, ell no ho va fer fins que va vore que a la xica li estava eixint sang.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.