Un accident en la V-30 provoca onze quilòmetres de retencions

Hui, 17 de novembre, al matí s'ha produït un accident per proximitat entre un camió i un cotxe que ha complicat notablement la circulació del matí en la V-30. L'accident s'ha produït en sentit cap al Port de València i a l'altura de Xirivella, segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT). El sinistre ha ocorregut a primera hora, al voltant de les 8.00 hores i a pesar de no ser un accident greu, ha obligat a tallar el carril esquerre de la via i s'ha allargat fins passades les 9.30 hores del matí. Este contratemps ha generat nombroses cues en una de les vies d'accés a la capital i com a conseqüència, a les 9.35 hores es comptabilitzava una retenció de nou quilòmetres en eixe punt amb circulació irregular en la via però s'ha recuperat la circulació normal al migdia. No ha sigut l'únic accident que s'ha registrat este matí: a l'altura de Paterna, molt prop de la CV-30 un altre accident del mateix tipus a primera hora del matí ha generat en este cas 1,5 quilòmetres, amb unes retencions a les 9.30 hores del matí que arribaven als dos quilòmetres.

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.