13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

La Guàrdia Civil deté a un islandés per matar al seu padrastre en Torrevieja

Borja

L’home ha sigut detés per haver matat, presumptament, al seu padastre | València Diari

 

Un home de 66 anys, de nacionalitat islandesa, va morir la matinada del 12 de gener després de ser agredit, presumptament, pel seu fillastre en el municipi de Torrevieja, el Baix Segura (Alacant). Els fets van tindre lloc en la urbanització Los Balcones cap a les 3 del matí. El fillastre, un islandés de 40 anys, va ser detingut per la Guàrdia Civil com el presumpte autor del delicte d’homicidi.

 

La Guàrdia Civil es va presentar en la vivenda i, després d’arreplegar les primeres informacions, van vore que el possible autor del crim havia sigut un home de 40 anys que havia entrat en casa de sa mare després de saltar el mur. I, una volta estava dins, va espentar al seu padrastre i, quan va caure, es va pegar contra un vidre, que en trencar-se li va provocar diferents ferides que li van causar la mort, ja que havia perdut molta sang, segons ha avançat ‘Información’. A pesar de què els servicis sanitaris van acudir a la vivenda, no van poder fer res per salvar-li la vida. 

 

En un primer moment, segons la versió que va donar la mare de l’acusat, es pensava que l’homicidi havia pogut ser per una imprudència. Però els especialistes de la Guàrdia Civil, una volta en la casa, van descartar la teoria, ja que no quadrava en com havien quedat els vidres per terra.

 

A demés, la víctima tenia diferents ferides d’arma blanca que no pareixien que foren causades en trencar-se el vidre. El jutjat d’Instrucció número 4 de Torrevieja s’ha encarregat d’instruir les diligències i ha decretat el secret de sumari i l’autòpsia dictarà la causa exacta de la mort. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.