Una mare apunyala al seu fill de 2 anys després de patir els maltractes del seu home

PUNYADA

La dona li pegà diferents punyades al seu fill | PIXABAY

 

Massa tard descobriren l’infern que vivia Magdalena Lesicka. Després de patir maltractaments durant mesos per part del seu marit, Peter Chilvers, va pagar tota la seua frustració i ira amb el seu fill James, de dos anys, apunyalant-lo en diferents ocasions. Per este delicte d’assassinat, la dona ha sigut condemnada a 15 anys de presó i l’home a 18 mesos, per un d’abusos en l’àmbit domèstic.

 

El pequeño James, de dos años de edad.

Magdalena Lesicka, condemnada a 15 anys de presó per assassinar el seu fill James | Cedida

 

El seu marit la maltractava

La parella era d’origen alemany, però treballaven en Ryanair –ella era hostessa i ell pilot– i actualment vivien en Wythenshawe, en Manchester (Regne Unit). Segons ha avançat ‘Manchester Evening News’, els problemes de Magdalena van començar en esta nova casa quan va patir tota classe d’humiliacions i abusos, tant psicològics com de caràcter sexual per part del seu marit, que a la vegada mantenia una relació amb una altra hostessa, mare de les seues dos filles menudes.

 

Segons ha revelat l’escrit del fiscal, Rob Hall, Peter s’havia convertit en «un monstre controlador». A voltes pessigava la seua dona o li tapava el nas, subjectant-li la boca per a que no poguera respirar mentres es besaven: «Peter Chilvers tractava a Magda Lesicka com si fora una possessió per a fer el que volguera d’ella».

 

Magdalena no va poder suportar més la situació de maltractaments per part del seu marit durant mesos i va pagar la seua ira i frustració amb el seu propi fill. El 27 d’agost de 2017 la dona va apunyalar al menor, però la policia va detindre el pare en un primer moment, fins que la dona va confessar que havia sigut ella. Ara, Magdalena ha sigut condemnada a 15 anys de presó, mentres que Peter a 18 mesos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.