17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un absolt i un condemnat per violar a una xica en Benidorm

menor

Quatre anys de condemna per abusar d’una jove britànica en Benidorm  | València Diari

Condemnen a 4 anys i tres mesos de presó a un dels dos jóvens britànics que havien sigut acusats d’abusar sexualment d’una xica, també britànica, en un apartament en Benidorm l’estiu del 2018, segons informa ‘Levante’. Els delictes que se li atribuïxen són d’abús sexual i de lesions per causar-li un desgarrament vaginal. A demés, el condemnat haurà d’indemnitzar a la víctima amb una quantitat de 6.000 euros.

 

La defensa, satisfeta amb la condemna

Quant a l’altre acusat, l’Audiència Provincial d’Alacant l’ha deixat en llibertat. La Fiscalia, que en un primer moment havia demanat penes de 14 anys per als dos jóvens, en el juí les va rebaixar a 9 anys per a un i a 7 anys per a l’altre turista. Però el Tribunal no considera provat que la víctima s’oposara a les relacions prèvies a la pràctica sexual, en la que la víctima va resultar lesionada en la vagina com a conseqüència de la introducció del puny o una part de la mà de l’acusat.

 

Jorge Martínez Navas, advocat defensor dels dos acusats de 23 i 26 anys en l’actualitat, ha declarat que està «molt satisfet» amb la sentència, ja que en un principi els demanaven 14 anys, però que de totes maneres recorrerà a la condemna d’un dels dos acusats. 

 

Els fets van passar la nit del 27 de juny del 2018, quan els dos turistes britànics estaven de vacacions en Benidorm i es van trobar en un dels bars a la xica de la seua mateixa nacionalitat, a qui ja havien conegut la nit anterior. Després d’haver estat parlant fins a altes hores de la nit, els tres pujaren a l’apartament de la britànica. 

 

Quan van arribar a l’apartament, van traure un matalap al balcó i un dels acusats i la jove van mantindre relacions sexuals. Durant l’acte, el jove li va introduir una part de la mà en la vagina, cosa que li va causar un gran dolor, i a pesar de la insistència d’ella per a que parara, ell no ho va fer fins que va vore que a la xica li estava eixint sang.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.