Agredeixen i amenacen a la sotsdirectora de Seguretat de la presó de Villena

 

La Secretaria General de IIPP condemna i mostra el seu rebuig i indignació pel brutal atac que va patir ahir dilluns, 6 de setembre, la sotsdirectora de seguretat del CP Alacant II a la porta de casa seua.

El màxim responsable de IIPP, Àngel Luis Ortiz, res més conéixer l’agressió, es va posar en contacte amb ella per interessar-se pel seu estat i mostrar-li el seu suport incondicional i el de tota l’Administració penitenciària.

Ortiz va posar també a la seua disposició totes les eines legals necessàries per a aclarir els fets i detenir els agressors.

En el matí d’ahir, quan la sotsdirectora de Seguretat eixia per la porta del seu domicili, entre 5 o 6 individus encaputxats la van envoltar i van acovardir. Tres d’ells la van subjectar per darrere mentre un altre li va clavar dos forts cops a la cara a la vegada que l’amenaçava que mantingués «la boca tancada» en la declaració que tenia pendent per hui.

La comandament de la presó de Villena està declarant este mateix matí al marc d’una investigació oberta sobre l’actuació de tres funcionaris a la reducció d’un intern, malalt mental, que va tenir lloc el passat 16 d’agost al centre penitenciari.

Els subdirectors de Seguretat dels centres són els responsables de la custòdia de les imatges que es graven a l’interior de les presons. La de Villena custòdia les de l’incident d’agost que són part fonamental per aclarir els fets esdevinguts.

De fet, la sotsdirectora ja havia rebut amenaces similars per WhatsApp a través d’un número ocult, fet este que s’havia posat en coneixement dels inspectors perquè s’afegiren a l’expedient d’investigació obert.

Després de l’atac sofert, la funcionària de IIPP ha denunciat els fets davant les Forces i Cossos de Seguretat.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.