Detingut per agredir a la seua parella i localitzar droga en el seu pis

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 47 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua parella i ocultar diferents substàncies estupefaents en el seu habitatge.

Els fets es van produir dijous passat, sobre les quatre i mitja de la matinada, quan els policies van ser comissionats a un domicili de la localitat, on pel que sembla un home podria haver agredit a la seua parella.

Una vegada en el lloc, els agents van trobar a una dona en la via pública, alterada i amb els ulls plorosos, que els va manifestar que moments abans havia tingut una discussió amb la seua parella, en el domicili d’ell, i presumptament aquest li hauria agredit agarrant-la del coll, colpejant-la i tirant-li del pèl. Els policies van comprovar que la dona presentava lesions visibles a simple vista, com a rojors i esgarrapades.

Per tot això, després de realitzar els oportuns esbrinaments, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els agents, a més, van tindre coneixement que l’ara detingut podria ocultar substàncies estupefaents en el domicili on van ocórrer els fets i dedicar-se a la seua venda.

Per aquest motiu, els investigadors, amb la col·laboració de la unitat de Guies Canins de la Policia Nacional, van registrar tant l’habitatge com el negoci que regenta el sospitós, localitzant i intervenint 3’6 quilos de pel que sembla haixix; 486 grams de cabdells de marihuana, així com 57 bossetes individualitzades d’aquesta substància; 89 grams del que semblava ser CBD o cannabidiol; dos bàscules de precisió; dos rifles d’aire comprimit, i 126.165 euros fraccionats en bitllets de divers valor.

Davant tals evidències, els policies van detindre a l’home també com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.