Persecució policial a un lladre de matinada per Castelló després de furtar en un comerç

Establiment

El lladre va utilitzar un objecte metàl·lic per a trencar el vidre de l’aparador | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha detingut esta matinada de diumenge a un xic de 31 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en furtar set telèfons mòbils després de trencar l’aparador d’un establiment de la plaça de Clavé.

 

Els fets s’han produït cap a les 02.00 hores, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) 092 ha rebut l’avís d’un veí que havia vist com un home havia agarrat un objecte metàl·lic de terra, l’havia tirat contra un aparador i, a continuació, havia ficat el braç dins del comerç per a furtar diferents objectes que estaven exposats en un taulell.

 

Mentres contava estos fets al CIMSE, el testimoni estava seguint al presumpte autor del robatori, que, després de furtar diferents telèfons mòbils i tirar l’objecte metàl·lic a un contenidor de fem, pegava a fugir per alguns dels carrers del centre de la ciutat. 

 

El recorregut de la fugida del presumpte autor dels fets ha sigut avisat pel CIMSE a totes les patrulles de la Policia Local de Castelló en servici i en pocs minuts dos dotacions de la Unitat de Comeses Especials, (OCE), han localitzat al presumpte autor del robatori en el carrer d’Isabel Ferrer.

 

Els agents han observat que la persona sospitosa tenia diferents ferides recents en la seua mà dreta i, una volta l’han identificat i registrat, els policies han localitzat entre la seua roba cinc mòbils de la marca Iphone i dos d’altres marques comercials. 

 

A la vista d’estos fets i que el presumpte autor del robatori no ha pogut justificar la propietat de cap d’estos objectes, els agents han procedit a la detenció d’I. N.M. per un presumpte delicte de robatori amb força.

 

Cal destacar que, posteriorment, els policies també han trobat l’objecte metàl·lic que havia utilitzat la persona arrestada per a trencar l’aparador, una tapa d’embornal que, després de ser utilitzada per a trencar el vidre, l’havia tirat el detingut a un contenidor de fem dels voltants. 

 

Finalment, el propietari de l’establiment afectat s’ha presentat en el lloc dels fets al cap de pocs minuts i els agents li han explicat els passos a seguir per a denunciar el robatori i recuperar els telèfons mòbils robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.