Persecució policial a un lladre de matinada per Castelló després de furtar en un comerç

Establiment

El lladre va utilitzar un objecte metàl·lic per a trencar el vidre de l’aparador | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha detingut esta matinada de diumenge a un xic de 31 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en furtar set telèfons mòbils després de trencar l’aparador d’un establiment de la plaça de Clavé.

 

Els fets s’han produït cap a les 02.00 hores, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) 092 ha rebut l’avís d’un veí que havia vist com un home havia agarrat un objecte metàl·lic de terra, l’havia tirat contra un aparador i, a continuació, havia ficat el braç dins del comerç per a furtar diferents objectes que estaven exposats en un taulell.

 

Mentres contava estos fets al CIMSE, el testimoni estava seguint al presumpte autor del robatori, que, després de furtar diferents telèfons mòbils i tirar l’objecte metàl·lic a un contenidor de fem, pegava a fugir per alguns dels carrers del centre de la ciutat. 

 

El recorregut de la fugida del presumpte autor dels fets ha sigut avisat pel CIMSE a totes les patrulles de la Policia Local de Castelló en servici i en pocs minuts dos dotacions de la Unitat de Comeses Especials, (OCE), han localitzat al presumpte autor del robatori en el carrer d’Isabel Ferrer.

 

Els agents han observat que la persona sospitosa tenia diferents ferides recents en la seua mà dreta i, una volta l’han identificat i registrat, els policies han localitzat entre la seua roba cinc mòbils de la marca Iphone i dos d’altres marques comercials. 

 

A la vista d’estos fets i que el presumpte autor del robatori no ha pogut justificar la propietat de cap d’estos objectes, els agents han procedit a la detenció d’I. N.M. per un presumpte delicte de robatori amb força.

 

Cal destacar que, posteriorment, els policies també han trobat l’objecte metàl·lic que havia utilitzat la persona arrestada per a trencar l’aparador, una tapa d’embornal que, després de ser utilitzada per a trencar el vidre, l’havia tirat el detingut a un contenidor de fem dels voltants. 

 

Finalment, el propietari de l’establiment afectat s’ha presentat en el lloc dels fets al cap de pocs minuts i els agents li han explicat els passos a seguir per a denunciar el robatori i recuperar els telèfons mòbils robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.