Un home agredix sexualment a la neta de la seua parella en València

Imatge d'arxiu d'una dona plorant

La xiqueta, de 6 anyets, jugava amb el seu presumpte agressor en ca la iaia d’ella | Pexels

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 42 anys per, presumptament, abusar sexualment de la neta de la seua parella, una xiqueta de sis anys, quan la menuda es quedava a càrrec de la seua iaia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions van començar quan els agents van rebre informació d’una menor que, segons pareix, estava sent víctima d’abusos sexuals per part de la parella de la seua iaia, que es quedava al càrrec de la seua neta mentres sa mare treballava.

 

Els agents van descobrir que el sospitós, presumptament, aprofitava mentres jugava a amagar-se amb la menor per a abusar sexualment d’ella, amb tocaments de les parts íntimes dels dos. L’home, segons pareix, va demanar a la menor que no li contara res dels que passava a la iaia ja que ella s’enfadaria.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós, que després de conéixer que estava sent buscat per la policia, es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals. El detingut, sense antecedents policials, ha passat ahir dissabte a disposició judicial.

Últimes notícies

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.