Una mare apunyala al seu fill de 2 anys després de patir els maltractes del seu home

PUNYADA

La dona li pegà diferents punyades al seu fill | PIXABAY

 

Massa tard descobriren l’infern que vivia Magdalena Lesicka. Després de patir maltractaments durant mesos per part del seu marit, Peter Chilvers, va pagar tota la seua frustració i ira amb el seu fill James, de dos anys, apunyalant-lo en diferents ocasions. Per este delicte d’assassinat, la dona ha sigut condemnada a 15 anys de presó i l’home a 18 mesos, per un d’abusos en l’àmbit domèstic.

 

El pequeño James, de dos años de edad.

Magdalena Lesicka, condemnada a 15 anys de presó per assassinar el seu fill James | Cedida

 

El seu marit la maltractava

La parella era d’origen alemany, però treballaven en Ryanair –ella era hostessa i ell pilot– i actualment vivien en Wythenshawe, en Manchester (Regne Unit). Segons ha avançat ‘Manchester Evening News’, els problemes de Magdalena van començar en esta nova casa quan va patir tota classe d’humiliacions i abusos, tant psicològics com de caràcter sexual per part del seu marit, que a la vegada mantenia una relació amb una altra hostessa, mare de les seues dos filles menudes.

 

Segons ha revelat l’escrit del fiscal, Rob Hall, Peter s’havia convertit en «un monstre controlador». A voltes pessigava la seua dona o li tapava el nas, subjectant-li la boca per a que no poguera respirar mentres es besaven: «Peter Chilvers tractava a Magda Lesicka com si fora una possessió per a fer el que volguera d’ella».

 

Magdalena no va poder suportar més la situació de maltractaments per part del seu marit durant mesos i va pagar la seua ira i frustració amb el seu propi fill. El 27 d’agost de 2017 la dona va apunyalar al menor, però la policia va detindre el pare en un primer moment, fins que la dona va confessar que havia sigut ella. Ara, Magdalena ha sigut condemnada a 15 anys de presó, mentres que Peter a 18 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.