S’afona un mur del cementeri de Llíria

 

Este dimecres, s’ha afonat un mur del cementeri de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València). Es tracta de tres metres de paret, dels números 44 al 48 en el carrer del Remei que, segons informa el mateix Ajuntament, no ha afectat als 20 nínxols que estan en este espai.

 

En este sentit, el consistori assegura que «les restes estan en les seues sepultures, que es troben intactes». A pesar d’això, l’Ajuntament ha col·locat una lona per a cobrir la paret que s’ha afonat al costat de la carretera de Vilamarxant.

 

L’Ajuntament de Llíria assegura que «garantix a les famílies afectades pel problema que poden estar tranquil·les i que, en les pròximes hores, el consistori contactarà amb totes elles per a comunicar-los la situació». D’altra banda, des del consistori asseguren que hui mateix començaran els tràmits per a traslladar les restes «amb el procediment legal oportú».

 

Per la seua banda, des de l’oposició han criticat la gestió del cementeri per part de l’Ajuntament. En este sentit, la portaveu del Grup Municipal del Partit Popular en el consistori, Reme Mazzolari, ha acusat al Govern municipal de deixar en «total abandonament» el cementeri municipal i li exigix una «solució immediata».

Últimes notícies

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.