Absolen a un pare acusat d’abusar de la seua filla de dos anys en Vila-real

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un home de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de l’acusació d’abusos sexuals a la seua filla menor quan esta tenia dos anys

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el tribunal de Castelló no creu provat que l’home, per a qui la Fiscalia Provincial demanava una pena de quatre anys de presó, donarà colpets amb el seu membre viril a la menor de les seues filles mentres ella estava nua. 

 

Segons la sentència, «existixen dubtes raonables que impedixen arribar al convenciment de la realitat dels fets imputats» i és que els magistrats assenyalen que la versió de la víctima i de la seua germana major podrien estar suggestionades i induïdes presumptament per la seua mare.

 

El divorci, la possible causa de la denúncia

El pare de la xiqueta sempre va negar els fets i va acusar la seua dona d’instrumentalitzar el procés judicial contra ell per a quedar-se amb la guarda i custòdia de les seues filles.

 

La denúncia es va formular en 2016 i el judici es va celebrar en novembre d’enguany. Durant el judici, l’acusat, ara absolt de tots els càrrecs, va incidir durant el seu interrogatori en què la parella havia parlat de separar-se abans de presentar la mare la denúncia per suposats abusos. La dona, segons la versió del marit, no admetia no quedar-se amb la custòdia exclusiva de les xiquetes.

 

L’entorn del pare celebra ara la decisió judicial després de quatre llargs anys de «calvari» i «judici públic» per a l’home. Desafortunadament, a conseqüència d’esta greu acusació contra l’home, la relació amb les seues filles s’ha vist seriosament afectada per la causa, han manifestat fonts familiars al citat mitjà.

 

La defensa de l’home ara absolt sempre va mantenir que la denúncia era «falsa» i estava enfocada exclusivament a conseguir «mesures provisionals favorables al seu interès en el procés de divorci».

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.