11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Condemnen a un home de 52 anys que va maltractar a una xiqueta de 13 en Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Un home de 52 anys ha sigut condemnat per haver maltractat a una xiqueta de 13 anys | PIXABAY

 

Un home de 58 anys, de nacionalitat colombiana i veí de Castelló, ha sigut condemnat a 2 anys i 9 mesos de presó per haver maltractat a una menor d’edat, entre els anys 2013 i 2017, quan ell tenia l’edat de 52 i la xiqueta 13 anys. Els fets es van produir quan ell estava casat i amb la seua dona embarassada. 

 

En un primer moment, l’Audiència Provincial de Castelló el va condemnar a dos anys i tres mesos de presó, per tres delictes de lesions. Però la sentència va ser recorreguda i el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) ha ampliat la pena a mig any més, perque considera que està provat el delicte de maltractament cap a la xiqueta, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

El Tribunal Suprem ha confirmat esta sentència i, per tant, desestima el recurs de cassació que va ficar el culpable. L’alt tribunal de Madrid considera que el testimoni de la víctima es «absolutament convincent» i que hi ha proves suficients per a demostrar-ho. 

 

A pesar de què la Fiscalia demanava 16 anys de presó per a l’home i sol·licitava una condemna per abusos sexuals, el tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial el va absoldre perque considerava que tant la relació sentimental com els actes sexuals eren voluntaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.