Un absolt i un condemnat per violar a una xica en Benidorm

menor

Quatre anys de condemna per abusar d’una jove britànica en Benidorm  | València Diari

Condemnen a 4 anys i tres mesos de presó a un dels dos jóvens britànics que havien sigut acusats d’abusar sexualment d’una xica, també britànica, en un apartament en Benidorm l’estiu del 2018, segons informa ‘Levante’. Els delictes que se li atribuïxen són d’abús sexual i de lesions per causar-li un desgarrament vaginal. A demés, el condemnat haurà d’indemnitzar a la víctima amb una quantitat de 6.000 euros.

 

La defensa, satisfeta amb la condemna

Quant a l’altre acusat, l’Audiència Provincial d’Alacant l’ha deixat en llibertat. La Fiscalia, que en un primer moment havia demanat penes de 14 anys per als dos jóvens, en el juí les va rebaixar a 9 anys per a un i a 7 anys per a l’altre turista. Però el Tribunal no considera provat que la víctima s’oposara a les relacions prèvies a la pràctica sexual, en la que la víctima va resultar lesionada en la vagina com a conseqüència de la introducció del puny o una part de la mà de l’acusat.

 

Jorge Martínez Navas, advocat defensor dels dos acusats de 23 i 26 anys en l’actualitat, ha declarat que està «molt satisfet» amb la sentència, ja que en un principi els demanaven 14 anys, però que de totes maneres recorrerà a la condemna d’un dels dos acusats. 

 

Els fets van passar la nit del 27 de juny del 2018, quan els dos turistes britànics estaven de vacacions en Benidorm i es van trobar en un dels bars a la xica de la seua mateixa nacionalitat, a qui ja havien conegut la nit anterior. Després d’haver estat parlant fins a altes hores de la nit, els tres pujaren a l’apartament de la britànica. 

 

Quan van arribar a l’apartament, van traure un matalap al balcó i un dels acusats i la jove van mantindre relacions sexuals. Durant l’acte, el jove li va introduir una part de la mà en la vagina, cosa que li va causar un gran dolor, i a pesar de la insistència d’ella per a que parara, ell no ho va fer fins que va vore que a la xica li estava eixint sang.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.