11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un home agredix sexualment a la neta de la seua parella en València

Imatge d'arxiu d'una dona plorant

La xiqueta, de 6 anyets, jugava amb el seu presumpte agressor en ca la iaia d’ella | Pexels

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 42 anys per, presumptament, abusar sexualment de la neta de la seua parella, una xiqueta de sis anys, quan la menuda es quedava a càrrec de la seua iaia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions van començar quan els agents van rebre informació d’una menor que, segons pareix, estava sent víctima d’abusos sexuals per part de la parella de la seua iaia, que es quedava al càrrec de la seua neta mentres sa mare treballava.

 

Els agents van descobrir que el sospitós, presumptament, aprofitava mentres jugava a amagar-se amb la menor per a abusar sexualment d’ella, amb tocaments de les parts íntimes dels dos. L’home, segons pareix, va demanar a la menor que no li contara res dels que passava a la iaia ja que ella s’enfadaria.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós, que després de conéixer que estava sent buscat per la policia, es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals. El detingut, sense antecedents policials, ha passat ahir dissabte a disposició judicial.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.