7.6 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La Guàrdia Civil deté a un islandés per matar al seu padrastre en Torrevieja

Borja

L’home ha sigut detés per haver matat, presumptament, al seu padastre | València Diari

 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Un home de 66 anys, de nacionalitat islandesa, va morir la matinada del 12 de gener després de ser agredit, presumptament, pel seu fillastre en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant). Els fets van tindre lloc en la urbanització Los Balcones cap a les 3 del matí. El fillastre, un islandés de 40 anys, va ser detingut per la Guàrdia Civil com el presumpte autor del delicte d’homicidi.

 

La Guàrdia Civil es va presentar en la vivenda i, després d’arreplegar les primeres informacions, van vore que el possible autor del crim havia sigut un home de 40 anys que havia entrat en casa de sa mare després de saltar el mur. I, una volta estava dins, va espentar al seu padrastre i, quan va caure, es va pegar contra un vidre, que en trencar-se li va provocar diferents ferides que li van causar la mort, ja que havia perdut molta sang, segons ha avançat ‘Información’. A pesar de què els servicis sanitaris van acudir a la vivenda, no van poder fer res per salvar-li la vida. 

 

En un primer moment, segons la versió que va donar la mare de l’acusat, es pensava que l’homicidi havia pogut ser per una imprudència. Però els especialistes de la Guàrdia Civil, una volta en la casa, van descartar la teoria, ja que no quadrava en com havien quedat els vidres per terra.

 

A demés, la víctima tenia diferents ferides d’arma blanca que no pareixien que foren causades en trencar-se el vidre. El jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja s’ha encarregat d’instruir les diligències i ha decretat el secret de sumari i l’autòpsia dictarà la causa exacta de la mort. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.