Absolen a un pare acusat d’abusar de la seua filla de dos anys en Vila-real

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un home de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de l’acusació d’abusos sexuals a la seua filla menor quan esta tenia dos anys

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el tribunal de Castelló no creu provat que l’home, per a qui la Fiscalia Provincial demanava una pena de quatre anys de presó, donarà colpets amb el seu membre viril a la menor de les seues filles mentres ella estava nua. 

 

Segons la sentència, «existixen dubtes raonables que impedixen arribar al convenciment de la realitat dels fets imputats» i és que els magistrats assenyalen que la versió de la víctima i de la seua germana major podrien estar suggestionades i induïdes presumptament per la seua mare.

 

El divorci, la possible causa de la denúncia

El pare de la xiqueta sempre va negar els fets i va acusar la seua dona d’instrumentalitzar el procés judicial contra ell per a quedar-se amb la guarda i custòdia de les seues filles.

 

La denúncia es va formular en 2016 i el judici es va celebrar en novembre d’enguany. Durant el judici, l’acusat, ara absolt de tots els càrrecs, va incidir durant el seu interrogatori en què la parella havia parlat de separar-se abans de presentar la mare la denúncia per suposats abusos. La dona, segons la versió del marit, no admetia no quedar-se amb la custòdia exclusiva de les xiquetes.

 

L’entorn del pare celebra ara la decisió judicial després de quatre llargs anys de «calvari» i «judici públic» per a l’home. Desafortunadament, a conseqüència d’esta greu acusació contra l’home, la relació amb les seues filles s’ha vist seriosament afectada per la causa, han manifestat fonts familiars al citat mitjà.

 

La defensa de l’home ara absolt sempre va mantenir que la denúncia era «falsa» i estava enfocada exclusivament a conseguir «mesures provisionals favorables al seu interès en el procés de divorci».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.