Un accident entre dos cotxes deixa dos persones atrapades en l’A-7 a l’altura d’Alberic

Hui, al voltant de les 18.30 hores d'esta vesprada s'ha produït un accident entre dos vehicles que han col·lisionat per proximitat en l'A-7 en el terme municipal d'Alberic. De moment es desconeixen les causes que han provocat el sinistre però segons sembla s'han xocat els vehicles en l'eixida 385 direcció nord. Dos persones s'han quedat atrapades en els vehicles. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha alertat els bombers que ha traslladat fins al lloc de l'accident dos BUP, i sergent d'Alzira, amb nou efectius en total. Així mateix ha acudit una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Servei Vital Bàsic (SVB), que han assistit a dos dones d'uns 70 anys. Una volta estabilitzades han sigut traslladades a l'Hospital d'Alzira, on han hagut de ser ateses les dos per policontusions i una d'elles amb un traumatisme cranioencefàlic.

Últimes notícies

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.
FILMOTECA D'ESTIU