14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Agredixen a tres funcionaris en la presó de Picassent

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

 

Ahir diumenge de vesprada 26 de gener, tres funcionaris de la presó de Picassent, en l’Horta Sud (València), van ser agredits per dos reclusos, segons informava l’Associació Professional de Treballadors Penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’. Els treballadors van necessitar assistència mèdica. 

 

Els fets van passar cap a les 16.30 de la vesprada, quan dos funcionaris del mòdul 8, junt amb el cap de servici, van pillar als reclusos amb substàncies estupefaents en una de les cel·les. Els treballadors van anar perquè sospitaven de què tenien un telèfon mòbil i els van pillar amb les drogues, segons ha ampliat ‘Las Provincias’. 

 

Els reclusos van espentar als tres funcionaris, que van caure, i van intentar desfer-se de les drogues tirant-les pel vàter. Davant la violència i la resistència que van posar els interns, els treballadors van demanar ajuda per a reduir-los i traslladar-los a un mòdul d’aïllament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.