9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Persecució policial a un lladre de matinada per Castelló després de furtar en un comerç

Establiment

El lladre va utilitzar un objecte metàl·lic per a trencar el vidre de l’aparador | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha detingut esta matinada de diumenge a un xic de 31 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en furtar set telèfons mòbils després de trencar l’aparador d’un establiment de la plaça de Clavé.

 

Els fets s’han produït cap a les 02.00 hores, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) 092 ha rebut l’avís d’un veí que havia vist com un home havia agarrat un objecte metàl·lic de terra, l’havia tirat contra un aparador i, a continuació, havia ficat el braç dins del comerç per a furtar diferents objectes que estaven exposats en un taulell.

 

Mentres contava estos fets al CIMSE, el testimoni estava seguint al presumpte autor del robatori, que, després de furtar diferents telèfons mòbils i tirar l’objecte metàl·lic a un contenidor de fem, pegava a fugir per alguns dels carrers del centre de la ciutat. 

 

El recorregut de la fugida del presumpte autor dels fets ha sigut avisat pel CIMSE a totes les patrulles de la Policia Local de Castelló en servici i en pocs minuts dos dotacions de la Unitat de Comeses Especials, (OCE), han localitzat al presumpte autor del robatori en el carrer d’Isabel Ferrer.

 

Els agents han observat que la persona sospitosa tenia diferents ferides recents en la seua mà dreta i, una volta l’han identificat i registrat, els policies han localitzat entre la seua roba cinc mòbils de la marca Iphone i dos d’altres marques comercials. 

 

A la vista d’estos fets i que el presumpte autor del robatori no ha pogut justificar la propietat de cap d’estos objectes, els agents han procedit a la detenció d’I. N.M. per un presumpte delicte de robatori amb força.

 

Cal destacar que, posteriorment, els policies també han trobat l’objecte metàl·lic que havia utilitzat la persona arrestada per a trencar l’aparador, una tapa d’embornal que, després de ser utilitzada per a trencar el vidre, l’havia tirat el detingut a un contenidor de fem dels voltants. 

 

Finalment, el propietari de l’establiment afectat s’ha presentat en el lloc dels fets al cap de pocs minuts i els agents li han explicat els passos a seguir per a denunciar el robatori i recuperar els telèfons mòbils robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.