La Guàrdia Civil deté a un islandés per matar al seu padrastre en Torrevieja

Borja

L’home ha sigut detés per haver matat, presumptament, al seu padastre | València Diari

 

Un home de 66 anys, de nacionalitat islandesa, va morir la matinada del 12 de gener després de ser agredit, presumptament, pel seu fillastre en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant). Els fets van tindre lloc en la urbanització Los Balcones cap a les 3 del matí. El fillastre, un islandés de 40 anys, va ser detingut per la Guàrdia Civil com el presumpte autor del delicte d’homicidi.

 

La Guàrdia Civil es va presentar en la vivenda i, després d’arreplegar les primeres informacions, van vore que el possible autor del crim havia sigut un home de 40 anys que havia entrat en casa de sa mare després de saltar el mur. I, una volta estava dins, va espentar al seu padrastre i, quan va caure, es va pegar contra un vidre, que en trencar-se li va provocar diferents ferides que li van causar la mort, ja que havia perdut molta sang, segons ha avançat ‘Información’. A pesar de què els servicis sanitaris van acudir a la vivenda, no van poder fer res per salvar-li la vida. 

 

En un primer moment, segons la versió que va donar la mare de l’acusat, es pensava que l’homicidi havia pogut ser per una imprudència. Però els especialistes de la Guàrdia Civil, una volta en la casa, van descartar la teoria, ja que no quadrava en com havien quedat els vidres per terra.

 

A demés, la víctima tenia diferents ferides d’arma blanca que no pareixien que foren causades en trencar-se el vidre. El jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja s’ha encarregat d’instruir les diligències i ha decretat el secret de sumari i l’autòpsia dictarà la causa exacta de la mort. 

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.