13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

S’afona un mur del cementeri de Llíria

 

Este dimecres, s’ha afonat un mur del cementeri de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València). Es tracta de tres metres de paret, dels números 44 al 48 en el carrer del Remei que, segons informa el mateix Ajuntament, no ha afectat als 20 nínxols que estan en este espai.

 

En este sentit, el consistori assegura que «les restes estan en les seues sepultures, que es troben intactes». A pesar d’això, l’Ajuntament ha col·locat una lona per a cobrir la paret que s’ha afonat al costat de la carretera de Vilamarxant.

 

L’Ajuntament de Llíria assegura que «garantix a les famílies afectades pel problema que poden estar tranquil·les i que, en les pròximes hores, el consistori contactarà amb totes elles per a comunicar-los la situació». D’altra banda, des del consistori asseguren que hui mateix començaran els tràmits per a traslladar les restes «amb el procediment legal oportú».

 

Per la seua banda, des de l’oposició han criticat la gestió del cementeri per part de l’Ajuntament. En este sentit, la portaveu del Grup Municipal del Partit Popular en el consistori, Reme Mazzolari, ha acusat al Govern municipal de deixar en «total abandonament» el cementeri municipal i li exigix una «solució immediata».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.