Una mare apunyala al seu fill de 2 anys després de patir els maltractes del seu home

PUNYADA

La dona li pegà diferents punyades al seu fill | PIXABAY

 

Massa tard descobriren l’infern que vivia Magdalena Lesicka. Després de patir maltractaments durant mesos per part del seu marit, Peter Chilvers, va pagar tota la seua frustració i ira amb el seu fill James, de dos anys, apunyalant-lo en diferents ocasions. Per este delicte d’assassinat, la dona ha sigut condemnada a 15 anys de presó i l’home a 18 mesos, per un d’abusos en l’àmbit domèstic.

 

El pequeño James, de dos años de edad.

Magdalena Lesicka, condemnada a 15 anys de presó per assassinar el seu fill James | Cedida

 

El seu marit la maltractava

La parella era d’origen alemany, però treballaven en Ryanair –ella era hostessa i ell pilot– i actualment vivien en Wythenshawe, en Manchester (Regne Unit). Segons ha avançat ‘Manchester Evening News’, els problemes de Magdalena van començar en esta nova casa quan va patir tota classe d’humiliacions i abusos, tant psicològics com de caràcter sexual per part del seu marit, que a la vegada mantenia una relació amb una altra hostessa, mare de les seues dos filles menudes.

 

Segons ha revelat l’escrit del fiscal, Rob Hall, Peter s’havia convertit en «un monstre controlador». A voltes pessigava la seua dona o li tapava el nas, subjectant-li la boca per a que no poguera respirar mentres es besaven: «Peter Chilvers tractava a Magda Lesicka com si fora una possessió per a fer el que volguera d’ella».

 

Magdalena no va poder suportar més la situació de maltractaments per part del seu marit durant mesos i va pagar la seua ira i frustració amb el seu propi fill. El 27 d’agost de 2017 la dona va apunyalar al menor, però la policia va detindre el pare en un primer moment, fins que la dona va confessar que havia sigut ella. Ara, Magdalena ha sigut condemnada a 15 anys de presó, mentres que Peter a 18 mesos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.