Un absolt i un condemnat per violar a una xica en Benidorm

menor

Quatre anys de condemna per abusar d’una jove britànica en Benidorm  | València Diari

Condemnen a 4 anys i tres mesos de presó a un dels dos jóvens britànics que havien sigut acusats d’abusar sexualment d’una xica, també britànica, en un apartament en Benidorm l’estiu del 2018, segons informa ‘Levante’. Els delictes que se li atribuïxen són d’abús sexual i de lesions per causar-li un desgarrament vaginal. A demés, el condemnat haurà d’indemnitzar a la víctima amb una quantitat de 6.000 euros.

 

La defensa, satisfeta amb la condemna

Quant a l’altre acusat, l’Audiència Provincial d’Alacant l’ha deixat en llibertat. La Fiscalia, que en un primer moment havia demanat penes de 14 anys per als dos jóvens, en el juí les va rebaixar a 9 anys per a un i a 7 anys per a l’altre turista. Però el Tribunal no considera provat que la víctima s’oposara a les relacions prèvies a la pràctica sexual, en la que la víctima va resultar lesionada en la vagina com a conseqüència de la introducció del puny o una part de la mà de l’acusat.

 

Jorge Martínez Navas, advocat defensor dels dos acusats de 23 i 26 anys en l’actualitat, ha declarat que està «molt satisfet» amb la sentència, ja que en un principi els demanaven 14 anys, però que de totes maneres recorrerà a la condemna d’un dels dos acusats. 

 

Els fets van passar la nit del 27 de juny del 2018, quan els dos turistes britànics estaven de vacacions en Benidorm i es van trobar en un dels bars a la xica de la seua mateixa nacionalitat, a qui ja havien conegut la nit anterior. Després d’haver estat parlant fins a altes hores de la nit, els tres pujaren a l’apartament de la britànica. 

 

Quan van arribar a l’apartament, van traure un matalap al balcó i un dels acusats i la jove van mantindre relacions sexuals. Durant l’acte, el jove li va introduir una part de la mà en la vagina, cosa que li va causar un gran dolor, i a pesar de la insistència d’ella per a que parara, ell no ho va fer fins que va vore que a la xica li estava eixint sang.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.
FILMOTECA D'ESTIU