16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Agredixen a tres funcionaris en la presó de Picassent

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

 

Ahir diumenge de vesprada 26 de gener, tres funcionaris de la presó de Picassent, en l’Horta Sud (València), van ser agredits per dos reclusos, segons informava l’Associació Professional de Treballadors Penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’. Els treballadors van necessitar assistència mèdica. 

 

Els fets van passar cap a les 16.30 de la vesprada, quan dos funcionaris del mòdul 8, junt amb el cap de servici, van pillar als reclusos amb substàncies estupefaents en una de les cel·les. Els treballadors van anar perquè sospitaven de què tenien un telèfon mòbil i els van pillar amb les drogues, segons ha ampliat ‘Las Provincias’. 

 

Els reclusos van espentar als tres funcionaris, que van caure, i van intentar desfer-se de les drogues tirant-les pel vàter. Davant la violència i la resistència que van posar els interns, els treballadors van demanar ajuda per a reduir-los i traslladar-los a un mòdul d’aïllament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’avís per vent puja a roig a Castelló amb ratxes de fins a 140 km/h este dissabte

Aemet ha elevat a roig l'avís per vent a Castelló, amb ratxes de 140 km/h a l'interior i 130 km/h en el litoral. Alacant i València activen avisos taronja i groc.

Marcelino avisa d’un dol ajustat davant un Getafe que concedix poc

El tècnic del Vila-real preveu un partit exigent en el camp del Getafe, destaca la solidesa del rival i reclama equilibri i eficàcia per a sostindre la gran temporada.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez ha atestat que el perill en la presa de Forata li va recordar el trencament de Tous. Ha detallat el debat intern sobre l'És-Alert i els dubtes sobre el confinament.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per al control de senglars al Millars

La Generalitat ha desplegat cinc gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a reduir una densitat rècord de senglars i contindre el risc sanitari. El pla s'integra en 14 zones prioritàries i reforça el seguiment amb fototrampeo.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez, director general d'Innovació en Emergències, ha declarat davant la jutgessa de la DANA que l'avís sobre Forata li va evocar la catàstrofe de 1982. El seu testimoniatge detalla l'activació del Cecopi i les dificultats operatives prèvies.

Deu detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que traficava amb gasos fluorats en diverses províncies, amb deu detinguts i 17 investigats. La trama introduïa material de Xinesa via Marroc, Turquia i països de l'oest de la UE, evadint quotes i impostos.

La sinistralitat laboral deixa 80 morts en 2025 en la Comunitat Valenciana, 31 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 80 morts per accidents laborals en 2025, 31 menys que en 2024. El descens es va compassar a la caiguda nacional, encara que els desplaçaments al treball només van repuntar en el conjunt d'Espanya.

10 detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada al trànsit internacional de gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en diverses províncies.