22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Absolen a un pare acusat d’abusar de la seua filla de dos anys en Vila-real

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un home de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), de l’acusació d’abusos sexuals a la seua filla menor quan esta tenia dos anys

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el tribunal de Castelló no creu provat que l’home, per a qui la Fiscalia Provincial demanava una pena de quatre anys de presó, donarà colpets amb el seu membre viril a la menor de les seues filles mentres ella estava nua. 

 

Segons la sentència, «existixen dubtes raonables que impedixen arribar al convenciment de la realitat dels fets imputats» i és que els magistrats assenyalen que la versió de la víctima i de la seua germana major podrien estar suggestionades i induïdes presumptament per la seua mare.

 

El divorci, la possible causa de la denúncia

El pare de la xiqueta sempre va negar els fets i va acusar la seua dona d’instrumentalitzar el procés judicial contra ell per a quedar-se amb la guarda i custòdia de les seues filles.

 

La denúncia es va formular en 2016 i el judici es va celebrar en novembre d’enguany. Durant el judici, l’acusat, ara absolt de tots els càrrecs, va incidir durant el seu interrogatori en què la parella havia parlat de separar-se abans de presentar la mare la denúncia per suposats abusos. La dona, segons la versió del marit, no admetia no quedar-se amb la custòdia exclusiva de les xiquetes.

 

L’entorn del pare celebra ara la decisió judicial després de quatre llargs anys de «calvari» i «judici públic» per a l’home. Desafortunadament, a conseqüència d’esta greu acusació contra l’home, la relació amb les seues filles s’ha vist seriosament afectada per la causa, han manifestat fonts familiars al citat mitjà.

 

La defensa de l’home ara absolt sempre va mantenir que la denúncia era «falsa» i estava enfocada exclusivament a conseguir «mesures provisionals favorables al seu interès en el procés de divorci».

Últimes notícies

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.

RTVE i TelevisaUnivision confirmen plans més enllà de Benidorm Fest per a bastir ponts amb Amèrica

RTVE i TelevisaUnivision han confirmat que treballen en nous projectes conjunts per a acostar el festival al mercat americà. L'estratègia es recolza en premis amb Miami i Estocolm i en l'aliança amb Spotify.

Baldoví lliga Aragó a l’avanç de l’esquerra arrelada i obri la porta a aliances en la Comunitat

El síndic de Compromís ha vinculat el resultat a Aragó amb la força de les esquerres pegades al territori i ha obert a aliances si prioritzen problemes valencians.

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.