13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Un xiquet ferit en xocar un cotxe i una bicicleta en Vila-real

 

Esta vesprada, cap a les 15.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en xocar un cotxe contra una bicicleta davant d’un centre educatiu del terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a causa de l‘impacte del xoc, el conductor de la bicicleta, un xiquet de 14 anys, s’ha colpejat el cap contra la part davantera del vehicle i, encara que no presentava ferides, han decidit cridar als servicis mèdics.

 

El menor estava conscient després de l’accident, però es troba en el centre hospitalari en observació, encara que, al principi, les seues lesions no es consideren greus.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de la Policia Local de Vila-real, així com una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). El xiquet es trobava en terra, a l’arribada dels mitjans i la bicicleta recolzada en la paret, així com la motxilla del jove. Mentrestant, el vehicle implicat en l’accident tenia la lluna davantera trencada.

 

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.