Un acusat de planejar l’assassinat de l’alcalde de Polop: «Me’n ric del testimoni protegit»

Polop

Salvador Ros i Pedro Hermosilla, acusats en el cas de l’assassinat de l’alcalde de Polop | EFE

 

Un empresari acusat de ser una de les persones que van planificar en 2007 el crim de l’alcalde de Polop, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha rebutjat haver participat en l’assassinat i ha explicat que se’n riu del testimoni protegit, que presumptament l’involucra en els fets.

 

Des d’este dilluns se celebra el juí a set persones per l’assassinat a tirs de l’exalcalde Alejandro Ponsoda (PP), fet per diferents sicaris a les portes de sa casa el 19 d’octubre de 2007 quan es trobava en l’interior del seu vehicle, entre ells l’empresari del calçat, Salvador G.R. i també el successor de Ponsoda i abans regidor d’Urbanisme, Juan Cano.

 

En declaracions als periodistes a les portes de l’Audiència Provincial d’Alacant, Salvador G.R. ha insistit que està «molt tranquil» i que desconeix per què està investigat en esta trama. Sobre el testimoni protegit, que suposadament l’implica en el planejament del crim al costat de Juan Cano per interessos urbanístics, ha comentat: «em ric del testimoni protegit».

 

«Amb dos collons»

Ha assegurat que fa 30 anys que no parla amb Cano i que, per tant, no tenia relació amb ell quan va passar el crim. A demés, ha afegit que està disposat a respondre a totes les preguntes en la sessió i que ho farà «amb dos collons». Preguntat pels propietaris del club d’altern Mesalina, a on suposadament es va planejar l’assassinat, este acusat ha comentat que els coneix perfectament i que són «amics íntims».

 

La selecció dels nou membres del jurat encara continua en els baixos de l’Audiència Província d’Alacant abans d’un juí que s’allargarà durant tres setmanes i en el que el fiscal demana 25 anys de presó per als acusats, excepte per als tres sicaris, als qui afegix dos més per tinença il·lícita d’armes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.