17.1 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Agredeixen i amenacen a la sotsdirectora de Seguretat de la presó de Villena

 

La Secretaria General de IIPP condemna i mostra el seu rebuig i indignació pel brutal atac que va patir ahir dilluns, 6 de setembre, la sotsdirectora de seguretat del CP Alacant II a la porta de casa seua.

El màxim responsable de IIPP, Àngel Luis Ortiz, res més conéixer l’agressió, es va posar en contacte amb ella per interessar-se pel seu estat i mostrar-li el seu suport incondicional i el de tota l’Administració penitenciària.

Ortiz va posar també a la seua disposició totes les eines legals necessàries per a aclarir els fets i detenir els agressors.

En el matí d’ahir, quan la sotsdirectora de Seguretat eixia per la porta del seu domicili, entre 5 o 6 individus encaputxats la van envoltar i van acovardir. Tres d’ells la van subjectar per darrere mentre un altre li va clavar dos forts cops a la cara a la vegada que l’amenaçava que mantingués “la boca tancada” en la declaració que tenia pendent per hui.

La comandament de la presó de Villena està declarant este mateix matí al marc d’una investigació oberta sobre l’actuació de tres funcionaris a la reducció d’un intern, malalt mental, que va tenir lloc el passat 16 d’agost al centre penitenciari.

Els subdirectors de Seguretat dels centres són els responsables de la custòdia de les imatges que es graven a l’interior de les presons. La de Villena custòdia les de l’incident d’agost que són part fonamental per aclarir els fets esdevinguts.

De fet, la sotsdirectora ja havia rebut amenaces similars per WhatsApp a través d’un número ocult, fet este que s’havia posat en coneixement dels inspectors perquè s’afegiren a l’expedient d’investigació obert.

Després de l’atac sofert, la funcionària de IIPP ha denunciat els fets davant les Forces i Cossos de Seguretat.

Últimes notícies

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.

Vox rebutja ‘execucions en la plaça pública’ davant l’exigència d’expulsar a Mazón del PP

Vox ha defés no 'executar en la plaça pública' enfront de la petició de l'oposició que el PP demane l'acta o expulse a Carlos Mazón. PSPV i Compromís han redoblat la pressió per la seua gestió de la dana.

Sant Silvestre de València: 18.000 dorsals i dorsal solidari a 2 euros

La 40a edició se celebrarà el 30 de desembre a les 20.00 amb un recorregut de 5 km i modalitats competitiva, popular i festiva. El dorsal solidari duplica el seu preu per a fer costat a ASLEUVAL.

Presó provisional per al detingut pel presumpte homicidi de Natividad a Catarroja

Un jutjat ha ordenat presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home detingut com a presumpte autor de l'homicidi de la seua parella a Catarroja, després de la defunció de la víctima. La investigació continua oberta i a l'espera de confirmació com a violència de gènere.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Núvols en augment a la vesprada i lleuger descens de les màximes en general, amb boires i boires a l'interior de València i Alacant al final del dia. El dijous arribarà amb més nuvolositat, boires i un descens tèrmic, sense descartar pluges febles en el litoral sud de València.