15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Accident aeri: Un avió amb 133 persones s’estavella en el sud de la Xina

Un Boeing 737-800 de la Xina Eastern que realitzava el trajecte entre les ciutats xineses de Kunming (sud-oest) i Cantó es va estavellar hui amb 133 persones a bord, va informar la televisió estatal CCTV.

El vol MU5735, que havia enlairat a les 13.15, hora local (5.15 GMT), es va precipitar a terra a la regió de Guangxi (sud) sense que de moment es coneguen més detalls ni si hi ha supervivents. De moment es desconeixen les causes del sinistre i els equips de rescat treballen en la zona, sense aportar dades sobre possibles víctimes.

Equips de rescat es van dirigir al lloc per a tractar de trobar supervivents, agrega la cadena estatal xinesa, segons la qual l’accident va provocar un incendi forestal en el comtat Teng de la ciutat de Wuzhou, en Guangxi.

El vol tenia una duració prevista d’una hora i quaranta minuts, en la qual l’aparell, de quasi set anys d’antiguitat, havia de recórrer els 1.357 quilòmetres que separen Kunming de Cantó.

Últimes notícies

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.