Un home agredix sexualment a la neta de la seua parella en València

Imatge d'arxiu d'una dona plorant

La xiqueta, de 6 anyets, jugava amb el seu presumpte agressor en ca la iaia d’ella | Pexels

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 42 anys per, presumptament, abusar sexualment de la neta de la seua parella, una xiqueta de sis anys, quan la menuda es quedava a càrrec de la seua iaia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions van començar quan els agents van rebre informació d’una menor que, segons pareix, estava sent víctima d’abusos sexuals per part de la parella de la seua iaia, que es quedava al càrrec de la seua neta mentres sa mare treballava.

 

Els agents van descobrir que el sospitós, presumptament, aprofitava mentres jugava a amagar-se amb la menor per a abusar sexualment d’ella, amb tocaments de les parts íntimes dels dos. L’home, segons pareix, va demanar a la menor que no li contara res dels que passava a la iaia ja que ella s’enfadaria.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós, que després de conéixer que estava sent buscat per la policia, es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals. El detingut, sense antecedents policials, ha passat ahir dissabte a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.