Detingut per agredir a la seua parella i localitzar droga en el seu pis

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 47 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua parella i ocultar diferents substàncies estupefaents en el seu habitatge.

Els fets es van produir dijous passat, sobre les quatre i mitja de la matinada, quan els policies van ser comissionats a un domicili de la localitat, on pel que sembla un home podria haver agredit a la seua parella.

Una vegada en el lloc, els agents van trobar a una dona en la via pública, alterada i amb els ulls plorosos, que els va manifestar que moments abans havia tingut una discussió amb la seua parella, en el domicili d’ell, i presumptament aquest li hauria agredit agarrant-la del coll, colpejant-la i tirant-li del pèl. Els policies van comprovar que la dona presentava lesions visibles a simple vista, com a rojors i esgarrapades.

Per tot això, després de realitzar els oportuns esbrinaments, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els agents, a més, van tindre coneixement que l’ara detingut podria ocultar substàncies estupefaents en el domicili on van ocórrer els fets i dedicar-se a la seua venda.

Per aquest motiu, els investigadors, amb la col·laboració de la unitat de Guies Canins de la Policia Nacional, van registrar tant l’habitatge com el negoci que regenta el sospitós, localitzant i intervenint 3’6 quilos de pel que sembla haixix; 486 grams de cabdells de marihuana, així com 57 bossetes individualitzades d’aquesta substància; 89 grams del que semblava ser CBD o cannabidiol; dos bàscules de precisió; dos rifles d’aire comprimit, i 126.165 euros fraccionats en bitllets de divers valor.

Davant tals evidències, els policies van detindre a l’home també com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.