Un xiquet ferit en xocar un cotxe i una bicicleta en Vila-real

 

Esta vesprada, cap a les 15.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en xocar un cotxe contra una bicicleta davant d’un centre educatiu del terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a causa de l‘impacte del xoc, el conductor de la bicicleta, un xiquet de 14 anys, s’ha colpejat el cap contra la part davantera del vehicle i, encara que no presentava ferides, han decidit cridar als servicis mèdics.

 

El menor estava conscient després de l’accident, però es troba en el centre hospitalari en observació, encara que, al principi, les seues lesions no es consideren greus.

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de la Policia Local de Vila-real, així com una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). El xiquet es trobava en terra, a l’arribada dels mitjans i la bicicleta recolzada en la paret, així com la motxilla del jove. Mentrestant, el vehicle implicat en l’accident tenia la lluna davantera trencada.

 

Últimes notícies

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.