Detingut per agredir a la seua parella i localitzar droga en el seu pis

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 47 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua parella i ocultar diferents substàncies estupefaents en el seu habitatge.

Els fets es van produir dijous passat, sobre les quatre i mitja de la matinada, quan els policies van ser comissionats a un domicili de la localitat, on pel que sembla un home podria haver agredit a la seua parella.

Una vegada en el lloc, els agents van trobar a una dona en la via pública, alterada i amb els ulls plorosos, que els va manifestar que moments abans havia tingut una discussió amb la seua parella, en el domicili d’ell, i presumptament aquest li hauria agredit agarrant-la del coll, colpejant-la i tirant-li del pèl. Els policies van comprovar que la dona presentava lesions visibles a simple vista, com a rojors i esgarrapades.

Per tot això, després de realitzar els oportuns esbrinaments, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els agents, a més, van tindre coneixement que l’ara detingut podria ocultar substàncies estupefaents en el domicili on van ocórrer els fets i dedicar-se a la seua venda.

Per aquest motiu, els investigadors, amb la col·laboració de la unitat de Guies Canins de la Policia Nacional, van registrar tant l’habitatge com el negoci que regenta el sospitós, localitzant i intervenint 3’6 quilos de pel que sembla haixix; 486 grams de cabdells de marihuana, així com 57 bossetes individualitzades d’aquesta substància; 89 grams del que semblava ser CBD o cannabidiol; dos bàscules de precisió; dos rifles d’aire comprimit, i 126.165 euros fraccionats en bitllets de divers valor.

Davant tals evidències, els policies van detindre a l’home també com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els treballs continuen en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara sense controlar

Bombers i brigades forestals continuen treballant a la zona de l’incendi de la Vall d’Uixó per consolidar el perímetre, huit dies després que quedara estabilitzat. L’objectiu és poder passar prompte a la fase de control, després que el foc haja cremat 9.568 hectàrees.

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.
FILMOTECA D'ESTIU