La Guàrdia Civil deté a un islandés per matar al seu padrastre en Torrevieja

Borja

L’home ha sigut detés per haver matat, presumptament, al seu padastre | València Diari

 

Un home de 66 anys, de nacionalitat islandesa, va morir la matinada del 12 de gener després de ser agredit, presumptament, pel seu fillastre en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant). Els fets van tindre lloc en la urbanització Los Balcones cap a les 3 del matí. El fillastre, un islandés de 40 anys, va ser detingut per la Guàrdia Civil com el presumpte autor del delicte d’homicidi.

 

La Guàrdia Civil es va presentar en la vivenda i, després d’arreplegar les primeres informacions, van vore que el possible autor del crim havia sigut un home de 40 anys que havia entrat en casa de sa mare després de saltar el mur. I, una volta estava dins, va espentar al seu padrastre i, quan va caure, es va pegar contra un vidre, que en trencar-se li va provocar diferents ferides que li van causar la mort, ja que havia perdut molta sang, segons ha avançat ‘Información’. A pesar de què els servicis sanitaris van acudir a la vivenda, no van poder fer res per salvar-li la vida. 

 

En un primer moment, segons la versió que va donar la mare de l’acusat, es pensava que l’homicidi havia pogut ser per una imprudència. Però els especialistes de la Guàrdia Civil, una volta en la casa, van descartar la teoria, ja que no quadrava en com havien quedat els vidres per terra.

 

A demés, la víctima tenia diferents ferides d’arma blanca que no pareixien que foren causades en trencar-se el vidre. El jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja s’ha encarregat d’instruir les diligències i ha decretat el secret de sumari i l’autòpsia dictarà la causa exacta de la mort. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.