Agredixen a tres funcionaris en la presó de Picassent

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

 

Ahir diumenge de vesprada 26 de gener, tres funcionaris de la presó de Picassent, en l’Horta Sud (València), van ser agredits per dos reclusos, segons informava l’Associació Professional de Treballadors Penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’. Els treballadors van necessitar assistència mèdica. 

 

Els fets van passar cap a les 16.30 de la vesprada, quan dos funcionaris del mòdul 8, junt amb el cap de servici, van pillar als reclusos amb substàncies estupefaents en una de les cel·les. Els treballadors van anar perquè sospitaven de què tenien un telèfon mòbil i els van pillar amb les drogues, segons ha ampliat ‘Las Provincias’. 

 

Els reclusos van espentar als tres funcionaris, que van caure, i van intentar desfer-se de les drogues tirant-les pel vàter. Davant la violència i la resistència que van posar els interns, els treballadors van demanar ajuda per a reduir-los i traslladar-los a un mòdul d’aïllament.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.