Agredeixen i amenacen a la sotsdirectora de Seguretat de la presó de Villena

 

La Secretaria General de IIPP condemna i mostra el seu rebuig i indignació pel brutal atac que va patir ahir dilluns, 6 de setembre, la sotsdirectora de seguretat del CP Alacant II a la porta de casa seua.

El màxim responsable de IIPP, Àngel Luis Ortiz, res més conéixer l’agressió, es va posar en contacte amb ella per interessar-se pel seu estat i mostrar-li el seu suport incondicional i el de tota l’Administració penitenciària.

Ortiz va posar també a la seua disposició totes les eines legals necessàries per a aclarir els fets i detenir els agressors.

En el matí d’ahir, quan la sotsdirectora de Seguretat eixia per la porta del seu domicili, entre 5 o 6 individus encaputxats la van envoltar i van acovardir. Tres d’ells la van subjectar per darrere mentre un altre li va clavar dos forts cops a la cara a la vegada que l’amenaçava que mantingués “la boca tancada” en la declaració que tenia pendent per hui.

La comandament de la presó de Villena està declarant este mateix matí al marc d’una investigació oberta sobre l’actuació de tres funcionaris a la reducció d’un intern, malalt mental, que va tenir lloc el passat 16 d’agost al centre penitenciari.

Els subdirectors de Seguretat dels centres són els responsables de la custòdia de les imatges que es graven a l’interior de les presons. La de Villena custòdia les de l’incident d’agost que són part fonamental per aclarir els fets esdevinguts.

De fet, la sotsdirectora ja havia rebut amenaces similars per WhatsApp a través d’un número ocult, fet este que s’havia posat en coneixement dels inspectors perquè s’afegiren a l’expedient d’investigació obert.

Després de l’atac sofert, la funcionària de IIPP ha denunciat els fets davant les Forces i Cossos de Seguretat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.