Persecució policial a un lladre de matinada per Castelló després de furtar en un comerç

Establiment

El lladre va utilitzar un objecte metàl·lic per a trencar el vidre de l’aparador | Policia Local de Castelló

 

La Policia Local de Castelló ha detingut esta matinada de diumenge a un xic de 31 anys per un presumpte delicte de robatori amb força en furtar set telèfons mòbils després de trencar l’aparador d’un establiment de la plaça de Clavé.

 

Els fets s’han produït cap a les 02.00 hores, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) 092 ha rebut l’avís d’un veí que havia vist com un home havia agarrat un objecte metàl·lic de terra, l’havia tirat contra un aparador i, a continuació, havia ficat el braç dins del comerç per a furtar diferents objectes que estaven exposats en un taulell.

 

Mentres contava estos fets al CIMSE, el testimoni estava seguint al presumpte autor del robatori, que, després de furtar diferents telèfons mòbils i tirar l’objecte metàl·lic a un contenidor de fem, pegava a fugir per alguns dels carrers del centre de la ciutat. 

 

El recorregut de la fugida del presumpte autor dels fets ha sigut avisat pel CIMSE a totes les patrulles de la Policia Local de Castelló en servici i en pocs minuts dos dotacions de la Unitat de Comeses Especials, (OCE), han localitzat al presumpte autor del robatori en el carrer d’Isabel Ferrer.

 

Els agents han observat que la persona sospitosa tenia diferents ferides recents en la seua mà dreta i, una volta l’han identificat i registrat, els policies han localitzat entre la seua roba cinc mòbils de la marca Iphone i dos d’altres marques comercials. 

 

A la vista d’estos fets i que el presumpte autor del robatori no ha pogut justificar la propietat de cap d’estos objectes, els agents han procedit a la detenció d’I. N.M. per un presumpte delicte de robatori amb força.

 

Cal destacar que, posteriorment, els policies també han trobat l’objecte metàl·lic que havia utilitzat la persona arrestada per a trencar l’aparador, una tapa d’embornal que, després de ser utilitzada per a trencar el vidre, l’havia tirat el detingut a un contenidor de fem dels voltants. 

 

Finalment, el propietari de l’establiment afectat s’ha presentat en el lloc dels fets al cap de pocs minuts i els agents li han explicat els passos a seguir per a denunciar el robatori i recuperar els telèfons mòbils robats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.