S’afona un mur del cementeri de Llíria

 

Este dimecres, s’ha afonat un mur del cementeri de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València). Es tracta de tres metres de paret, dels números 44 al 48 en el carrer del Remei que, segons informa el mateix Ajuntament, no ha afectat als 20 nínxols que estan en este espai.

 

En este sentit, el consistori assegura que «les restes estan en les seues sepultures, que es troben intactes». A pesar d’això, l’Ajuntament ha col·locat una lona per a cobrir la paret que s’ha afonat al costat de la carretera de Vilamarxant.

 

L’Ajuntament de Llíria assegura que «garantix a les famílies afectades pel problema que poden estar tranquil·les i que, en les pròximes hores, el consistori contactarà amb totes elles per a comunicar-los la situació». D’altra banda, des del consistori asseguren que hui mateix començaran els tràmits per a traslladar les restes «amb el procediment legal oportú».

 

Per la seua banda, des de l’oposició han criticat la gestió del cementeri per part de l’Ajuntament. En este sentit, la portaveu del Grup Municipal del Partit Popular en el consistori, Reme Mazzolari, ha acusat al Govern municipal de deixar en «total abandonament» el cementeri municipal i li exigix una «solució immediata».

Últimes notícies

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.