Un accident en la V-30 provoca onze quilòmetres de retencions

Hui, 17 de novembre, al matí s'ha produït un accident per proximitat entre un camió i un cotxe que ha complicat notablement la circulació del matí en la V-30. L'accident s'ha produït en sentit cap al Port de València i a l'altura de Xirivella, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). El sinistre ha ocorregut a primera hora, al voltant de les 8.00 hores i a pesar de no ser un accident greu, ha obligat a tallar el carril esquerre de la via i s'ha allargat fins passades les 9.30 hores del matí. Este contratemps ha generat nombroses cues en una de les vies d'accés a la capital i com a conseqüència, a les 9.35 hores es comptabilitzava una retenció de nou quilòmetres en eixe punt amb circulació irregular en la via però s'ha recuperat la circulació normal al migdia. No ha sigut l'únic accident que s'ha registrat este matí: a l'altura de Paterna, molt prop de la CV-30 un altre accident del mateix tipus a primera hora del matí ha generat en este cas 1,5 quilòmetres, amb unes retencions a les 9.30 hores del matí que arribaven als dos quilòmetres.

Últimes notícies

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.