La Guàrdia Civil deté a un islandés per matar al seu padrastre en Torrevieja

Borja

L’home ha sigut detés per haver matat, presumptament, al seu padastre | València Diari

 

Un home de 66 anys, de nacionalitat islandesa, va morir la matinada del 12 de gener després de ser agredit, presumptament, pel seu fillastre en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant). Els fets van tindre lloc en la urbanització Los Balcones cap a les 3 del matí. El fillastre, un islandés de 40 anys, va ser detingut per la Guàrdia Civil com el presumpte autor del delicte d’homicidi.

 

La Guàrdia Civil es va presentar en la vivenda i, després d’arreplegar les primeres informacions, van vore que el possible autor del crim havia sigut un home de 40 anys que havia entrat en casa de sa mare després de saltar el mur. I, una volta estava dins, va espentar al seu padrastre i, quan va caure, es va pegar contra un vidre, que en trencar-se li va provocar diferents ferides que li van causar la mort, ja que havia perdut molta sang, segons ha avançat ‘Información’. A pesar de què els servicis sanitaris van acudir a la vivenda, no van poder fer res per salvar-li la vida. 

 

En un primer moment, segons la versió que va donar la mare de l’acusat, es pensava que l’homicidi havia pogut ser per una imprudència. Però els especialistes de la Guàrdia Civil, una volta en la casa, van descartar la teoria, ja que no quadrava en com havien quedat els vidres per terra.

 

A demés, la víctima tenia diferents ferides d’arma blanca que no pareixien que foren causades en trencar-se el vidre. El jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja s’ha encarregat d’instruir les diligències i ha decretat el secret de sumari i l’autòpsia dictarà la causa exacta de la mort. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.