10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Agredeixen i amenacen a la sotsdirectora de Seguretat de la presó de Villena

 

La Secretaria General de IIPP condemna i mostra el seu rebuig i indignació pel brutal atac que va patir ahir dilluns, 6 de setembre, la sotsdirectora de seguretat del CP Alacant II a la porta de casa seua.

El màxim responsable de IIPP, Àngel Luis Ortiz, res més conéixer l’agressió, es va posar en contacte amb ella per interessar-se pel seu estat i mostrar-li el seu suport incondicional i el de tota l’Administració penitenciària.

Ortiz va posar també a la seua disposició totes les eines legals necessàries per a aclarir els fets i detenir els agressors.

En el matí d’ahir, quan la sotsdirectora de Seguretat eixia per la porta del seu domicili, entre 5 o 6 individus encaputxats la van envoltar i van acovardir. Tres d’ells la van subjectar per darrere mentre un altre li va clavar dos forts cops a la cara a la vegada que l’amenaçava que mantingués “la boca tancada” en la declaració que tenia pendent per hui.

La comandament de la presó de Villena està declarant este mateix matí al marc d’una investigació oberta sobre l’actuació de tres funcionaris a la reducció d’un intern, malalt mental, que va tenir lloc el passat 16 d’agost al centre penitenciari.

Els subdirectors de Seguretat dels centres són els responsables de la custòdia de les imatges que es graven a l’interior de les presons. La de Villena custòdia les de l’incident d’agost que són part fonamental per aclarir els fets esdevinguts.

De fet, la sotsdirectora ja havia rebut amenaces similars per WhatsApp a través d’un número ocult, fet este que s’havia posat en coneixement dels inspectors perquè s’afegiren a l’expedient d’investigació obert.

Després de l’atac sofert, la funcionària de IIPP ha denunciat els fets davant les Forces i Cossos de Seguretat.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.