Hui, 17 de novembre, al matí s'ha produït un accident per proximitat entre un camió i un cotxe que ha complicat notablement la circulació del matí en la V-30. L'accident s'ha produït en sentit cap al Port de València i a l'altura de Xirivella, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). El sinistre ha ocorregut a primera hora, al voltant de les 8.00 hores i a pesar de no ser un accident greu, ha obligat a tallar el carril esquerre de la via i s'ha allargat fins passades les 9.30 hores del matí. Este contratemps ha generat nombroses cues en una de les vies d'accés a la capital i com a conseqüència, a les 9.35 hores es comptabilitzava una retenció de nou quilòmetres en eixe punt amb circulació irregular en la via però s'ha recuperat la circulació normal al migdia. No ha sigut l'únic accident que s'ha registrat este matí: a l'altura de Paterna, molt prop de la CV-30 un altre accident del mateix tipus a primera hora del matí ha generat en este cas 1,5 quilòmetres, amb unes retencions a les 9.30 hores del matí que arribaven als dos quilòmetres.
Últimes notícies
Educació
Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió
La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.
Esports
Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m
La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.
Local
L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart
Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.
Medi ambient
El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat
El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.
Successos
Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa
Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.
Social
El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M
La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.
Successos
El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis
La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.
Comunitat Valenciana
El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys
El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.



