13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Condemnen a un home de 52 anys que va maltractar a una xiqueta de 13 en Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Un home de 52 anys ha sigut condemnat per haver maltractat a una xiqueta de 13 anys | PIXABAY

 

Un home de 58 anys, de nacionalitat colombiana i veí de Castelló, ha sigut condemnat a 2 anys i 9 mesos de presó per haver maltractat a una menor d’edat, entre els anys 2013 i 2017, quan ell tenia l’edat de 52 i la xiqueta 13 anys. Els fets es van produir quan ell estava casat i amb la seua dona embarassada. 

 

En un primer moment, l’Audiència Provincial de Castelló el va condemnar a dos anys i tres mesos de presó, per tres delictes de lesions. Però la sentència va ser recorreguda i el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha ampliat la pena a mig any més, perque considera que està provat el delicte de maltractament cap a la xiqueta, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

El Tribunal Suprem ha confirmat esta sentència i, per tant, desestima el recurs de cassació que va ficar el culpable. L’alt tribunal de Madrid considera que el testimoni de la víctima es «absolutament convincent» i que hi ha proves suficients per a demostrar-ho. 

 

A pesar de què la Fiscalia demanava 16 anys de presó per a l’home i sol·licitava una condemna per abusos sexuals, el tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial el va absoldre perque considerava que tant la relació sentimental com els actes sexuals eren voluntaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.