Una mare apunyala al seu fill de 2 anys després de patir els maltractes del seu home

PUNYADA

La dona li pegà diferents punyades al seu fill | PIXABAY

 

Massa tard descobriren l’infern que vivia Magdalena Lesicka. Després de patir maltractaments durant mesos per part del seu marit, Peter Chilvers, va pagar tota la seua frustració i ira amb el seu fill James, de dos anys, apunyalant-lo en diferents ocasions. Per este delicte d’assassinat, la dona ha sigut condemnada a 15 anys de presó i l’home a 18 mesos, per un d’abusos en l’àmbit domèstic.

 

El pequeño James, de dos años de edad.

Magdalena Lesicka, condemnada a 15 anys de presó per assassinar el seu fill James | Cedida

 

El seu marit la maltractava

La parella era d’origen alemany, però treballaven en Ryanair –ella era hostessa i ell pilot– i actualment vivien en Wythenshawe, en Manchester (Regne Unit). Segons ha avançat ‘Manchester Evening News’, els problemes de Magdalena van començar en esta nova casa quan va patir tota classe d’humiliacions i abusos, tant psicològics com de caràcter sexual per part del seu marit, que a la vegada mantenia una relació amb una altra hostessa, mare de les seues dos filles menudes.

 

Segons ha revelat l’escrit del fiscal, Rob Hall, Peter s’havia convertit en «un monstre controlador». A voltes pessigava la seua dona o li tapava el nas, subjectant-li la boca per a que no poguera respirar mentres es besaven: «Peter Chilvers tractava a Magda Lesicka com si fora una possessió per a fer el que volguera d’ella».

 

Magdalena no va poder suportar més la situació de maltractaments per part del seu marit durant mesos i va pagar la seua ira i frustració amb el seu propi fill. El 27 d’agost de 2017 la dona va apunyalar al menor, però la policia va detindre el pare en un primer moment, fins que la dona va confessar que havia sigut ella. Ara, Magdalena ha sigut condemnada a 15 anys de presó, mentres que Peter a 18 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.