Un accident de trànsit d’un camió deixa un atrapat i causa retencions en l’AP7 en Castelló

Retencions

L’accident s’ha produït en el quilòmetre 425 | DGT

 

Esta vesprada de dimarts, cap a les 17.30 hores, en la ciutat de Castelló, s’ha produït un accident de trànsit amb un camió implicat. Els fets han passat en l’autopista AP-7 a l’altura del quilòmetre 425 en direcció València.

 

Segons expliquen des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), fins al lloc s’han desplaçat dotacions del parc de la Plana Alta, de Castelló i agents policials de la ciutat per a rescatar al conductor del vehicle, que ha quedat atrapat. Fins al moment es desconeixen les causes de l’accident i l’estat de salut de la víctima. L’incident ha provocat cues d’uns dos quilòmetres entre la capital de la Plana i Benicàssim.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.

Benidorm reserva 60 milions del seu pressupost de 2026 per a pagar la sentència de Serra Gelada

Benidorm destinarà 60 milions del seu pressupost municipal de 2026 al pagament de la sentència pels sòls del APR-7 de Serra Gelada, sense pujar impostos ni retallar servicis, i amb un fort impuls inversor i social.

El PPCV alerta de l’agonia del sanchismo i dubte del futur del PSPV

Fernando Pastor, síndic del PPCV en Les Corts, sosté que el sanchismo travessa una fase d'agonia política i es pregunta si arrossegarà al PSPV, al qual veu debilitat per la seua vinculació amb Pedro Sánchez i José Luis Rodríguez Zapatero.

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.