Persecució policial a un lladre de matinada per Castelló després de furtar en un comerç

Establiment

El lladre va utilitzar un objecte metàl·lic per a trencar el vidre de l’aparador | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha detingut esta matinada de diumenge a un xic de 31 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en furtar set telèfons mòbils després de trencar l’aparador d’un establiment de la plaça de Clavé.

 

Els fets s’han produït cap a les 02.00 hores, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) 092 ha rebut l’avís d’un veí que havia vist com un home havia agarrat un objecte metàl·lic de terra, l’havia tirat contra un aparador i, a continuació, havia ficat el braç dins del comerç per a furtar diferents objectes que estaven exposats en un taulell.

 

Mentres contava estos fets al CIMSE, el testimoni estava seguint al presumpte autor del robatori, que, després de furtar diferents telèfons mòbils i tirar l’objecte metàl·lic a un contenidor de fem, pegava a fugir per alguns dels carrers del centre de la ciutat. 

 

El recorregut de la fugida del presumpte autor dels fets ha sigut avisat pel CIMSE a totes les patrulles de la Policia Local de Castelló en servici i en pocs minuts dos dotacions de la Unitat de Comeses Especials, (OCE), han localitzat al presumpte autor del robatori en el carrer d’Isabel Ferrer.

 

Els agents han observat que la persona sospitosa tenia diferents ferides recents en la seua mà dreta i, una volta l’han identificat i registrat, els policies han localitzat entre la seua roba cinc mòbils de la marca Iphone i dos d’altres marques comercials. 

 

A la vista d’estos fets i que el presumpte autor del robatori no ha pogut justificar la propietat de cap d’estos objectes, els agents han procedit a la detenció d’I. N.M. per un presumpte delicte de robatori amb força.

 

Cal destacar que, posteriorment, els policies també han trobat l’objecte metàl·lic que havia utilitzat la persona arrestada per a trencar l’aparador, una tapa d’embornal que, després de ser utilitzada per a trencar el vidre, l’havia tirat el detingut a un contenidor de fem dels voltants. 

 

Finalment, el propietari de l’establiment afectat s’ha presentat en el lloc dels fets al cap de pocs minuts i els agents li han explicat els passos a seguir per a denunciar el robatori i recuperar els telèfons mòbils robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.