Hui, al voltant de les 18.30 hores d'esta vesprada s'ha produït un accident entre dos vehicles que han col·lisionat per proximitat en l'A-7 en el terme municipal d'Alberic. De moment es desconeixen les causes que han provocat el sinistre però segons sembla s'han xocat els vehicles en l'eixida 385 direcció nord. Dos persones s'han quedat atrapades en els vehicles. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències ha alertat els bombers que ha traslladat fins al lloc de l'accident dos BUP, i sergent d'Alzira, amb nou efectius en total. Així mateix ha acudit una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Servei Vital Bàsic (SVB), que han assistit a dos dones d'uns 70 anys. Una volta estabilitzades han sigut traslladades a l'Hospital d'Alzira, on han hagut de ser ateses les dos per policontusions i una d'elles amb un traumatisme cranioencefàlic.
Un accident entre dos cotxes deixa dos persones atrapades en l’A-7 a l’altura d’Alberic
Últimes notícies
Esports
Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà
El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.
Social
Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola
Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.
Successos
Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat
Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.
Esports
Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte
Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.
Successos
La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta
La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.
Oratge
Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa
Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.
Successos
La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O
La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.
Esports
València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona
L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.







