Agredeixen i amenacen a la sotsdirectora de Seguretat de la presó de Villena

 

La Secretaria General de IIPP condemna i mostra el seu rebuig i indignació pel brutal atac que va patir ahir dilluns, 6 de setembre, la sotsdirectora de seguretat del CP Alacant II a la porta de casa seua.

El màxim responsable de IIPP, Àngel Luis Ortiz, res més conéixer l’agressió, es va posar en contacte amb ella per interessar-se pel seu estat i mostrar-li el seu suport incondicional i el de tota l’Administració penitenciària.

Ortiz va posar també a la seua disposició totes les eines legals necessàries per a aclarir els fets i detenir els agressors.

En el matí d’ahir, quan la sotsdirectora de Seguretat eixia per la porta del seu domicili, entre 5 o 6 individus encaputxats la van envoltar i van acovardir. Tres d’ells la van subjectar per darrere mentre un altre li va clavar dos forts cops a la cara a la vegada que l’amenaçava que mantingués «la boca tancada» en la declaració que tenia pendent per hui.

La comandament de la presó de Villena està declarant este mateix matí al marc d’una investigació oberta sobre l’actuació de tres funcionaris a la reducció d’un intern, malalt mental, que va tenir lloc el passat 16 d’agost al centre penitenciari.

Els subdirectors de Seguretat dels centres són els responsables de la custòdia de les imatges que es graven a l’interior de les presons. La de Villena custòdia les de l’incident d’agost que són part fonamental per aclarir els fets esdevinguts.

De fet, la sotsdirectora ja havia rebut amenaces similars per WhatsApp a través d’un número ocult, fet este que s’havia posat en coneixement dels inspectors perquè s’afegiren a l’expedient d’investigació obert.

Després de l’atac sofert, la funcionària de IIPP ha denunciat els fets davant les Forces i Cossos de Seguretat.

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.