Detingut per agredir a la seua parella i localitzar droga en el seu pis

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Gandia a un home de 47 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i contra la salut pública, després de pel que sembla agredir a la seua parella i ocultar diferents substàncies estupefaents en el seu habitatge.

Els fets es van produir dijous passat, sobre les quatre i mitja de la matinada, quan els policies van ser comissionats a un domicili de la localitat, on pel que sembla un home podria haver agredit a la seua parella.

Una vegada en el lloc, els agents van trobar a una dona en la via pública, alterada i amb els ulls plorosos, que els va manifestar que moments abans havia tingut una discussió amb la seua parella, en el domicili d’ell, i presumptament aquest li hauria agredit agarrant-la del coll, colpejant-la i tirant-li del pèl. Els policies van comprovar que la dona presentava lesions visibles a simple vista, com a rojors i esgarrapades.

Per tot això, després de realitzar els oportuns esbrinaments, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

Els agents, a més, van tindre coneixement que l’ara detingut podria ocultar substàncies estupefaents en el domicili on van ocórrer els fets i dedicar-se a la seua venda.

Per aquest motiu, els investigadors, amb la col·laboració de la unitat de Guies Canins de la Policia Nacional, van registrar tant l’habitatge com el negoci que regenta el sospitós, localitzant i intervenint 3’6 quilos de pel que sembla haixix; 486 grams de cabdells de marihuana, així com 57 bossetes individualitzades d’aquesta substància; 89 grams del que semblava ser CBD o cannabidiol; dos bàscules de precisió; dos rifles d’aire comprimit, i 126.165 euros fraccionats en bitllets de divers valor.

Davant tals evidències, els policies van detindre a l’home també com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.