10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Absolen a un pare acusat d’abusar de la seua filla de dos anys en Vila-real

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un home de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de l’acusació d’abusos sexuals a la seua filla menor quan esta tenia dos anys

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el tribunal de Castelló no creu provat que l’home, per a qui la Fiscalia Provincial demanava una pena de quatre anys de presó, donarà colpets amb el seu membre viril a la menor de les seues filles mentres ella estava nua. 

 

Segons la sentència, «existixen dubtes raonables que impedixen arribar al convenciment de la realitat dels fets imputats» i és que els magistrats assenyalen que la versió de la víctima i de la seua germana major podrien estar suggestionades i induïdes presumptament per la seua mare.

 

El divorci, la possible causa de la denúncia

El pare de la xiqueta sempre va negar els fets i va acusar la seua dona d’instrumentalitzar el procés judicial contra ell per a quedar-se amb la guarda i custòdia de les seues filles.

 

La denúncia es va formular en 2016 i el judici es va celebrar en novembre d’enguany. Durant el judici, l’acusat, ara absolt de tots els càrrecs, va incidir durant el seu interrogatori en què la parella havia parlat de separar-se abans de presentar la mare la denúncia per suposats abusos. La dona, segons la versió del marit, no admetia no quedar-se amb la custòdia exclusiva de les xiquetes.

 

L’entorn del pare celebra ara la decisió judicial després de quatre llargs anys de «calvari» i «judici públic» per a l’home. Desafortunadament, a conseqüència d’esta greu acusació contra l’home, la relació amb les seues filles s’ha vist seriosament afectada per la causa, han manifestat fonts familiars al citat mitjà.

 

La defensa de l’home ara absolt sempre va mantenir que la denúncia era «falsa» i estava enfocada exclusivament a conseguir «mesures provisionals favorables al seu interès en el procés de divorci».

Últimes notícies

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.