10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Una mare apunyala al seu fill de 2 anys després de patir els maltractes del seu home

PUNYADA

La dona li pegà diferents punyades al seu fill | PIXABAY

 

Massa tard descobriren l’infern que vivia Magdalena Lesicka. Després de patir maltractaments durant mesos per part del seu marit, Peter Chilvers, va pagar tota la seua frustració i ira amb el seu fill James, de dos anys, apunyalant-lo en diferents ocasions. Per este delicte d’assassinat, la dona ha sigut condemnada a 15 anys de presó i l’home a 18 mesos, per un d’abusos en l’àmbit domèstic.

 

El pequeño James, de dos años de edad.

Magdalena Lesicka, condemnada a 15 anys de presó per assassinar el seu fill James | Cedida

 

El seu marit la maltractava

La parella era d’origen alemany, però treballaven en Ryanair –ella era hostessa i ell pilot– i actualment vivien en Wythenshawe, en Manchester (Regne Unit). Segons ha avançat ‘Manchester Evening News’, els problemes de Magdalena van començar en esta nova casa quan va patir tota classe d’humiliacions i abusos, tant psicològics com de caràcter sexual per part del seu marit, que a la vegada mantenia una relació amb una altra hostessa, mare de les seues dos filles menudes.

 

Segons ha revelat l’escrit del fiscal, Rob Hall, Peter s’havia convertit en «un monstre controlador». A voltes pessigava la seua dona o li tapava el nas, subjectant-li la boca per a que no poguera respirar mentres es besaven: «Peter Chilvers tractava a Magda Lesicka com si fora una possessió per a fer el que volguera d’ella».

 

Magdalena no va poder suportar més la situació de maltractaments per part del seu marit durant mesos i va pagar la seua ira i frustració amb el seu propi fill. El 27 d’agost de 2017 la dona va apunyalar al menor, però la policia va detindre el pare en un primer moment, fins que la dona va confessar que havia sigut ella. Ara, Magdalena ha sigut condemnada a 15 anys de presó, mentres que Peter a 18 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.