Un home agredix sexualment a la neta de la seua parella en València

Imatge d'arxiu d'una dona plorant

La xiqueta, de 6 anyets, jugava amb el seu presumpte agressor en ca la iaia d’ella | Pexels

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la Ciutat de València a un home de 42 anys per, presumptament, abusar sexualment de la neta de la seua parella, una xiqueta de sis anys, quan la menuda es quedava a càrrec de la seua iaia.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les investigacions van començar quan els agents van rebre informació d’una menor que, segons pareix, estava sent víctima d’abusos sexuals per part de la parella de la seua iaia, que es quedava al càrrec de la seua neta mentres sa mare treballava.

 

Els agents van descobrir que el sospitós, presumptament, aprofitava mentres jugava a amagar-se amb la menor per a abusar sexualment d’ella, amb tocaments de les parts íntimes dels dos. L’home, segons pareix, va demanar a la menor que no li contara res dels que passava a la iaia ja que ella s’enfadaria.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós, que després de conéixer que estava sent buscat per la policia, es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals. El detingut, sense antecedents policials, ha passat ahir dissabte a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.