Un accident entre dos cotxes deixa dos persones atrapades en l’A-7 a l’altura d’Alberic

Hui, al voltant de les 18.30 hores d'esta vesprada s'ha produït un accident entre dos vehicles que han col·lisionat per proximitat en l'A-7 en el terme municipal d'Alberic. De moment es desconeixen les causes que han provocat el sinistre però segons sembla s'han xocat els vehicles en l'eixida 385 direcció nord. Dos persones s'han quedat atrapades en els vehicles. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha alertat els bombers que ha traslladat fins al lloc de l'accident dos BUP, i sergent d'Alzira, amb nou efectius en total. Així mateix ha acudit una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Servei Vital Bàsic (SVB), que han assistit a dos dones d'uns 70 anys. Una volta estabilitzades han sigut traslladades a l'Hospital d'Alzira, on han hagut de ser ateses les dos per policontusions i una d'elles amb un traumatisme cranioencefàlic.

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.