Absolen a un pare acusat d’abusar de la seua filla de dos anys en Vila-real

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un home de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de l’acusació d’abusos sexuals a la seua filla menor quan esta tenia dos anys

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el tribunal de Castelló no creu provat que l’home, per a qui la Fiscalia Provincial demanava una pena de quatre anys de presó, donarà colpets amb el seu membre viril a la menor de les seues filles mentres ella estava nua. 

 

Segons la sentència, «existixen dubtes raonables que impedixen arribar al convenciment de la realitat dels fets imputats» i és que els magistrats assenyalen que la versió de la víctima i de la seua germana major podrien estar suggestionades i induïdes presumptament per la seua mare.

 

El divorci, la possible causa de la denúncia

El pare de la xiqueta sempre va negar els fets i va acusar la seua dona d’instrumentalitzar el procés judicial contra ell per a quedar-se amb la guarda i custòdia de les seues filles.

 

La denúncia es va formular en 2016 i el judici es va celebrar en novembre d’enguany. Durant el judici, l’acusat, ara absolt de tots els càrrecs, va incidir durant el seu interrogatori en què la parella havia parlat de separar-se abans de presentar la mare la denúncia per suposats abusos. La dona, segons la versió del marit, no admetia no quedar-se amb la custòdia exclusiva de les xiquetes.

 

L’entorn del pare celebra ara la decisió judicial després de quatre llargs anys de «calvari» i «judici públic» per a l’home. Desafortunadament, a conseqüència d’esta greu acusació contra l’home, la relació amb les seues filles s’ha vist seriosament afectada per la causa, han manifestat fonts familiars al citat mitjà.

 

La defensa de l’home ara absolt sempre va mantenir que la denúncia era «falsa» i estava enfocada exclusivament a conseguir «mesures provisionals favorables al seu interès en el procés de divorci».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.