3 ferits en un xoc frontal entre dos cotxes en Sagunt

Accident Sagunt

D’esta manera ha quedat un dels cotxes accidentats en Sagunt | Bombers de València

 

Este dimarts, cap a les 12.40 hores, hi ha hagut un xoc frontal entre dos cotxes en el km 10 de la CV-320, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre. Segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), hi han hagut 3 ferits que han sigut atesos per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Segons pareix, els ferits han sigut un home de 65 anys, atés per diferents lesions, una dona de 65 anys també, atesa per diverses contusions i un home de 72 anys, atés per contusions. Els tres ferits han hagut de ser traslladats a l’Hospital de Sagunt. En el cas de la dona, i segons han informat els bombers, ha calgut la intervenció d’efectius de Sagunt i de la Pobla per a poder alliberar-la, ja que estava atrapada en el cotxe.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.