Agredixen a tres funcionaris en la presó de Picassent

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

 

Ahir diumenge de vesprada 26 de gener, tres funcionaris de la presó de Picassent, en l’Horta Sud (València), van ser agredits per dos reclusos, segons informava l’Associació Professional de Treballadors Penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’. Els treballadors van necessitar assistència mèdica. 

 

Els fets van passar cap a les 16.30 de la vesprada, quan dos funcionaris del mòdul 8, junt amb el cap de servici, van pillar als reclusos amb substàncies estupefaents en una de les cel·les. Els treballadors van anar perquè sospitaven de què tenien un telèfon mòbil i els van pillar amb les drogues, segons ha ampliat ‘Las Provincias’. 

 

Els reclusos van espentar als tres funcionaris, que van caure, i van intentar desfer-se de les drogues tirant-les pel vàter. Davant la violència i la resistència que van posar els interns, els treballadors van demanar ajuda per a reduir-los i traslladar-los a un mòdul d’aïllament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.