Anuncios

Detingut per agredir a la seua parella i localitzar droga en el seu pis

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 47 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua parella i ocultar diferents substàncies estupefaents en el seu habitatge.

Els fets es van produir dijous passat, sobre les quatre i mitja de la matinada, quan els policies van ser comissionats a un domicili de la localitat, on pel que sembla un home podria haver agredit a la seua parella.

Anuncios

Una vegada en el lloc, els agents van trobar a una dona en la via pública, alterada i amb els ulls plorosos, que els va manifestar que moments abans havia tingut una discussió amb la seua parella, en el domicili d’ell, i presumptament aquest li hauria agredit agarrant-la del coll, colpejant-la i tirant-li del pèl. Els policies van comprovar que la dona presentava lesions visibles a simple vista, com a rojors i esgarrapades.

Per tot això, després de realitzar els oportuns esbrinaments, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els agents, a més, van tindre coneixement que l’ara detingut podria ocultar substàncies estupefaents en el domicili on van ocórrer els fets i dedicar-se a la seua venda.

Per aquest motiu, els investigadors, amb la col·laboració de la unitat de Guies Canins de la Policia Nacional, van registrar tant l’habitatge com el negoci que regenta el sospitós, localitzant i intervenint 3’6 quilos de pel que sembla haixix; 486 grams de cabdells de marihuana, així com 57 bossetes individualitzades d’aquesta substància; 89 grams del que semblava ser CBD o cannabidiol; dos bàscules de precisió; dos rifles d’aire comprimit, i 126.165 euros fraccionats en bitllets de divers valor.

Davant tals evidències, els policies van detindre a l’home també com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios