Un absolt i un condemnat per violar a una xica en Benidorm

menor

Quatre anys de condemna per abusar d’una jove britànica en Benidorm  | València Diari

Condemnen a 4 anys i tres mesos de presó a un dels dos jóvens britànics que havien sigut acusats d’abusar sexualment d’una xica, també britànica, en un apartament en Benidorm l’estiu del 2018, segons informa ‘Levante’. Els delictes que se li atribuïxen són d’abús sexual i de lesions per causar-li un desgarrament vaginal. A demés, el condemnat haurà d’indemnitzar a la víctima amb una quantitat de 6.000 euros.

 

La defensa, satisfeta amb la condemna

Quant a l’altre acusat, l’Audiència Provincial d’Alacant l’ha deixat en llibertat. La Fiscalia, que en un primer moment havia demanat penes de 14 anys per als dos jóvens, en el juí les va rebaixar a 9 anys per a un i a 7 anys per a l’altre turista. Però el Tribunal no considera provat que la víctima s’oposara a les relacions prèvies a la pràctica sexual, en la que la víctima va resultar lesionada en la vagina com a conseqüència de la introducció del puny o una part de la mà de l’acusat.

 

Jorge Martínez Navas, advocat defensor dels dos acusats de 23 i 26 anys en l’actualitat, ha declarat que està «molt satisfet» amb la sentència, ja que en un principi els demanaven 14 anys, però que de totes maneres recorrerà a la condemna d’un dels dos acusats. 

 

Els fets van passar la nit del 27 de juny del 2018, quan els dos turistes britànics estaven de vacacions en Benidorm i es van trobar en un dels bars a la xica de la seua mateixa nacionalitat, a qui ja havien conegut la nit anterior. Després d’haver estat parlant fins a altes hores de la nit, els tres pujaren a l’apartament de la britànica. 

 

Quan van arribar a l’apartament, van traure un matalap al balcó i un dels acusats i la jove van mantindre relacions sexuals. Durant l’acte, el jove li va introduir una part de la mà en la vagina, cosa que li va causar un gran dolor, i a pesar de la insistència d’ella per a que parara, ell no ho va fer fins que va vore que a la xica li estava eixint sang.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU